Sari la conținut

Roata spate stricata


Postări Recomandate

Salut la toata lumea,am nevoie de un sfat sau ajutor .... motocicleta este un Suzuki rmz 450 ,am avut ghinionul sa mi se sparga rulmenti in butuc ,iar butucul sa fie distrus complet...asa ca roata numai este buna,caut de ceva zile o roata spate second,dar nu gasesc absolut deloc..imi poate da un sfat ce pot sa fac sau stie cineva care are de vanzare o roata de vanzare pentru suzuki rmz ? Helpp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea,am nevoie de un sfat sau ajutor .... motocicleta este un Suzuki rmz 450 ,am avut ghinionul sa mi se sparga rulmenti in butuc ,iar butucul sa fie distrus complet...asa ca roata numai este buna,caut de ceva zile o roata spate second,dar nu gasesc absolut deloc..imi poate da un sfat ce pot sa fac sau stie cineva care are de vanzare o roata de vanzare pentru suzuki rmz ? Helpp

Nu ai cum sa bucsezi butucul cat sa revii la cota rulmentilor originali?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da as putea sa fac treaba aceasta la un strungar bun,dar din ce am inteles de la cativa baieti ...ca nu va tine multa vreme la cuplu de 450 cm care il are motocicleta ,si apoi tot se va strica ...si o sa ma coste 4 mil lejer ..sa dau cauciucu jos spitele ..apoi dusa la strung..apoi iar puse spitele ,cumparati rulmenti....singura posibilitate cea mai buna este sa cumpar alta roata ,dar nu am gasit deloc...decat pe ebay la 300 e,cred ca ramane singura varianta ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce localitate ești?

Nu aveți meseriași în ale moto pe acolo?

» Post actualizat in 30 Apr 2016 15:41

Ce-o care va apucați să măsurați butuci vedeți întâi prinderea pinionului si discului de frana în care gauri si ce diametre au...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit o roata la un baiat de Kavasaki,el ar zice ca s-ar potrivi si pentru suzuki rmz ...ca cica ar fi universale... ,acu nu stiu ...singura posibilitate e sa masor butucul..,voi ce credeti se potriveste ca sunt tot pe 19 si cele de kavasaki .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt atatea chestii de luat in calcul incat nu merita sa incerci cine stie ce butuc de DR sau KX: ai sanse 99% ca sa nu se potriveasca, sa trebuiasca sa mai ingineresti si sa ajungi tot la un dezastru.

Daca nu gasesti in Romania, cauta si in Ungaria. Sunt cativa oameni din Arad care bat frecvent dezmembrarile din Ungaria, pe mine m-au salvat de 2 ori pentru motociclete destul de rare la noi.

Ultimul la care am apelat in ianuarie are tel 0743613702 (nu-i mai stiu numele). Da-i un telefon, poate gasesti ceva pe acolo.

Altul e rogerxtreme34 de aici de pe forum, si el batea Ungaria. Ii gasesti nr de tel aici:

/index.php?/topic/734138-dezmembrez-husqvarna-te-410-1998/&do=findComment&comment=4106036

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am adapta roti de husqvarna supermoto la dr 650 din 93 ,am facut calcule si m-am dus la strungar si am facut bucsi,la mine s-a potrivit la la latime precum si distanta dintre bascula si pinion,si distanta intre discul de frana si bascula a fost aproape la fel,dar acolo e etrierul flotant si 1-3 mm poti sa te joci.Tu ai motor cross deci iti trebuie roata de 19 ,cele de enduro au roata de 18

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt atatea chestii de luat in calcul incat nu merita sa incerci cine stie ce butuc de DR sau KX: ai sanse 99% ca sa nu se potriveasca, sa trebuiasca sa mai ingineresti si sa ajungi tot la un dezastru.

Daca nu gasesti in Romania, cauta si in Ungaria. Sunt cativa oameni din Arad care bat frecvent dezmembrarile din Ungaria, pe mine m-au salvat de 2 ori pentru motociclete destul de rare la noi.

Ultimul la care am apelat in ianuarie are tel 0743613702 (nu-i mai stiu numele). Da-i un telefon, poate gasesti ceva pe acolo.

Altul e rogerxtreme34 de aici de pe forum, si el batea Ungaria. Ii gasesti nr de tel aici:

/index.php?/topic/734138-dezmembrez-husqvarna-te-410-1998/&do=findComment&comment=4106036

mersi mult de sfat,din ce inteleseseram,la roata de kavasaki daca masori axul si butul si sunt la fel ar merge ca sunt amandoua de 19,dar nu am luat in calcul si pinionul discul....am sa sun baietii acestia de la dezmembrari poate am noroc,daca nu singura solutie ramane ebay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sunt compatibile?adica distanta intre gauri,numarul de gauri si circumferita interioara.Apoi chiat daca le pui pe ale tale distanta dintre ele si bascula ramane la fel

» Post actualizat in 02 May 2016 08:22

Masoara toate coordonatele si dupa vezi cum stai.Cu presupuneri nu faci nimic.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki RMZ are discurile ei de frana, nu sunt compatibile cu nimic.

Uite aici, pe romimoto, ales ca motor un RMZ din 2005:

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/10702080000/article/501435

 

Daca te duci la tab-ul "alte vehicule", iti da ca se potriveste doar la RMZ 450 si 250. Daca te duci la tab-ul "date tehnice", vezi ca discul are diametrul exterior de 240mm, prindere in 4 gauri pe un diametru de 140mm.

Daca alegi pe site un motor KX 450 din 2005, de exemplu, vei vedea ca discul e tot cu diametrul de 240mm, dar cele 4 gauri sunt dispuse pe un cerc cu diametrul de 133mm. Deci nu se potrivesc la gauri.

 

Faci aceeasi comparatie si la pinion, si vezi ca nici pinionul de RMZ are distanta intre gauri de 146mm, cel de KX are 150mm.

 

Rezultat: daca ar fi sa iau o roata de KX, as lua-o cu tot cu pinion si disc de frana, ca cele vechi nu s-ar potrivi. Si as masura apoi axul, as face distantiere noi si ax nou la strungar si "poate", s-ar potrivi.

Sper ca am fost de ajutor. Google rulz.


» Post actualizat in 02 May 2016 10:15
P. s. Numele este Kawasaki, nu Kavasaki, sa stii.
» Post actualizat in 02 May 2016 10:19
P. p. s. Daca iei roata de KX completa, cu disc si pinion, numara dintii pinionului. Daca e cu mai multi dinti decat la tine, ai sansa sa ai lant mai scurt decat ii trebuie noului pinion si sa schimbi si lantul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune si tu poze cu butucul, poate fi facuta o bucsa si sa scapi mai usor. am facut la ktm 450 si merge si acum. totul depinde de cat e distrus butucul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...