Adrian Pintea Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Buna. Acum cateva zile am decis sa imi schimb semeringurile de ulei si praf la suapensiile de fata deoarece cel din stanga curgea. Ei bine, am desfacut unul (stanga) am scos tot, am curatat, am pus uleiul, si am scos aerul din tija aceea care se umple cu ulei si ajuta ca atunci cand suspensia revine, sa o faca incet. Ei bine, acesasta tija trageam din ce in ce mai greu de ea din momentul in care se umplea mai mult cu ulei si iesea aerul. Intrebarea mea este, amandoua bratele suspensiei trebuie sa faca la fel?? Suspensia dreapta cand am facut aceasi operatie, s-a intarit putin de tot dar nicidecum ca si cea din stanga. Oare dece? S-a stricat ceva din sistem sau asa trebuie sa fie? Mie mi sa parut ca parca ra mai greu cand apasai decat cand trageai de ea. Un amortizor sa funcioneze pe revenire si unul cand se "afunda" suspensi?? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 investigheaza daca ai o jamba pe bound si cealalta pe rebound. nu prea cred, dar se prea poate. ps: ai lasat timp uleiului sa se aseze si sa nu fie perne de aer . ai folosit aceeasi cantitate de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Verifica si setarile la fiecare furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Mai 12, 2016 Autor Share Postat Mai 12, 2016 Setarile nu le pot modifica. Furca e fara setari. E standard. Uleiul l-am lasat si am si miscat tija din suspensie ca sa intre uleiul si saiasa tot aerul. Si inainte imi "dansa" ghidonul in curbe dar imi pare ca acuma mai mult. Nu sunt sigur 100%. Posibil sa lipseasca greutate pe fata si de aceea da senzatia ca danseaza. Cum as putea incarca mai mult partea fata?? Tin sa precizez ca suapensia este coborata din juguri vreo 4mm. Deci capetele ies din juguri in partea de sus cu vreo 4-5 mm. Sa ridic jugul mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Buna. Acum cateva zile am decis sa imi schimb semeringurile de ulei si praf la suapensiile de fata deoarece cel din stanga curgea. Ei bine, am desfacut unul (stanga) am scos tot, am curatat, am pus uleiul, si am scos aerul din tija aceea care se umple cu ulei si ajuta ca atunci cand suspensia revine, sa o faca incet. Ei bine, acesasta tija trageam din ce in ce mai greu de ea din momentul in care se umplea mai mult cu ulei si iesea aerul. Intrebarea mea este, amandoua bratele suspensiei trebuie sa faca la fel?? Suspensia dreapta cand am facut aceasi operatie, s-a intarit putin de tot dar nicidecum ca si cea din stanga. Oare dece? S-a stricat ceva din sistem sau asa trebuie sa fie? Mie mi sa parut ca parca ra mai greu cand apasai decat cand trageai de ea. Un amortizor sa funcioneze pe revenire si unul cand se "afunda" suspensi?? Multumesc! Ce cantitate de ulei ai pus? Vascozitatea si producatorul? Ai demontat cartusul cu tot cu arc sau ai dat jos si arcul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Mai 12, 2016 Autor Share Postat Mai 12, 2016 Am pus motorex 5w. Am demontat tot si cartusul si arcul tot afara. Am pus cartusul acela cu tija si am complectat cu ulei pana a mai ramas gol 122mm de la nivelul uleiului din amortizor pana la buza superioara. Toat acestea dupa ce am amorsat cartusul acela care cand s-a umplut cu ulei prezenta o oarecare rezistenta cand trageam de el. Dupa aceea am introdus arcul si am strans tot si am montat sus suspensia . Ceea cea ma intreb eu este, in bratul dreapta, acel cartus care trebuie golit de aer si umplut de ulei si care in partea stanga opunea rezistenta cand trageam, acuma in cel din dreapta trageam usor de el in sus si in jos mergea cam incet, cu o oarecare rezistenta, dar nici pe departe ca si celalalt. Oare aia sa fie problema?? Sau unul lucreaza pe un sens si celalalt invers?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 E normal ca tija cartusului sa mearga mai greu dup ce acesta s-a umplut cu ulei. Asta inseamna amortizare. E posibil ca revenirea si compresia sa fie separate pe fiecare jamba dar nu e nimic gresit in asta. Nu e singura motocicleta cu astfel de solutie tehnica. Ai mai pus intrebari legate de suspensia fata parca ... imi aduc eu aminte bine? » Post actualizat in 12 May 2016 12:04/index.php?/topic/731316-cauciuc-ros-neuniform-pe-laterale/?p=4048827 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Mai 13, 2016 Autor Share Postat Mai 13, 2016 Acolo era reglari suspensie spate si dece mananca neuniform cauciucul spate. Aici e despre ce contime fiecate btat al suspensiei fata. Vroiam sa fou sigur daca un brat e pe compresie si celalalt pe revenire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.