Sari la conținut

Problema Pompa Benzina Zx6r


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nici o problema, nici eu nu o sa insist, pana la urma... dragostea cu forta de cheama viol! Sa fii iubit!

Hai sa dam la pace, Linhai Worker are pompa de benzina vacumatica (eu am reparat-o pe a lui unchi-miu) nu are nicio problema la nicio sarcina, calculele facute de mine anterior au fost ca sa vedem ce influenta ar avea daca prelevam energia pentru pompa de la un singur piston si ca sa ii raspund si lui ThunderByte, repet dezavantajul la acest tip de pompa este ca daca ai carburatoarele golite nu mai porneste la "sfert" (vorba vine ca la sfert pornesc doar cele 4T 4cilindrii).

 

PS

Nici Dacia 1300 nu pornea la sfert dupa o indelungata stationare daca nu-i "dadeai la coada".

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia pompa aia si pune-o pe un r6 sau r1 pe carburatie si vezi ce zice ... am o vaga impresie ca dupa un sprint in ture o sa ai un deficit imens de benzina. Probabil nu ai sincronizat vreodata carburatoare cu ceasuri sa vezi in ce hal scade vacuumul in ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia pompa aia si pune-o pe un r6 sau r1 pe carburatie si vezi ce zice ... am o vaga impresie ca dupa un sprint in ture o sa ai un deficit imens de benzina. Probabil nu ai sincronizat vreodata carburatoare cu ceasuri sa vezi in ce hal scade vacuumul in ture.

Nu am sincronizat cu ceasuri ci cu sticle, de ce ar avea un deficit de benzina? Detaliaza cu argumente.

PS

Tu ai avut o pompa de aerare de acvariu? E cam acelasi principiu numai ca in loc de electromagnet ai vacuum pulsatia ramane.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezavantajul la acest tip de pompa este ca daca ai carburatoarele golite nu mai porneste la "sfert"

Multe motociclete cu pompa vacuumatica au pozitia de ''pri'' la robinetul rezervorului , ca sa umpli usor carburatoarele, deci n-ai nici o problema dupa o stationare mai lunga sau dupa ce ai ramas fara benzina sau dupa o cazatura etc.

La multe motociclete cu pompa electrica(si carburatoare) pompa nu functioneaza decat atunci cand motorul se invarte(cand dai la buton, nu cand pui contactul). Cand ramai cu carburile goale sa vezi atunci distractie , mai ales daca nici bateria nu e in forma maxima :)

Exista si motociclete cu 4 cilindri pompa vacuumatica si carburatoare vacuumatice , un exemplu ar fi gsx750 , probabil si banditurile, nu stiu sigur, parca si diversion etc.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Multe motociclete cu pompa vacuumatica au pozitia de ''pri'' la robinetul rezervorului , ca sa umpli usor carburatoarele, deci n-ai nici o problema dupa o stationare mai lunga sau dupa ce ai ramas fara benzina sau dupa o cazatura etc.

2 La multe motociclete cu pompa electrica(si carburatoare) pompa nu functioneaza decat atunci cand motorul se invarte(cand dai la buton, nu cand pui contactul). Cand ramai cu carburile goale sa vezi atunci distractie , mai ales daca nici bateria nu e in forma maxima :)

3 Exista si motociclete cu 4 cilindri pompa vacuumatica si carburatoare vacuumatice , un exemplu ar fi gsx750 , probabil si banditurile, nu stiu sigur, parca si diversion etc.

1 Ce te faci cand rezervorul e sub carburatoare

2 Te cred desi mi se pare aiurea ar fi bine niste exemple

3 Mersi de exemple eu nu am sapat sa le caut doar am intuit ca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu exista varianta asta. Cele cu PRI au fie pompa vacuumatica fie curgere libera.

2. Ce exemple sa iti dea, tu esti Toma necredinciosul, asa e facut sistemul, pompa pleaca doar cand invarte motorul fie ca dai la demaror fie ca merge, doar atunci invarte PUNCT.

3. Exista motoare 4L cu pompa vacuumatica, intrebarea e urmatoare: Ce plaja de turatie au motoarele alea din exemple fata de zx6r-ul in cauza pentru care tu ai recomandat montarea unei pompei vacuumatice.

 

 

Fa experimentul care ti l-am sugerat mai sus si ai sa te luminezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Ce exemple sa iti dea, tu esti Toma necredinciosul, asa e facut sistemul, pompa pleaca doar cand invarte motorul fie ca dai la demaror fie ca merge, doar atunci invarte PUNCT.

3. Exista motoare 4L cu pompa vacuumatica, intrebarea e urmatoare: Ce plaja de turatie au motoarele alea din exemple fata de zx6r-ul in cauza pentru care tu ai recomandat montarea unei pompei vacuumatice.

