Sari la conținut

Yamaha YZF R125


Postări Recomandate

Daca ai permis poti sa mergi si pe luna... Nu te mai obosi sa modifici sunetul unui 125 ca nu o sa obtii ce vrei tu . "Drujba oparita", asta e buna. Dincolo de simtul umorului remarc o usoara infumurare. Nu mai bine iei tu direct o Hayabusa si lasi pocnitorile de 125 pt cei mici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut asa ceva:

burlan-semineu-inox-150-mm-0-95-ml-_1376

 

E din inox, are traseu fara site, deci ajuta si motorul sa respire si dupa cum vezi e destul de mare incat sa o poti taia in 2 si sa faci 2 tobe... Marca cred ca se numeste Boorlan. Dezavantajul e ca are diametrul de intrare cam mare...

 

PS: iarna poti merge doar daca ai cauciucuri de iarna si cu conditia sa dai drumul la aer conditionat, sa ai manere si sa incalzite si sa bagi ziare si cate o sticla cu apa calda pe sub echipament, altfel risti sa ajungi ca nenea asta. E vecin cu mine, avea aerul conditionat stricat si nu m-a ascultat sa nu plece la munca; eu ii zisesem sa se dea 'lovit'...

864a3b6fd67c920dd1e884e34211e517.jpg

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut asa ceva:

burlan-semineu-inox-150-mm-0-95-ml-_1376

 

E din inox, are traseu fara site, deci ajuta si motorul sa respire si dupa cum vezi e destul de mare incat sa o poti taia in 2 si sa faci 2 tobe... Marca cred ca se numeste Boorlan. Dezavantajul e ca are diametrul de intrare cam mare...

 

PS: iarna poti merge doar daca ai cauciucuri de iarna si cu conditia sa dai drumul la aer conditionat, sa ai manere si sa incalzite si sa bagi ziare si cate o sticla cu apa calda pe sub echipament, altfel risti sa ajungi ca nenea asta. E vecin cu mine, avea aerul conditionat stricat si nu m-a ascultat sa nu plece la munca; eu ii zisesem sa se dea 'lovit'...

864a3b6fd67c920dd1e884e34211e517.jpg

 

Sistemul Boorlan trebuie acomodat in sezonul rece cu management tip Hoota :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dat guy.

ce tare şi direct e tipul, cu ghilimele ce să zic.

am şi eu un YZF, am toba stock şi culmea că nu m-a chemat nimeni la pădure cu ea. iarna să te văd cum mergi cu ea, degeaba îi schimbi toba, îi schimbi sunetul dar nu e aşa important sunetul, o să vezi singur că după ce te duci cu ea vreo 200 de km nu te mai interesează sunetul. şi eu am în plan să mi-o schimb dar.. meah, nu e nicio grabă, mi-e tot acolo.

nu vrei cumva şi claxon de tir sau tren?


» Post actualizat in 28 Apr 2016 05:51

asa....sa punem floricelele la facut :D

 

acum la subiect yzf e 4T deci nu suna a drujba...iarna ai voie sa mergi cu ea doar daca ai instalatie de pom de craciun omologata

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate schimba toba la yzf, dar doar sistemul integral. Nu ai cum sa schimbi doar finala sau pe bucati pentru ca e dintr-o singura bucata. Gasesti tobe pentru yzf de la 300 euro in sus.

Cat despre mersul iarna, banuiesc ca ai inteles din ce zic baietii de mai sus ca iarna nu ai cum sa mergi cu mobra, fie ea de 125 sau de 1000. Am eu un yzf 125 din 2013 pe care sunt dispus sa-l dau daca primesc o oferta buna.

Sper ca te-am ajutat, bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum urmeaza impacaciunea. Desi nu te-ai obosit sa indici varsta si alte detalii neinsemnate, inclin sa cred ca esti crud la minte si la trup. Hei, asta nu e chiar asa de rau, ai tot timpul din lume sa devii un motociclist adevarat. Dupa cum usor observi, motociclistii astia care s-au grabit sa-ti raspunda sunt un pic cam "intepati" si au inceput sa arunce cu pietre. Dar tu ai fost cel care a generat o astfel de reactie jignind motorasul unei motociclete care probabil a satisfacut multi incepatori mai putin insa pe tine. Genul de "basini pe burta goala" e taxat de cele mai multe ori la secunda aici pe forumul asta. Nu-ti fa griji pentru ca la fel de saritori vom fi si daca intampini o problema reala sau ai nevoie de un sfat pertinent si sta in priceperea noastra. Pentru inceput ia-ti permisul deoarece in mod evident nu ai, altfel ai fi stiut ca nu exista nicio restrictie la circulatie pe timpul iernii. Limita "sezonului" ti-o impui singur dupa dardaiala. Nu pleca cu coada intre picioare de pe forumul asta sau subiectul asta dar nici sa-ti arati coltii de lapte nu e cazul. Demonstreaza ca ai invatat ceva si incepe prin a citi si auzi cam ce efecte are o toba sport pe un motor de 125. Youtube-ul e plin de yzf r125 cu fel si fel de tobe. Urechea ta poata sa aleaga astfel ce-i place mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 16 ani abia impliniti,am intrebat daca pot merge iarna pentru ca nu am experienta si e mai bine sa intrebi decat sa vorbesti aiurea,cat despre sunetul de la YZF tot ce stiu este de pe youtube,de ce sa mint si sa vorbesc prostii?Este si vina mea ca am batut "campii" cu sunetul de "drujba oparita" pentru ca sunetul real nu e ca cel de pe youtube =recunosc vina mea

Am auzit de niste sisteme de exhaust cum ar fii scorpion si devil si inca de ceva "db-killer" ,insa acest db-killer imi da batai de cap

Cred ca sunt cel mai incepator de pe grup

Cam atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios acum: las-o asa ca nu are nimic. Daca cumva ai izvor nesecat de finantare fara rambursare, ebay e prietenul tau. sunt si destui care aduc de pe ebay daca nu te descurci singur. Daca nu, baga banii astia in benzil si plimba fetele.

 

db-killer e o simpla 'palnie' care o bagi in gaura tobei astfel incat sa micsorezi nitel diametru si sa nu se mai auda f tare incat sa ai probleme cu bratul lung al legii...

 

drujba-oparita mie nu mi se pare R125-ul. Daca as avea bani de aruncat pe tot felul de jucarii, mi-as lua si unul din asta si un endurache de 125, tot de la yamaha. XT125 e modelul si ti-as recomanda sa arunci un ochi, e mult mai prietenos ca R-ul si poti face mai multe cu el. Daca inveti sa il conduci bine, place si la fete. Daca vrei R125 musai, vezi ca sunt unele cu 6 viteze, se misca oleaca mai bine afara din oras, poti trage si plimbari mai lungi, dar nu mai stiu exact care model.

 

Iarna se poate merge. Dar nu e deloc practic. Tre sa umbli cu echipament gros, ajungi undeva si e cald (gen scoala, presupunand ca s-au imbunatatit conditiile si nu stati cum stateam noi la facultate de erau aproape de 0 grade) si trebuie sa te schimbi, dupa care nu ai ce face cu echipamentul fiind voluminos, etc. Plus de asta, trebuie atentia sporita pt ca iarna soferii mai au oglinzile inghetate, geamurile aburite; trebuie avut grija la franare pt. ca nu mai ai aceeasi aderenta. Te mai prinde o ploaie de de c.aci pe tine de frig... si tot asa.

 

Atat am avut de spus. Poti sa mai intrebi, ma bucur ca nu te-ai atacat ca altii, asa suntem noi pe aici... mai glumeti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...