Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

Tocmai mi-am luat si eu un Kle din 1992, proaspat adus din Germaina. Spuneti-mi si mie va rog de unde pot face rost de o carte tehnica in limba engleza, ca a mea e in germana si nu inteleg o boaba....SI inca ceva: cine stie unde sunt pozitionate exact saibele alea de limitare a puterii. (ca cica a mea e limitata la 25 KW). Deocamdata multumesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 484
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tocmai mi-am luat si eu un Kle din 1992, proaspat adus din Germaina. Spuneti-mi si mie va rog de unde pot face rost de o carte tehnica in limba engleza, ca a mea e in germana si nu inteleg o boaba....SI inca ceva: cine stie unde sunt pozitionate exact saibele alea de limitare a puterii. (ca cica a mea e limitata la 25 KW). Deocamdata multumesc...

 

manualul de service KLE500 dupa 2005 (diferentele fata de modelul anterior sunt minore), PDF 8.08 MB

http://www.motocikli.com/content/view/21/58/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua!

As vrea sa cumpar si eu un KLE din 91 cu 28000km.Va rog sa ma ajutati la ce trebuie sa fiu atent, ce defecte poate sa are care nu se vede asa de usor, si unde gasesc manual pentru ca linkul care am citit aici mai sus nu functioneaza, n-am putut sa descarc manualul. Multumesc pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi tacanit il am si eu, motorul are vreo 27000 km, culmea dispare dupa un timp,sau dc ti motorul la o anumita turatie cam 1500rpm, ma surprinde pitin dc ar fi distributia nu da rateuri sau ceva de genul asta si nu se simte vreo diferenta la mers

are cinva idee unde pot verific lucrul asta, un service serios, in zona ploiesti- bucuresti

daca a mai patit cineva asa ceva cat a dus toata distractia?

as avea nevoie si de scarita pasager dreapta (cu bratul de sustinere)

daca ma poate ajuta cineva cu manualul, nu pot sa il iau de pe net

merci , bafta

 

--- Mesaj completat în 21 Oct 2007 12:31 -------------
iata ce am reusit sa iau dui manual

KAWASAKI_KLE_500.zip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, linku' nu mai merge... Cine are nevoie, dati-mi un PM... incerc sa vi-l trimit

@ariman: am si zip-ul ala... atentie, codurile piese nu corespund (lipseste terminatia) deci nu comandati pe baza lor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kle am si eu si ce pot sa spun:este o motocicleta reusita ,stabila fara probleme

am facut cu ea vara asta cam 15000 km am fost continuu fara oprire afara de peco 700 km si nu a fost nici o problema

a mea are deja 55000km si sper sa mai tina cel putin pe atatpost-18965-1193635553_thumb.jpg

 

--- Mesaj completat în 29 Oct 2007 07:28 -------------

acelasi tacanit il am si eu, motorul are vreo 27000 km, culmea dispare dupa un timp,sau dc ti motorul la o anumita turatie cam 1500rpm, ma surprinde pitin dc ar fi distributia nu da rateuri sau ceva de genul asta si nu se simte vreo diferenta la mers

are cinva idee unde pot verific lucrul asta, un service serios, in zona ploiesti- bucuresti

daca a mai patit cineva asa ceva cat a dus toata distractia?

as avea nevoie si de scarita pasager dreapta (cu bratul de sustinere)

daca ma poate ajuta cineva cu manualul, nu pot sa il iau de pe net

merci , bafta

 

<small>--- Mesaj completat în 21 Oct 2007 12:31 -------------</small><br/>iata ce am reusit sa iau dui manual

il am si eu pana la ultimul surub

intra la profile si cauta sa intri pe mes-ul meu sa il trimit

:ok:

 

--- Mesaj completat în 29 Oct 2007 07:33 -------------

Am si eu doua intrebari:

 

1. La voi tzacane motorul la rece (relanti)? Face asa de cand l-am luat (12.000km), nu sunt sigur ca ar fi lantzul distributie de vina...

 

2. Ce presiune bagati in telescoapele fata (daca bagati)? Eu merg mai mult urban si mi se pare util sa am fata mai tare un pic. De obicei bag 1 atm. dar tot nu mi se pare suficient- mai mult n-am indraznit... Oricum franele nu sunt punctul forte la KLE.