 

 

Fa experimentul care ti l-am sugerat mai sus si ai sa te luminezi.

2 Am intrebat nu am dat cu parul, asta pentru cultura mea generala plus ca pentru oricine e mai concludent.

3. Moto despre care vorbim are 12500RPM deci 104pulsatii/admisie /cilindru/sec , o fi bine, o fi rau, nu stiu, pompa mea de acvariu pulsa cu 50Hz, oare ar mai fi facut fata la104Hz ? Eu cred ca da mai ales ca binox ne-a vorbit de gsx750 care se duce in 12800RPM

 

Pentru experimentul sugerat de tine insist sa-mi aduci mobrele ca nu am asa ceva in dotare :D

 

PS Eu la ppunctul 2 totusi ma revolt asa cum am spus batrana Dacie avea posibilitatea sa umplii carburatorul fara sa mearga motorul chiar si o drujba pe care mi-a adus-o un prieten avea un gumilastic pe care apasai sa-i aduci benzina.

» Post actualizat in 30 May 2016 20:44

Totusi hai sa ne intelegem si la a mea daca e actionata oprirea de urgenta nu merge pompa electrica dar ca sa fiu conditionat de invartirea motorului mi se pare peste mana, pe scurt la ce ar folosi?

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele modele de zx6r pe carburatie intra pe rosu la 14 mii si limitarea parca e la 15 mii. Calculeaza ce consum are la turatia aia sau in zona aia de turatie, calculeaza sau afla ce debit are pompa aia vacuumatica si tine cont si de faptul ca vacuumul scade in turatie. Succes!

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

 

Asta e cred ca cel mai concludent video pe care l-am gasit vis-a-vie de scaderea aia de vacuum in ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la zx6r am citit specificatiile pe care mi le-a dat gogo iar in video ce sa vad? Niste regimuri tranzitorii care nu-ti golesc paharul. Daca imi dai un link in care o tine in ture ok. Deci revenim din exemplu dat de binox se poate si ca mine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la zx6r am citit specificatiile pe care mi le-a dat gogo iar in video ce sa vad? Niste regimuri tranzitorii care nu-ti golesc paharul. Daca imi dai un link in care o tine in ture ok. Deci revenim din exemplu dat de binox se poate si ca mine :D

 

Orice te face sa te simti bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice te face sa te simti bine! :)

Nu chiar orice :P

Sa stii ca si eu ma cam indoiesc ca la 1800RPM o pompa vacumatica ar face fata dar daca nu am materialul sa experimentez...

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca-i o problema de debit la turatie mare ci mai degraba o problema de configurare a rezervorului.

Probabil ( aproape sigur) pompele vacuumatice nu se descurca bine atunci cand trebuie sa pompeze benzina in sus, adica de la un nivel mai mic decat al carburatoarelor.

Motoarele pe care le stiu eu cu pompa vacuumatica au tot rezervorul deasupra carburatoarelor. La sportive nu prea se intampla asta..

De exemplu stiu ca fireblade-ul de 900 merge bine mersi chiar si la viteza mare fara pompa de benzina, alimentat doar gravitational, dar doar daca rezervorul este peste jumatate plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca-i o problema de debit la turatie mare ci mai degraba o problema de configurare a rezervorului.

 

La turatie mare, in special in sarcina, vacuumul scade mult si atinge zone spre zero... i-am tot repetat lu' Toma Necredinciosu' "58" dar daca el macar are o scuza, macar tu sa intelegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Eu nu cred ca-i o problema de debit la turatie mare ci mai degraba o problema de configurare a rezervorului.

2 Probabil ( aproape sigur) pompele vacuumatice nu se descurca bine atunci cand trebuie sa pompeze benzina in sus, adica de la un nivel mai mic decat al carburatoarelor.

1 Totusi la turatii mari intervine inertia ansamblului de aia sunt sceptic.

2 La vacuunm de 0,2 ridica tearetic la 2m ca sa mai si ceva debit 1m eu zic ca se poate

 

La turatie mare, in special in sarcina, vacuumul scade mult si atinge zone spre zero... i-am tot repetat lu' Toma Necredinciosu' "58" dar daca el macar are o scuza, macar tu sa intelegi.

Si cam ce scuza as avea daca se poate detalia?

Neaparat trebuie sa-mi iau un vacuumetru ca nu se mai poate cu voi.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am pus link-ul ala cu Hornetul conectat la vacuumetre unde se vede clar ca atunci cand o duce in limitare vacuumul chiar cade pe 0. Ce vrei mai mult de detaliat, asta e fenomenul ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am pus link-ul ala cu Hornetul conectat la vacuumetre unde se vede clar ca atunci cand o duce in limitare vacuumul chiar cade pe 0. Ce vrei mai mult de detaliat, asta e fenomenul ...

