Jump to content
McKagan

Kawasaki KLE 500 - totul despre

Recommended Posts

Salutare tocmai mi-am luat un kawa kle 500 din 2001, inca n-am avut imp de poze dar le voi pune imediat cum voi face... ce pot sa spun.. am facut cam 80 de km de ieri pana azi cu ea si sunt foarte multumit, e exceptionala, atat ca putere cat si comfort si este super manevrabila si stabila, lucru care m-a surprins foarte mult intr-un mod placut...

Are 48 de cai si pentru mine sunt suficienti. Are un demaraj fulminant din punctul meu de vedere, insa am o problema : am mers si cu pasager, cam greu ce este drept, undeva pe la 95 de kile, plus 70 ale mele, adica erau 165 de kile pe motoreta. Mi s-a parut o diferenta enorma la demaraj (fara sa exagerez)... pur si simplu parca mergeam pe o motoreta mai mica.. este normal? Are totusi 500 cc, ar trebui sa se simta asa mult diferenta de sarcina?

Al doilea aspect care m-a facut sa-mi pun niste semne de intrebare a fost la acceleratiile puternice. Poate posesorii de KLE sa stie mai bine sa ma lamureasca in privinta acestui lucru. O-i fi eu paranoic sau asa este normal sa se intample??? Deci : cum accelerez puternic, de pe la 3000 de ture trage ca avionu si undeva pe la 7000 incepe sa urle ca si cum ar patina ambreiajul si s-ar tura in gol. De fapt ea tot mai urca in viteza, dar accelereaza mai incet. Fiind motorul sport de pe GPZ m-am gandit ca ar trebui in mod normmal tocmai de la turatia asta sa traga bine pana la rosu si nu sa se domoleasca :bow: In fine, cineva mi-a zis ca se intampla asa din cauza ca trece zona de cuplu si de-aia am eu senzatia ca de-abia mai accelereaza.

Ce pot sa spun altfel.. sper sa ma lamuresc in privinta aspectelor astea doua si sa fie normal sa se intample asa. In rest ... vor veni si pozele :bow:

Va multumesc pentru atentia acordata si astept lamuriri. Bafta si sanatate tuturor!!! :bow:

Edited by susu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am KLE din 2006 si am cu el 1650 km. Deci am trecut de rodaj doar de 50km. Si in rodaj cica ar trebui urmat acest sistem: intre 0 si 800km sa nu se depaseasca 4000 rpm, intre 800 si 1600 km sa nu se depaseasca 7000 rpm (citat din manual).

Tot in manual spune ca ar avea acei 48 cp la 8000 rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am mai mers cu motoreta m-am uitat mai atent la turometru si mi-am dat seama ca nu ajunge pana pe rosu ( 11000 rpm ), ci undeva la 10000. Asta era in treapta a doua. Acum nu stiu daca intr-adevar asa trebuie, insa eu nu am stat sa mai mult timp sa vad daca ajunge acolo, deja urla destul de rau motorul. Insa la fel cum am zis mai sus se intampla : pe la 7000 incepe sa urle ca si cum ar patina ambreiajul si s-ar tura in gol.

In legatura cu turatia : este posibil sa fie facuta in asa fel incat sa nu ajunga pe rosu pentru a proteja motorul? Chestia asta stiu ca este posibil la cele pe injectie, ca poate fi programat calculatorul in asa fel incat sa controleze turatia, insa este posibil si la cele pe carburator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

95 de kg plus se simt cam pe orice motor sub 100 cp cu atat mai mult la 48 ai kle-ului.

Eu am avut kle si pot spune ca e un motor excelent.

Edited by spd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut am si eu un KLE din 95 cu 50cp la 8000rpm.

Prima problema cea legata de kg in plus o simt si eu, daca iau o persoana de ~70 kg +93 ale mele...

se simte o diferenta foarte mare atat de putere cat si de suspensii... care sunt cam moi pe spate

A doua problema insa nu o am,accelereaza puternic la ~2500rpm parca apare o gatuire dar cand trece de

3000rpm ....accelereaza foarte bine pana pe la 160km/h (in treapta 6) cand apar vibratii (balans) puternic in ghidon si treb s-o las mai moale... turometrul fiind pe la 9-8000rpm ne fiind pe rosu; Deci ar mar merge zic eu un 10-20 km/h in + dar numai cu amaortizor de ghidon! si nu imi apare nici un patinaj la ambreiaj !

In rest n-am avut nici o problema in cei 4500km parcursi e un moto ok in ansamblu!