 

Cele bune.

cica tacanitul la rece e normal

presiune in telescoape e buna la o atm

frana fata e ok spatele fura mult la o apasare mai ferma ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve

dupa ce m-am cacait ceva timp m-am hotarat si m luat si eu un kle pentru tavaleala (carnetu' il ridic abia luni asa ca ma luat doar talonu si cheile.. :cheers: )

So:

bine v-am gasit kle -istilor.

 

Am incercat sa gasesc ceva manuale dar in general linkurile mai vechi nu functioneaza asa ca va rog "daca aveti posibilitatea si placerea sa ajutati un sarman.." cu ceva manuale de owner, de service, specificatii pentru kle500 1994.

Multzam si mult bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare pentru posesori de KLE - pe timpul ierni cum o puneti la pastrare in cazul in care o tineti afara acoperita doar cu o prelata ? Inafara de scos bateria si de dus in casa ce mai trebuie facut ? este prima iarna cand o tin afara si cred ca niste sfaturi m-ar ajuta mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare pentru posesori de KLE - pe timpul ierni cum o puneti la pastrare in cazul in care o tineti afara acoperita doar cu o prelata ? Inafara de scos bateria si de dus in casa ce mai trebuie facut ? este prima iarna cand o tin afara si cred ca niste sfaturi m-ar ajuta mult.

 

 

nu e mai bine sa o folosesti si pe timpul iernii?

daca ai nevoie de garaj ptr iarna intra aici :/index.php?showtopic=145884&st=0&p=927116entry927116

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cate am vazut este normal sa se auda un tacanit cand motorul este rece.......Acuma intrebarea este daca ecest tacanit este normal si dupa ce motorul s-a incalzit? Si care sunt simptomele care determina urgent schimbarea lantului de distributie?.....

In rest, sunt multumit de motor, trage bine, suspensii moi, la mine relantiul este pe la 1200 rpm (sper sa fie in regula)

Alta intrebare: unde as putea gasi niste coburi laterale pentru KLE si cam cat ar costa?

Deocamdata va multumesc......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In rest, sunt multumit de motor, trage bine, suspensii moi, la mine relantiul este pe la 1200 rpm (sper sa fie in regula)

 

 

sal

in manualul de service scrie relantiul 1200-1300 RPM

 

 

poate detalia cineva procedura de pornire a unui KLE care a stat 1 luna nepornit la temperaturile actuale afara (-3 - 15 grade). Pornind de la idea ca bateria e incarcata (sau primeste curent de la o masina) si ca are benzina (care a stat in rezervor in acea perioada). Ma intereseaza pozitia robinetului de la rezervor, soc, eventuale spritzuri din acceleratie, nr de incercari maxim, durata lor si orice alta informatie pe subj

 

Multumesc

 

ps Caut si eu un service ofical sau nu dar testat in zona dr taberei militari crangasi

Editat de pandulinu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ?

as putea sa zic si o la fel

deci? :burnout:

 

probabil ca suntem putini sau f ocupati.

cred ca nu tre sa faci nimic special fata de ce faci la o moto normala (cauta topicuri de pregatire de hibernare)

io cred ca o s-o duc sa hiberneze in casa de la tara, dar mai incolo..prin dec.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

ma oameni buni ma...caut sa cumpar si eu o pereche de carburatoare pentru un KLE de 500 sau GPZ de 500 (sunt aceleasi model) vinde careva?

 

eu cumpar!!!

 

multzam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
:burnout: Am o problema si am nevoie de ajutorul vostru. :crack: In cartea tehnica a motorului scrie ca trebuie schimbat uleiul din furca la 30.000 de km., chestia e ca nu spune si ce cantitate de ulei intra :wave: . Ma poate ajuta cineva? :crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scrie ca trebuie schimbat uleiul din furca la 30.000 de km., chestia e ca nu spune si ce cantitate de ulei intra. Ma poate ajuta cineva?

Hai ca incerc eu. Am un Transalp cu telescoape Showa pe fata, s-ar putea ca si la Kawa sa fie la fel. Oricum, nu pot fi diferente mari. La TA se pune 549 cmc de ulei 5W in fiecare telescop. Daca intri pe site-ul nostru am scris cum se face, tradus din manualul Haynes.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:burnout: Am o problema si am nevoie de ajutorul vostru. :crack: In cartea tehnica a motorului scrie ca trebuie schimbat uleiul din furca la 30.000 de km., chestia e ca nu spune si ce cantitate de ulei intra :wave: . Ma poate ajuta cineva? :crack:

 

•Fill the front fork with the specified oil.

