Sari la conținut

LSC05

Membru
  • Număr conținut

    70
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre LSC05

  • Rang
    Incepator

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Motocicleta
    Yamaha YZF R125
  • Numar Moto
    din tabla

Informații profil

  • Interests
    Tainele celor 2 roti
  1. LSC05

    Ajutor&asistenta moto!

    Nu am zis ca n-o sa verific si bateria. Nu ma intelegeti gresit... Doar ca eu nu cred ca are cum sa fie bateria. Daca era asa, facea de fiecare data. Ori cand motorul e rece mobra porneste la sfert, ca si cum totul ar fi ok. Daca e cald motorul sau a stat mobra in soare, nu se aude pompa cand pun contactul si nici nu porneste. Multumesc pentru recomandare, o sa merg la Silviu sa fac un test la baterie
  2. LSC05

    Ajutor&asistenta moto!

    Azi dimineata am pornit-o. Motorul rece, a fost acoperita toata noaptea. A pornit la sfert, fara nicio problema, relantiul ok, niciun martor aprins. Un service bun nu-mi recomanda nimeni? nu m-as duce la oricine..
  3. LSC05

    Ajutor&asistenta moto!

    Bateria e noua si am si masurat-o ieri. Primul lucru si mie asta mi-a venit in gand. Ghici ce? 12.5 si 14.2 incarcare.
  4. LSC05

    Ajutor&asistenta moto!

    Salutare! Am si eu o problema cu yzf-ul meu. M-am urcat pe ea, am pus contactul si cand ii dau starter-ul....shut down direct, nici bord nici nimic. Parca nici baterie nu mai avea. Nu am fost atunci atent sa ascult daca se aude pompa de benzina cand am pus contactul. Am mai invartit-o pe acolo si si-a revenit curentul, se aprindea bordul dar cand actionam starter-ul murea tot. Am pornit-o la impins si relanti-ul nu prea statea. Am vrut sa plec, a-ntaia a urcat pana pe la 5-6k ture, apoi a scazut si a murit. A aparut check engine si palpaia. Am mai lasat-o vreo 2-3 ore si apoi cand sa o pornesc, surpriza, parca nu s-ar fi intamplat nimic. A pornt la sfert, relanti-ul statea fix si urca in ture fara probleme. Am descifrat codul transmis de martorul check engine si in manual scrie "fuel injector". Dupa ce am aflat asta am stat sa ascult de fiecare data cand ii pun contactul si uneori se aude pompa, alteori nu se aude. Am inteles ca la modelele astea pompele de benzina incep sa faca figuri dupa un anumit numar de km. A mea are 13k, ceea ce mi se pare cam putin. Ce am mai observat insa este faptul ca atunci cand ii pun contactul fara sa se auda pompa si ii dau starter, implicit se stinge bordul si nu mai are curent deloc, daca ii dau saua jos si ii pun contactul, isi revine. Daca nu ii dau saua jos, pot sa ii mai pun eu contactul cat vreau, ca tot moarta e. Ma gandesc ca si un contact prost ar putea fi cauza. Am observat in schimb ca la rece merge. Dupa ce se incalzeste, nu se mai aude pompa cand ii pun contactul. 90% cred ca e pompa. Dati si voi o parere daca ati mai avut situatii asemanatoare V-am spus povestea pentru ca vreau sa o duc la service aici in Cluj dar nu stiu niciunul. As vrea sa imi recomandati un service unde as putea sa o duc si sa stiu ca ii identifica problema reala si o rezolva ca la carte, fara bajbaieli, banuieli, ca poate e aia sau poate e aia. Si nici n-as vrea sa imi tina mobra blocata 2-3 saptamani. Nu zic sa mi-o faca maine, dar nici sa o duc acolo doar ca sa stea la ei in boxa in loc sa stea la mine in garaj. Cand imi zice ca mi-o face, atunci o duc. P.S: M-am mutat recent in Cluj si de asta nu cunosc prea multe. Multumesc anticipat!
  5. Salutare! Am si eu o problema cu yzf-ul meu. M-am urcat pe ea, am pus contactul si cand sa ii dau starter-ul....shut down direct, nici bord nici nimic. Parca nici baterie nu mai avea. Nu am fost atunci atent sa ascult daca se aude pompa de benzina cand am pus contactul. Am mai invartit-o pe acolo si si-a revenit curentul, se aprindea bordul dar cand actionam starter-ul murea tot. Am pornit-o la impins si relanti-ul nu prea statea. Am vrut sa plec, a-ntaia a urcat pana pe la 5-6k ture, apoi a scazut si a murit. A aparut check engine si palpaia. Am mai lasat-o vreo 2-3 ore si apoi cand sa o pornesc, surpriza, parca nu s-ar fi intamplat nimic. A pornt la sfert, relanti-ul statea cum fix si urca in ture fara probleme. Am descifrat codul transmis de martorul check engine si conform manualului ar fi pompa de benzina. Dupa ce am aflat asta am stat sa ascult de fiecare data cand ii pun contactul si uneori se aude, alteori nu se aude. Ma gandesc mai degraba ca ar fi un contact imperfect decat pompa. A mai patit cineva?
  6. Salutare. Vreau sa duc o mobra de la Piatra Neamt la Cluj, cat mai curand. Ma poate ajuta cineva?
  7. LSC05