Bafta! :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

kle este acelasi motor ca si cel de la gpz ..motor 2 in linie..nu are cuplu asa de mare...in schimb ajunge la viteze destul de mari 180(modelul mai nou e mai sugrumat... :cheers: norme de poluare)

este motor de turatie nu de cuplu ...destul de fiabil ,se duce lantul de distributie...pe la 50mii(ce este normal)in rest e un motor foarte reusit

sa ai parte de el numai cu evenimente placute :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sambata, neputand rezista tentatiei unei promenade pe vremea aceea superba, am scos pentru prima oara motoreta la un drum mai lung si bineinteles ca am si incercat sa vad cat duce :angry: Am ajuns cu ea la 160, pana la 140 am ajuns imediat, de la 140 la 150 mai greu iar de la 150 la 160 si mai greu :D Mai avea resurse in ea, inca vreo 10-20 km/h maxim (eram la 8000 de ture) dar nu am mai avut loc sa ii dau :eek: Am constatat ca la 140 merge fara probleme doar ca iti trebuie un parbriz mai inalt (a mea il are pe cel de serie). In concluzie sunt foarte multumit de ea si astept sa o bag si la un offroad mai greu sa vad cum se descurca. Sanatate tuturor :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna! cauta si eu o volanta de kavasaki Kle500 ..caut de vreo jumate de an. cine imi poate spune unde gasesc si cam la ce preturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

spunetimi va rog ce presiune bagati in cauciucuri si ce ulei folositi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu vrea nimeni sa ma ajute? :bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.8L, 10W40 si daca schimbi si filtrl bagi 3L .

 

presiunea din pneuri depinde de cat de incarcata e motoreta si de teren. de obicei este scris pe bascula (eu asa o am scrisa si ma uit acolo si in functie de pasager, bagaje etc fac presiunea in roti.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am refacut presiunea in pneuri doar cand am fost la revizia de 1000km. Si mi-au spus atunci ce presiune sa bag, dar am neglizat si am uitat. O sa consult cartea si o sa revin cu un raspuns.

 

Pentru ulei ii las pe cei de la United sa isi faca griji, pentru ca este in garantie si nu as vrea sa-mi reproseze una alta. Deci - nu stiu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri , intre timp am vb. cu un tip mecanic vechi si cunoscut in domeniul moto si mi-a recomandat la cei 52mii km pe care ii are kle-ul meu ulei Motul 15w50 ceea ce am si facut si sunt foarte multumit iar legat de presiunea in roti la 1 persoana 1,8 fata si 2,0 spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic dar la mine in carte zice ca trebuie 1,5 in fata si 2,0 in spate presiunea la roti. Ciudat nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te contrazic, nu am citit cartea, asta mi-au spuso 2 mecanici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu totusi am bagat 1.8 fata si 2.0 spate si mi se pare ok, o sa vedem pe viitor daca mai trebuiesc desumflate. Si daca tot vorbeam de roti credeti ca roata din fata ar merge inlocuita cu una care are diametrul celei din spate? cred ca sar vedea mai misto si colegi de la munca nu mai mar intreba de ce roata din fata este mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu totusi am bagat 1.8 fata si 2.0 spate si mi se pare ok, o sa vedem pe viitor daca mai trebuiesc desumflate. Si daca tot vorbeam de roti credeti ca roata din fata ar merge inlocuita cu una care are diametrul celei din spate? cred ca sar vedea mai misto si colegi de la munca nu mai mar intreba de ce roata din fata este mai mare.

Dar de ce vrei sa faci asta? Doar ca te intreba colegii de la munca? Eu cred ca ar dezechilibra considerabil pozitia pe moto! Subliniez cred :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce ziceti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta este o operatiune mai complicata si mai costisitoare :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp vreau sa umblu un pic si la toba pentru ai da un sunet mai frumos, din lipsa de fonduri vreau sa o modific pe cea originala mai exact vreau sa indepartez aceea tevuta de dimensiune mai mica din capatul tobei, spunetimi va rog daca a facut cineva acest lucru eventual fara a taia toba si daca merita? cu multumiri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De unde pot sa iau si eu un filtru de ulei si discuri de ambreiaj pt KLE? O idee despre pret ? Multumiri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pret nu stiu, dar cu siguranta au cei de la United Motors!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cheers: Edited by susu

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ok: de aproape 2 luni am si eu kle din 92

presiunea in roti la mine e dupa manual: 22 psi fata si 32 psi spate.

cat despre viteza am mers cel mai mult 170 dar nu m-am uitat cate ture am.

pana la putin peste 150 al meu se accelereaza destul de repede, mai sus e mai greu.

despre turatii nu stiu ce sa va zic cu I-a urc la 5500, iar cu restul schimb pe la 7500 maxim.

din cate am citit eu pana acum nu am auzit pe nimeni sa se planga de acest model, singurii nemultumiti sunt aceia care au nevoie de viteze mai mari si de mai multi cai dar eu unul navighez in afara orasului cu 100-120. eu cred ca aici fiecare are o parere in functie de cum conduce :rock: .

 

:duel: Am si eu o intrebare: cat consuma al vostru?

Al meu imi ia 6.5/100 in oras si la viteza medie de 130.

pana acum cel mai putin mi-a luat 5.5 la media de 90km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...