steinpatrick36 Postat Iunie 18, 2016 Share Postat Iunie 18, 2016 Salutari! Mi-am cumparat nu de mult un Cagiva Roadster 125 din 1999. In careva zii a inceput sa mii se tureze la semafor si cand o luam de pe loc ,murea . Am oprit motorul ,l-am impins inafara soselei si a inceput sa imi curga benzina din carburator. Astazi am desfacut-o sa vad ce e cu ea si vad ca nu mai face deastea ,acum as vrea sa mi-l si reglez. Motocicleta este echipata cu un carburator Dellorto PHBL24. 1cilindru - 1 carburator . Stiu ca sunt 2 suruburi unde trebuie reglat ,unul pentru relantiu si unul pt amestec . M-ar interesa cat si cum trebuie invartit pe cele 2 suruburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Iunie 18, 2016 Share Postat Iunie 18, 2016 Inainte de a te apuca de reglaje rezolva problema cu ,,inundarea'' carburatorului, care de obicei are cam 2 cauze : ori plutitor blocat jos ori ce-i mai rau plutitor spart.Pui relantiul cat mai jos, apoi destrangi aerul pana da sa ,,moara'' cand ajungi aici infiletezi la loc cam 2 spire pana obtii mers rotund si frumos. relanti-ul il faci dupa aceea cum vrei sa-ti stea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steinpatrick36 Postat Iunie 18, 2016 Autor Share Postat Iunie 18, 2016 Plutitorul nu e spart ... azi l-am desfacut . Daca dau drumul la benzina si pun pe ON ,se umple full si da peafara .Dar daca pun pe RES ,atunci nu se mai inunda si merge ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 Plutitorul nu e spart ... azi l-am desfacut . Daca dau drumul la benzina si pun pe ON ,se umple full si da peafara .Dar daca pun pe RES ,atunci nu se mai inunda si merge ... Verifica din nou carbul , cuiul pontou nu inchide .Cind dai pe res. nu curge pt ca nu ai benzina . » Post actualizat in 19 Jun 2016 05:10 Verifica din nou carbul , cuiul pontou nu inchide .Cind dai pe res. nu curge pt ca nu ai benzina . Daca ai rezolvat , da drumul la motor cu relantiul la minim , inchizi aerul pana aproape sa se opreasca , apoi desfaci surubul de aer pana observi ca ai obtinut turatia cea mai mare . Apoi reglezi relantiul cam pe la 1300-1400 turatii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 (editat) Verifica din nou carbul , cuiul pontou nu inchide .Cind dai pe res. nu curge pt ca nu ai benzina . » Post actualizat in 19 Jun 2016 05:10 Wrong post. Editat Iunie 19, 2016 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 True. Pe res ai intotdeauna benzina, mai putin cand e gol uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 Este foarte ssimplu carbul 2T se regleaza in doi timpi si cel 4T se regleaza in patru timpi . Nu te juca cu carburatorul dute la un mecanic BUN si deschide ochii si vezi ce face mai poti sa si intrebi. Altfel te vei chinui mult si bine si nu va merge bine, Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steinpatrick36 Postat Iunie 19, 2016 Autor Share Postat Iunie 19, 2016 Are 2 suruburi ,acuma care ar fii aerul si care ar fii relantiul? unul mai mare pe mijloc si unul mai mic pe colt ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 toate dellorto PHB se regleaza amestecul de benzina ce il da in aer pentru corectii la 2.5 ture si poti sa ii mai dai un sfert de tura daca nu iti place si simti lipsa de putere. vezi ca ciuiul ponto are pentru inchidere etansa un varf din cauciuc special vezi sa nu fie piscat iar scaunul lui uitate atent sa nu aiba uzura o sa observi daca are, pe conicitatea lui un inel de uzura care e inegal atunci nu o sa iti inchida bine.a vezi ca carburatoarele mai au obiceiul chiar daca le cureti sa ramana blocat plutitorul pe deschis loveste corpul lui du o cheie si o sa observi ca isi reviene.surubul mare e pentru relantii, il setezi cu motorul pornit la cald la 1700 2000 ture iar cel care e mai infundat pilot screw se numeste daca il cauti in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steinpatrick36 Postat Iunie 19, 2016 Autor Share Postat Iunie 19, 2016 Daca maine se opreste furtuna il mai desfac si o sa revin cu niste poze . » Post actualizat in 22 Jun 2016 16:32Am dat de logica problemei . Mii se umple carburatorul si nu trage sa bage benzina in cilindru. Ce as putea face in acest caz? L-am curatat peste tot cu spray de curatat carburator . Am bagat si in rezervor cum ar trebuii folosit spraye-ul , umpic a porbit dar nu mergea numai daca il tineam tura» Post actualizat in 22 Jun 2016 16:32Am dat de logica problemei . Mii se umple carburatorul si nu trage sa bage benzina in cilindru. Ce as putea face in acest caz? L-am curatat peste tot cu spray de curatat carburator . Am bagat si in rezervor cum ar trebuii folosit spraye-ul , umpic a porbit dar nu mergea numai daca il tineam turat si mergea foarte intrerupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.