yo4hgx Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 aoleu, are fraierbleid? )) serios? cel mai slab gunoi de 900 tu il consideri motocicleta? Cocosel, mai usor cu pianul pe scari!... Am inteles, esti mecanic moto si ai descoperit o noua distractie (acest forum) insa daca ai fi SI motociclist ai sti ca sub nici o forma nu iei in deradere motocicleta nimanui! Indiferent de cat de veche sau caraghioasa ti s-ar parea tie! Iar ca fapt divers, as fi tare curios sa te vad cum duci tu la capat un astfel de "cel mai slab gunoi de 900"... pe curbe! » Post actualizat in 25 Jun 2016 09:29 Pai avand in vedere ca orice motor consuma "ceva" ulei,eu am facut recent de vreo 2000 de km,rebuild la motor,segemnti,piston,cota noua..si am impresia ca imi consuma "ceva" ulei..inca nu am calculat cat nu prea m-am plimbat. SI rodajul a fost facut ok zic eu,500 de km mers lejer,fara turatii mari,apoi dupa acesti 500 schimbat ulei. este vorba de o Yamaha XT . Cine ti-a alezat cilindrul a facut si honuiala? In rest, defineste "consum" (de ulei)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 La o fabrica care se ocupa cu asa ceva..chiar azi ies la o tura si revin cu info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 Daca e "fabrica"... probabil au facut treaba ca la carte si au facut si honuiala. Daca nu stii ce e aia, este vorba despre niste "zgarieturi" fine in peretii cilindrilor care au rol de "rezervor" de ulei intre cilindru si piston (segmenti). Incingerea motorului in perioada de rodaj, coroborata in special cu un rodaj prea "bland", in loc sa slefuiasca honuiala o umple cu ulei ars, asa zisul fenomen de glazurare. Mai departe se intampla niste chestii care in final duc la consum mare de ulei si combustibil si performante slabe. In orice caz, XT-ul e din "familia" mea, sunt motoare care consuma ulei din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 Exista motoare care consuma ulei din fabrica, sau doar motoare care sunt predispuse la a consuma ulei dupa o vreme? Yamaha are cateva modele care predispun spre asa ceva dar asta nu inseamna ca ele consuma din fabrica si ca e normal, doar nu e 2 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 aoleu, are fraierbleid? )) serios? cel mai slab gunoi de 900 tu il consideri motocicleta? auzi mai nea motoretistu daca iti dau un 125 exc iti rupe fasu da nu te vezi. esti asa dibaci. Blade ce are? Sau poate asti vre-um pui de rossi si noi nu stim cu ce ae mananca motiretele .....mm» Post actualizat in 25 Jun 2016 19:26 Cocosel, mai usor cu pianul pe scari!... Am inteles, esti mecanic moto si ai descoperit o noua distractie (acest forum) insa daca ai fi SI motociclist ai sti ca sub nici o forma nu iei in deradere motocicleta nimanui! Indiferent de cat de veche sau caraghioasa ti s-ar parea tie! Iar ca fapt divers, as fi tare curios sa te vad cum duci tu la capat un astfel de "cel mai slab gunoi de 900"... pe curbe! » Post actualizat in 25 Jun 2016 09:29 Cine ti-a alezat cilindrul a facut si honuiala? In rest, defineste "consum" (de ulei)... lasa-l bre se da mechanic dar..... raspunsurile lasa de dorit.bafta marineeeeee» Post actualizat in 25 Jun 2016 19:32 sefulica, mai strange 1/4 de tura la reglajul supapelor de evacuare. ai jocul prea mare si nu face fata decompresorul automat. se lasa ele si in timp, daca nu vrei sa mai desfaci acolo poti sa il ajuti la pornire cu decompresorul manual, doar il ataci putin, cat sa ia viteza electromotorul, apoi, il eliberezi treptat ca si cum ar fii maneta de ambreiaj si ai vrea sa plec de pe loc. pentru schema asta te prezinti cu niste beri in locu tau nu ziceam nimic jumba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Daca e "fabrica"... probabil au facut treaba ca la carte si au facut si honuiala. Daca nu stii ce e aia, este vorba despre niste "zgarieturi" fine in peretii cilindrilor care au rol de "rezervor" de ulei intre cilindru si piston (segmenti). Incingerea motorului in perioada de rodaj, coroborata in special cu un rodaj prea "bland", in loc sa slefuiasca honuiala o umple cu ulei ars, asa zisul fenomen de glazurare. Mai departe se intampla niste chestii care in final duc la consum mare de ulei si combustibil si performante slabe. In orice caz, XT-ul e din "familia" mea, sunt motoare care consuma ulei din fabrica. Da,este honuit. Si in timp nu trebuie sa se "slefuiasca" acele "zgarieturi" ? Sa ajunga cilindrul ca "oglinda" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Da,este honuit. Si in timp nu trebuie sa se "slefuiasca" acele "zgarieturi" ? Sa ajunga cilindrul ca "oglinda" ? Da... si nu! Adica da, honuiala trebuie sa fie "slefuita" insa trebuie sa ramana ceva din "zgarieturi", sa zicem cam 50%... si nu, in nici un caz cilindrul nu trebuie sa fie "oglinda". » Post actualizat in 27 Jun 2016 19:51 Exista motoare care consuma ulei din fabrica, sau doar motoare care sunt predispuse la a consuma ulei dupa o vreme? Yamaha are cateva modele care predispun spre asa ceva dar asta nu inseamna ca ele consuma din fabrica si ca e normal, doar nu e 2 timpi. Orice motor "consuma" ulei din fabrica... intr-o oarecare masura, unele mai putin (aproape ca nu e nevoie de completare de la un schimb la altul) iar altele mai mult (necesita una sau mai multe completari intre schimburi). Exista insa si cateva modele mai vechi care au devenit faimoase prin consumul de ulei chiar din fabrica, in special cand au fost completate de un rodaj prost. Exista mai multe explicatii dar nu cred ca fac subiectul discutiei de aici. Si ai dreptate, nu e normal... tocmai de aceea la noile motoare se folosesc materiale compozite de genul nikasil-ului iar tolerantele au fost micsorate incredibil de mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 de exemplu motorul pe benzina cu turbo de 2,0 200-230 cai de la VW consuma ulei "din fabrica", asa ca idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 de exemplu motorul pe benzina cu turbo de 2,0 200-230 cai de la VW consuma ulei "din fabrica", asa ca idee Consuma ca are o hiba de fabricatie, nu ca asa a vrut Vw, la fel cum a fost si 1000rr-ul 2010 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.