Sari la conținut

Suzuki GSX S750/1000


Postări Recomandate

Salut! A venit timpul sa schimb opincile -  ce recomandari aveti? As vrea ceva foarte moale (nu apuc sa fac multi kilometri pe an, deci nicio sansa sa ajung la markerele de uzura in 3 ani cu un cauciuc tare), de preferat cu aderenta buna pe ploaie.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Din experienta mea cu M9RR nu am fost prea impresionat la viteze mai maricele pe curbe, nu mi-au dat niciodata senzatia de stabilitate.

 

Pe mobra actuala am avut Bridgestone S21 si dupa ce s-au tocit S22. S22 mi-au placut cel mai mult dintre toate cauciucurile avute pana acum, au aderenta decenta la rece si excelenta la cald pe curbe. De curand au aparut si S23.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut si multumesc pentru recomandari!

 

Am facut o lista cu cateva modele de cauciucuri, bazata pe mai multe recomandari (de aici, de pe alte site-uri, etc.) si m-am dus cu ea la un magazin moto, parte dintr-un lant mare, care avea un mic atelier (e.g. pentru schimb cauciucuri, schimb ulei, etc.). Am ales magazinul asta pentru ca era foarte aproape de locul in care tin motocicleta si nu voiam sa pierd mult timp, plus ca aveam pana pe spate si nu voiam sa umflu de mai multe ori roata spate.

 

M-am dus la cea mai apropiata benzinarie, am umflat rotile si dup-aia la magazin.

 

Socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ - fiind un magazin destul de mic, nu aveau toate modelele de cauciucuri de pe lista mea pe stock.

 

Unele cauciucuri produse local era la acelasi pret cu cele de import (Europene), precum Bridgestone S22, oricum toate scumpe. Asa ca am mers cu o optiune clasica de buget mic - Michelin Power 2 CT.

 

Am pus si valve laterale, ca era o intreaga aventura sa gasesc o benzinarie care avea pistol cu furtun ca la pompa de bicicleta la compresoare. De obicei compresoarele de la benzinarie au o tija pe care o presezi pe valva; evident ca atunci cand ai valve orientate radial e destul de complicat sa gasesti o pozitie care iti permite sa folosesti tijele alea de la compresor. Acum am scapat de problema asta, pot sa umflu rotile la orice benzinarie.

 

Am povestit mai inainte, am facut pana la un moment dat si la schimbul de ulei mi-au pus un snur dinspre afara spre inauntru si la ceva timp dupa incepusem sa pierd presiune in roata spate mai repede decat inainte sa pun snurul. Am mai gasit un cui in roata spate cand am dat jos cauciucul.

 

Aveau si o oferta de garantie extinsa pentru schimb de cauciuc in cazul in care faci pana intr-un anumit interval. Data fiind experienta mea cu penele, am optat pentru garantia extinsa de 2 ani.

 

Ma astept sa ma tina 15000 de km cauciucurile astea.

 

Sanatate tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...