Off, ti-am mai zis acolo e un regim tranzitoriu, daca ar fi zero nu ar mai merge nicio pompa vacuumatica si totusi ele se folosesc cu succes. Altveva nu mai am de combatut iar afara ploua-n draci :wacko:

PS Totusi tot nu m-ati lamurit de ce o pompa electrica ar trebui sa mearga numai atunci cand se invarte si motorul.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off, ti-am mai zis acolo e un regim tranzitoriu, daca ar fi zero nu ar mai merge nicio pompa vacuumatica si totusi ele se folosesc cu suces. Altveva nu mai am de combatut iar afara ploua-n draci :wacko:

Regim trazitoriu pe naiba. Ia-ti ceas vacuumatic si verifica.

 

Cumva numele de familie e Toma ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva numele de familie e Toma ? :)

Nu e Toma e Ispas adicatelea pastele cailor.

» Post actualizat in 30 May 2016 22:30

Da chiar m-am suparat :huh: de ce imi puneti intuitia la indoiala cand binox v-a dat exemplu de mobra de 148cp care merge cu acest tip de pompa, luati-va de el ca nu stie cum e treaba cu vacuumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS Totusi tot nu m-ati lamurit de ce o pompa electrica ar trebui sa mearga numai atunci cand se invarte si motorul.

 

Pentru a preveni incendiul in caz de accident insa exista un temporizator, pompa este alimentata ceva timp inainte/dupa ce motorul a fost pornit/oprit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a preveni incendiul in caz de accident insa exista un temporizator, pompa este alimentata ceva timp inainte/dupa ce motorul a fost pornit/oprit.

Aha deci totusi alimenteaza fara motor ce se invarte mi se pare mai logic.

binox imi cer scuze fac o mica rectificare pentru benzina 0,1 atm inseamna 1,4m coloana de lichid ca vorbim despre benzina.

» Post actualizat in 30 May 2016 22:50

Hai totusi sa tragem o concluzie ar merge sau nu o pompa vacumatica pe mobra initiatorului?

Eu zic ca da cu deazavantajul ca dai la automat cam mult pana vine benzina.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha deci totusi alimenteaza fara motor ce se invarte mi se pare mai logic.

 

Aici nu e vorba de logica ci de practica si uneori de limitarile legislative. Multe solutii si chiar si principii tehnice par si chiar sunt ilogice... aici cred ca ar trebui tu sa mai lucrezi un pic, te cam arunci in subiect bazat pe "bun-simt". Din pacate, de foarte multe ori sau chiar de cele mai multe ori, nu e cazul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu e vorba de logica ci de practica si uneori de limitarile legislative. Multe solutii si chiar si principii tehnice par si chiar sunt ilogice... aici cred ca ar trebui tu sa mai lucrezi un pic, te cam arunci in subiect bazat pe "bun-simt". Din pacate, de foarte multe ori sau chiar de cele mai multe ori, nu e cazul...

Nu am la ce sa lucrez o poma electrica care nu umple carburatorele cand ai nevoie prntru mine e prost proiectata, de aici si semnul meu de intrebare referitor la afirmatiilr precedente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta de 148cp cu pompa vacuumatica chiar nu stiu , gsx750 de care spuneam are pana in 100cp dar zona rosie a turometrului este intre 11.5krpm si 14krpm , deci nu se poate spune ca este un motor cu ture putine....

Eu stiu cum scade vacuumul cand accelerezi dar creste si frecventa cu care pulseaza membrana pompei, probabil compenseaza amplitudinea redusa cu frecventa crescuta...

La motocicleta mea si inca la cateva pe care le stiu pompa electrica nu functioneaza daca nu se invarte motoru, e o tampenie dpdv al utilitatii dar probabil astea au fost cerintele de securitate. Chiar ieri m-am chinuit sa pornesc vfr-ul dupa o pauza de mai bine de 3 luni, si bineinteles ca a trebuit sa-i dau vreo 10 butoane pana sa o ia, ca sa fiu sigur ca reusesc am cuplat redresorul la baterie cu juma de ora inainte si l-am tinut cuplat pana a luat-o.

Cand esti acasa nu e o problema dar daca se intampla pe drum si bateria e slaba e nasol, am patit-o. Se poate rezolva usor cu montarea unui buton suplimentar dar am considerat ca nu merita....

Exista si exceptii la care pompa incepe sa lucreze cand pui contactul, un exemplu ar fi virago 535.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...