Fork Oil Viscosity: KAYABA KHL34-G10 or

equivalent

Fork Oil Capacity (when changing oil):

Approx. 453 mL (15.31 US oz.)

•Wait for about five minutes so that any suspended air bubbles

can surface. •Measure the oil level, using the fork oil level gauge [A].

Special Tool - Fork Oil Level Gauge: 57001-1290

○Set the gauge stopper so that its lower side shows the

oil level distance specified [C].

○Insert the gauge tube into the inner tube [D] and position

the stopper across the top of the inner tube [E].

○Pull the handle slowly to draw out the excess oil until no

more oil comes up the tube.

If no oil is drawn out, there is not enough oil in the fork.

Pour in some more oil, then draw out the excess.

Front Fork Oil Level (Fully compressed without fork

spring)

Standard: 194 ±2 mm (7.64 ±0.08 in.)

 

Din manualul de service KLE din 2005, nu cred sa fie furca diferita fata de modelul precedent. Vascozitatea uleiului... eu as baga 10W, daca vrei furca fata mai ferma, poti sa pui 15W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salut,

 

Sunt in procesul de achizitionare al unui KLE 500 si ma mai gandesc la Suzuki dl 650.

 

Inainte am avut un Suzuki gs500 si mi-a placut foarte mult cum mergea. Nu facea galagie si in mod normal mergeam pe la 3000, 4000 turatii.

 

Ma gandesc sa imi iau KLE 500 pentru ca e putin mai enduro si are tot motor 2 linie de 500.

 

Prima intrebare:

KLE-ul la ce turatii se simte bine?

 

A doua intrebare:

Am vazut de vanzare cateva KLE-uri cu alte tobe decat standard. De ce ai vrea sa schimbi toba la KLE?

 

Mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt 2 mototciclete destul de diferite. V-Strom este preponderent stradal, nu cred ca s-ar descurca in teren cum o face KLE. In plus nu are scut si are garda la sol mai mica decat Kawa. In schimb, pe sosea este net superior, din toate punctele de vedere, fiind mult mai avansat tehnic decat KLE.

Eu cu a mea merg bine la 7000 de ture, asta in viteza 6 inseamna 140, merge bine si in offroad, desi la un anumit moment devine cam dificil de controlat (are 200 de kile). La consum e destul de bun, intre 4 si 5 litri daca mergi cu 100-110.

In legatura cu toba nu stiu ce sa iti spun, eu o am pe aia originala si sincer se aude destul de bine, nu m-am gandit sa o schimb, nici sa-i scot sitele.

Tu decizi in final ce iti iei in functie de ce vrei sa faci in general cu ea. Daca te intereseaza un KLE, eu o vand pe a mea, vreau ceva mai mare :( da pe linkul de la semnatura pt detalii. Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

susu, mersi de raspuns. Am vazut motorul tau si arata fain (este pe lista mea de posibile achizitii)

 

ce ma intereseaza la kle nu este cat de tare merge, ci cat de "frumos" (fara vibratii, silentios) merge la viteze scazute prin oras (maxim 60 Km/h)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

sal! a-mi pare bine ca v-am gasit pt ca am cateva nedumeriri : KLE are exact acelasi motor ca la GPZ? pt ca am vazut ceva mai sus ca era vb despre niste serii ( xe , te), sau cam asa ceva...sunt doua tipuri d motoare ? si vroiam sa va mai intreb c preturi au piesele si daca se gasesc usor...eu detin un pegaso din 96 si ma gandesc sa-l skimb tocmai datorita acestor probleme : costul f ridicat de intretinere si lipsa pieselor . ca exemplu are cam acelasi motor ca F 650 de la BMW si pretul la un fray (tehnic are alta denumire) este de 3 x mai scump...noroc ca se potriveste de la bavarezi :rusinica:.....in concluzie ma bate gandul sa trec la KLE, dar a-mi e frica sa nu ma lovesc de aceleasi probleme...bafta si multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu e acelasi motor (500 cmc, 2 in linie) diferenta o face cutia de viteze, pozitia pilotului etc., cat despre piese :rolleyes: nu stiu ce sa-ti spun ca pana acum nu am avut nevoie de nici o piesa in afara de consumabile (care dupa parerea mea sunt ok ca si pret), mentionez ca acum am 44300 km si l-am cumparat la 34000 km, deci in 10000 km si nu am avut nevoie de nici o piesa. Dumnezeu sa-i tina naravul :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...