Sari la conținut

Probleme suzui gsx r 600 k2


Postări Recomandate

Salutari,

 

 

Sper ca nu incurc treburile pe aici, fiind un <forumist> relativ nou si nu initiez topicuri gresite.

 

Trecand la problema mea, la care sper ca cineva sa mi dea o idee, pentru ca eu nu inteleg nimic, aceasta suna cam asa:

 

Mi am luat in luna martie un gsx r k2, am prins vreme buna si l am calarit in jur de o luna fara sa remarc vreo problema grava, exceptand un consum cam maricel in conceptia mea de lafiltrul de aer care era imbacsit(asa a si fost). Dupa care, am realizat ca mai sunt zgarieturi pe carene, vopsea sarita, etc. si as vrea s o recoafez. Zis si facut. m am apucat sa le dau jos, chit, chestii, vopsea, stickere, mai putin conteaza, nu avea treaba cu mecanica.

Dezbracand motocicleta, mi a venit "ideea" sa schimb si uleiul, filtrul de ulei(dupa manual), antigel, filtru de aer. Comandate, toate la o lalta. Fapt banal, am desfacut busonul, a curs uleiul( cam uzat dupa mine), filtrul de aer nergru, am desfacut furtunul de la radiator, a curs ce era in el, l am spalat, lasat sa se usuce, am pus antigel nou( cantitati ulei si antigel dupa manual). Dupa aceste operatiuni, in garaj, i am dat cheie, sa verific daca totul e in regula, am lasat o sa ajunga in temperatura, fara nicio problema de scurgere ulei si etc. A doua zi la o alta pornire i am tras socul, a mers putin si cand am bagat a 1 a a murit motorul( n am bagat mana in gaz cu socul tras). incercand s o repornesc , a luat o greu si mergea infundat scotand un fum teribil pe toba. Ok in coceptia mea simptome de incerare. Am scos bujiile, erau negre in capete, le am curatat cu o perie de sarma finuta( negreala respectiva s a luat repede, neavand calamina). Azi pun cheia, porneste si imi da pe toba un fum alb nu prea mult si nu prea gros. am oprit-o . La o iNcercare ulterioara, pe toba a inceput sa scoata fum, nu mi dau seama foarte bine de coloritul acestuia, eram afara si soare destul de puternic. Dupa ce am oprit o in continuare pret de cateva secunde a mai scos ceva fum asa ca la cosul de soba.

 

Intrebare esentiala dupa aceste patanii este ce s-a intamplat? gandul care nu mi da pace este ca am mers cu ea, am folosit o si n am avut nicio problema , am oprit o functionand corect, am repornit o dupa ce a avut tot ce era necesar, belelele au aparut dupa ce am facut schimburile, fara a baga mana in chestiuni de mecanica pura la care nu ma pricep.

Editat de stef11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate "interventia" ta a dus la aceste probleme. Asa ca o data ce ai reusit sa le creezi, si nici nu stii cum sa le rezolvi,mai bine incearca sa duci totusi moto la cineva care te poate ajuta sa le rezolvi.

Posibil daca tot mai mesteresti ceva la ea sa o repari,sa nu strici mai mult si o sa-ti para rau.

 

Sfatul meu.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sar'na de sfat, nu mi place sa fac pe desteptul, cu atat mai putin pe aici si in domeniul mecanica. Referitor la cineva priceput, imi este clar, eu doar am vrut o parere, o idee, despre care ar putea fi cauza si nimic mai mult, de reparat eu nu se punea problema:) . STIMA!


» Post actualizat in 31 May 2016 11:43

astept totusi de la cineva macar o parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

 

Sper ca nu incurc treburile pe aici, fiind un <forumist> relativ nou si nu initiez topicuri gresite.

 

Trecand la problema mea, la care sper ca cineva sa mi dea o idee, pentru ca eu nu inteleg nimic, aceasta suna cam asa:

 

Mi am luat in luna martie un gsx r k2, am prins vreme buna si l am calarit in jur de o luna fara sa remarc vreo problema grava, exceptand un consum cam maricel in conceptia mea de lafiltrul de aer care era imbacsit(asa a si fost). Dupa care, am realizat ca mai sunt zgarieturi pe carene, vopsea sarita, etc. si as vrea s o recoafez. Zis si facut. m am apucat sa le dau jos, chit, chestii, vopsea, stickere, mai putin conteaza, nu avea treaba cu mecanica.