    Anunturi GARAJE !

    Salut. Caut un garaj de inchiriat in care sa incapa o masina si o mobra, de preferat in Zorilor.
  8. LSC05

    parcare aeroport

    Maaare dreptate ai!
  9. LSC05

    parcare aeroport

    Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Pana la urma, am rezolvat cu ajutorul userului Arthur E, caruia ii multumesc si pe aceasta cale pentru favoare . Se poate inchide
  10. LSC05

    parcare aeroport

    Am uitat sa mentionez ca sunt din Cluj, nu din Timisoara.
  11. LSC05

    parcare aeroport

    Salut Joi am un zbor de la Timisoara si nu stiu unde as putea sa las masina pana ma intorc, luni. La aeroport e cam scump, 339 de lei imi arata calculatorul lor. Oare stie cineva si m-ar putea ajuta? Masina nu e cine stie ce si nu las nimic in ea, doar ca as vrea sa stiu ca o gasesc si o pot lua cand ma intorc, luni la 10. P.S: Am vazut ca mai este un topic pe tema asta dar este inchis.
  12. LSC05

    Accident live

    FRANA IN CURBA E INTERZISA! Neaparat sa invete ca trebuie sa iti adaptezi viteza pentru viraj inaintea virajului si ca trebuie intrat si iesit cu acceleratie constanta.
  13. LSC05

    New kid on the block!

    Frumoasa rau, iti doresc sa nu vada pamantul cu semnalizarea frumusetea asta. P.S: Nu vreau sa crezi ca sunt carcotas, dar vezi ceva in oglinzile alea?)
  14. LSC05

    Yamaha YZF R125

    Se poate schimba toba la yzf, dar doar sistemul integral. Nu ai cum sa schimbi doar finala sau pe bucati pentru ca e dintr-o singura bucata. Gasesti tobe pentru yzf de la 300 euro in sus. Cat despre mersul iarna, banuiesc ca ai inteles din ce zic baietii de mai sus ca iarna nu ai cum sa mergi cu mobra, fie ea de 125 sau de 1000. Am eu un yzf 125 din 2013 pe care sunt dispus sa-l dau daca primesc o oferta buna. Sper ca te-am ajutat, bafta!
  15. LSC05

    CAUCIUCURI - Totul Despre

    Aruncs o privire si la Dunlop D211. Nu tin foarte mult(cam 5-6k km cred), dar daca ti le iei cred ca vei ajunge la 40 de grade inclinatie, poate chiar mai mult. Bafta!
×