Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 484
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cu parere de rau .... astrele au decis sa-mi dea clantza, azi nu voi putea sa vad mai multe kle-uri unul langa altul sau daca da doar de la 7 pana la 7 si zece ... asa de o tigara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu parere de rau .... astrele au decis sa-mi dea clantza, azi nu voi putea sa vad mai multe kle-uri unul langa altul sau daca da doar de la 7 pana la 7 si zece ... asa de o tigara

 

Primiti un KLE-ist parat?

am un kle la reparat da viin cu varianta de strada......... :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci dupa cum probabil ati constatat, nu am ajuns ....... saptamana viitoare daca se mai tine nu voi mai rata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne vazuram astia:

1. Prafuit

2. Bilutza

3. Gabi2008

4. Ceamir

5. PanD@

 

Bun si asa... vedem ce se mai intampla pana sapt viitoare. In principiu ne vedem :kiss:

 

Foarte placuta intalnirea, pentru ca deja nu mai stiu care, cine....io sunt ala cu versysu'

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece week-endul urmator, 16-17 August, nu pot sa merg cu moto, m-am decis sa ies la o tura de o zi marti. Se baga careva? Facem un Bucuresti-Campina-Valea Doftanei- Sacele. Si de acolo mai vedem....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece week-endul urmator, 16-17 August, nu pot sa merg cu moto, m-am decis sa ies la o tura de o zi marti. Se baga careva? Facem un Bucuresti-Campina-Valea Doftanei- Sacele. Si de acolo mai vedem....

 

ce viata au unii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, am fost ieri la plimbarica pe care mi-o propusesem...

Cu bune si rele, din pacate.

Traseul super frumos, daca stai pe drumul principal... Daca o mai iei prin boscheti, risti sa mergi aiurea si sa trebuiasca sa te intorci ( asa ca mine)... Dar intr-un final l-am nimerit pe ala bun si m-am dus ca fulgerul... Incet pe sus, unde era drumul o combinatie de forestier cu cros, mai repejor la coborare. Si repede cand am dat de drumul forestier, care era amenajat pana la manastirea Bradet. Si cand m-ai aveam 500 metri pana la asfalt, am facut buba :cheers: drum ca-n palma, o sigura groapa pe mijloc, cu marginile din piatra. Luata la 80km/h, mi-a spart baia de ulei.... Ca sunt 3 cm care nu sunt acoperiti de scut si exact acolo am lovit-o ;)

Asa ca m-am intors cu microbuzul, moto cu dubita... si acum o sa stea cateva saptamani prin service, la sudat si reparat.

La prima impresie, s-a dus sorbul si carterul (baia de ulei). Acum sa vedem cand desfacem motoru....

 

P.S. Maine nu mai ajung la intalnire, am altceva in program care nu poate fi amanat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, am fost ieri la plimbarica pe care mi-o propusesem...

Cu bune si rele, din pacate.

Traseul super frumos, daca stai pe drumul principal... Daca o mai iei prin boscheti, risti sa mergi aiurea si sa trebuiasca sa te intorci ( asa ca mine)... Dar intr-un final l-am nimerit pe ala bun si m-am dus ca fulgerul... Incet pe sus, unde era drumul o combinatie de forestier cu cros, mai repejor la coborare. Si repede cand am dat de drumul forestier, care era amenajat pana la manastirea Bradet. Si cand m-ai aveam 500 metri pana la asfalt, am facut buba :cheers: drum ca-n palma, o sigura groapa pe mijloc, cu marginile din piatra. Luata la 80km/h, mi-a spart baia de ulei.... Ca sunt 3 cm care nu sunt acoperiti de scut si exact acolo am lovit-o ;)

Asa ca m-am intors cu microbuzul, moto cu dubita... si acum o sa stea cateva saptamani prin service, la sudat si reparat.

La prima impresie, s-a dus sorbul si carterul (baia de ulei). Acum sa vedem cand desfacem motoru....

 

P.S. Maine nu mai ajung la intalnire, am altceva in program care nu poate fi amanat....

:) :D :burnout: naspa .... ce sa zic .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ajung si eu, dar nu promit!

 

 

LE

Dupa discutiile avute la intalnirea de data trecuta, m-am documentat despre presiunea in amortizoare. Kawasaki, pt modelul nostru, recomanda urmatoarele: Presiunea in amortizoarele fata trebuie sa fie acceasi cu presiunea atmosferica, deci nu este nevoie de o suplimentare a acesteia. Este posibil ca atunci cand amortizoarele lucreaza intens (terenuri accidentate) sa creasca mai mult decat presiunea atmosferica si atunci furca sa se intareasca putin!

 

Asa ca... faceam un lucru natural si foarte recomandat atunci cand scoteam aerul suplimentar din furca :cheers:

 

@kumuya - da-mi si mie site-ul acela pentru cric central (poate fac un credit pentru el ;) )

 

LLE

Am facut si consumul pe mers doar in oras si a fost de 5,3%

Editat de Prafuit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Prafuit - ti-am dat PM

 

 

Frumos sa vad 3 kle-uri unul langa altul, se puteau si mai multe dar e bine si asa, cel mai mult am vazut 2 una langa alta asa ca ..... :cheers:

si ma scuzati daca am turuit cat am stat acolo, mi-a facut placere sa va cunosc si .... ne vedem in prima joi din septembrie .... asta daca va mai strangeti.

Editat de Kumuya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ajung si eu, dar nu promit!

 

 

LE

Dupa discutiile avute la intalnirea de data trecuta, m-am documentat despre presiunea in amortizoare. Kawasaki, pt modelul nostru, recomanda urmatoarele: Presiunea in amortizoarele fata trebuie sa fie acceasi cu presiunea atmosferica, deci nu este nevoie de o suplimentare a acesteia. Este posibil ca atunci cand amortizoarele lucreaza intens (terenuri accidentate) sa creasca mai mult decat presiunea atmosferica si atunci furca sa se intareasca putin!

 

in manualul de service scrie ca presiunea standard este de 0kPa (presiunea atmosferica). Pe furca scrie parca pe abtipild max 1,5 kPa. Intre valorile astea poti sa-ti alegi varianta optima in functie de drum, incarcare, stil de mers. Valoarea maxima 1,5 kPa nu a trebui icercata decat daca esti f sigur ca ai toate garniturile in regula...ca sa nu-ti dea uleiul p'afara la un soc puternic. Nu exista o varianta "corecta" intrucat e o treaba f subiectiva. Trebuie sa nu ajungi in situatia de a atinge capetele cursei amortizorului (pe comprimare sau pe extensie) si mai ales, indiferent ce presiune alegi, trebue sa fie IDENTICA in cele 2 telescoape.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti,

Voi de unde va luati placute de frana, filtre de ulei si de aer???

Am nevoie mai mult decat urgent de placute de frana si nu stiu de unde sa iau unele ieftine si bune :scratch:

 

Multumesc de suport!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...