Dezbracand motocicleta, mi a venit "ideea" sa schimb si uleiul, filtrul de ulei(dupa manual), antigel, filtru de aer. Comandate, toate la o lalta. Fapt banal, am desfacut busonul, a curs uleiul( cam uzat dupa mine), filtrul de aer nergru, am desfacut furtunul de la radiator, a curs ce era in el, l am spalat, lasat sa se usuce, am pus antigel nou( cantitati ulei si antigel dupa manual). Dupa aceste operatiuni, in garaj, i am dat cheie, sa verific daca totul e in regula, am lasat o sa ajunga in temperatura, fara nicio problema de scurgere ulei si etc. A doua zi la o alta pornire i am tras socul, a mers putin si cand am bagat a 1 a a murit motorul( n am bagat mana in gaz cu socul tras). incercand s o repornesc , a luat o greu si mergea infundat scotand un fum teribil pe toba. Ok in coceptia mea simptome de incerare. Am scos bujiile, erau negre in capete, le am curatat cu o perie de sarma finuta( negreala respectiva s a luat repede, neavand calamina). Azi pun cheia, porneste si imi da pe toba un fum alb nu prea mult si nu prea gros. am oprit-o . La o iNcercare ulterioara, pe toba a inceput sa scoata fum, nu mi dau seama foarte bine de coloritul acestuia, eram afara si soare destul de puternic. Dupa ce am oprit o in continuare pret de cateva secunde a mai scos ceva fum asa ca la cosul de soba.

 

Intrebare esentiala dupa aceste patanii este ce s-a intamplat? gandul care nu mi da pace este ca am mers cu ea, am folosit o si n am avut nicio problema , am oprit o functionand corect, am repornit o dupa ce a avut tot ce era necesar, belelele au aparut dupa ce am facut schimburile, fara a baga mana in chestiuni de mecanica pura la care nu ma pricep.

 

Banuiesc ca inteleg eu aiurea, dar, ai amestecat antigel cu ulei?!

 

Fum alb, la rece poate fi de la condens care incepe sa se evapore. Nu ar trebui sa aiba un miros deranjant.

 

Fum alb cand motorul e cald, si cu un miros diferit poate fi semn ca a ajuns antigel in cilindru.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri, momentan nu pot sa verific aspectele intrebate de voi , pentru ca nu sunt acasa. Referitor la acestea, in ordine, in toba nu a intrat antigel, l am pus in radiator, deci am impresia ca tehnic era imposibil sa ajunga pe acolo din gresala mea, in alta ordine de idei, nu am amestecat antigel cu ulei, am inceput in ordinea, umplerii radiatorului cu 2150 ml ( manual), vas pana la nivelul F, ulterior in filtru am pus ulei, am uns garnitura, si am pus 2800 ml ( carte/ inscriprionat, asta nu stiu daca am facut absolut exact fix fix 2800, probabil cu o marja 50 ml + - ) filtrul de aer l am scos din cutie, i am strans surubelul, am strans suruburile de la airbox). ceea ce mi s a parut oarecum ciudat dupa acestea a fost faptul ca s a inecat ( dupa pornire i am tras socul 2 minute, operatie pe care am facut o mereu, nu stiu cat de recomandat sau util este) cert e ca dupa aceasta inecare nu mai vroia deloc sa porneasca. Bujiile aveau depuneri negre pe ele pe care le am curatat. ele fiind schimbate in toamna conform fostului proprietar, fapt demonstrat, pentru ca in afara de negreala respectiva n aveau calamina sau depuneri.


» Post actualizat in 31 May 2016 12:27

la o singura chestiune am dubii, cand am scos lichidul din radiator am desfacut furtunul de pe partea stanga, si a curs tot. cand am pus apa pentru a l spala, a curs de asemenea pe acolo, alte furtune nu am desfacut. desi mai sunt 2 unul mai gros si unul mai subtire pe partea dreapta, la acelea nu am umblat.


» Post actualizat in 31 May 2016 13:22

Revin cu mentiunea ca am constatat din nou simptomele de inecare, dupa ce ieri am curatat bujiile, am reusit s o pornesc de cateva ori, insa acum acelasi lucru, adio pornire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm, cu furtunul de la radiator am inteles, nu imi dau seama ce puteai face gresit acolo. Cu uleiul am inteles, poti sa verifici nivelul sa vezi daca e ok.

 

Apoi, fi schimbat filtrul de aer si hop, fum mult, simptome de motor inecat, deci mai multa benzina decat aer? ai pus ceva aiurea cand ai montat filtrul si nu mai trage aer?? Daca scoti capacul filtrulu, eventual si filtrul, porneste? curata/usuca si bujiile intai.

 

Evident doar imi dau cu parerea in functie de ce ai scris aici. Sper sa nu zic prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ma roade si pe mine, ca nu reusesc sa inteleg de ce, in afara de aceste schimburi nu am pus mana pe absolut nimic, spre treaba cu arderea ma duce si pe mine logica de nepriceput, dar nu ma prind, am dat jos rezervorul sa l vopsesc, oare are vreo treaba pompa? care sunt probabilitatile sa fi montat ceva gresit in airbox? cand l am scos sa verific bujiile, avea 3 furtunase si 2 mufe, pe care le am pus la loc corect, dar n are legatura, problema mea a aparut inainte sa desfac cu totul airboxul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic mai bine iei legatura cu userul TNG si faci o programare la el sau poate tratezi sa vina la fata locului,foarte multa lume il recomanda de pe aici si decat sa ajungi sa ti bagi manutele pe unde nu trebuie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica pentru inceput.

Pe partea din spate spre stanga a filtrului de aer este un senzor.verifica daca furtunele atasate lui mai sunt acolo, si daca sunt conectate corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...