Awoody Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Buna tuturor, am achizitionat un Kawasaki ER6N din anul 2009 de curand. Fiind incepator nu mi-am dat seama de unele probleme pe care le are sau le poate avea o motocicleta.Ca atare, mi-am dat seama ca motorul meu sacadeaza cand incerc sa ii tin viteza constanta, in rest, motorul trage bine. porneste bine, nu pare sa aiba probleme. Nu stiti ce poate fi? M-am gandit la kit-ul de lant complet, la bujie, la benzina proasta (filtrul de benzina e bagat in pompa de benzina deci nu se poate schimba decat in intregime). Totodata ma deranjeaza unele pocnituri cand franez cu frana de fata, undeva din zona telescoapelor ma gandesc ca vine. Ma puteti ajuta cu sfaturi? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Veltan Catalin Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Scoate pompa de benzina si vezi sa nu fie rugina/mizerie etc. Asa am patit si eu la un kawasaki ninja si era super murdara. Verifica si filtrul de aer daca tot dai rezervorul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andra Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 poate fi kitul de lant, vezi sa nu fie intins inegal! evident, poate fi si traseul de alimentare (in speta sita de la pompa) dar incepe cu ce-i mai usor! daca e uzat inegal (adica ii masori jocul, invarti putin roata si iar il masori... daca jocul este diferit in unele zone ale lantului de acolo e...) il schimbi! p.s. filtrul ala se poate demonta Nu e adevarat, cam toate lanturile sunt intinse inegal dupa putina uzura. Cel mai probabil si in manualul mobrei spune ca tensiunea lantului se regleaza masurand in cel mai (nu gasesc cuvantul acum , tensionat, strans cu joc putin) loc. Vrei sa verifici starea lantului incercand sa il desprinzi de pinionul lantului. Daca se desprinde atat demult incat sa vezi lumina intre el si pinion, e momentul sa le schimbi pe ambele(pinioane+lant). Pocnitura poate veni de la rulmentii din jug, chestie serioasa daca e asa. Ridica cumva mobra incat roata fata sa fie desprinsa de sol(poti ruga un prieten sa o echilibreze pe cric si roata spate sau o duci la un mecanic/o pui pe o improvizatie cat de cat stabila DIY) si prinde furca cu ambele maini. Daca are joc fata spate, va trebui sa inlocuiesti rulmentii de indata!! Cel mai bine o duci la un mecanic si va sti el ce sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Necsanu Marius Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Te rog sa anunti cand afli de la ce e...ca si mie imi face fix aceeasi figura,cand incerc sa o tin constant la 3500,in treapta 1 si 2...in rest nu face asta..doar la 3500.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Toate motoarele au o variatie de turatie cand sunt tinute constant. In functie de motor, e mai mare sau mai mica... il mai tine din calculator daca are... Daca zgaltaie rau, ori e carburatia/clapetele nesincronizate, se vede pe turometru daca variaza. Ori lantul si/sau tampoanele rotii spate, cele triunghiulare din butuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Necsanu Marius Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Dar initial nu facea asa...face de..o luna sa zicem...si o am de un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Awoody Postat Iulie 16, 2016 Autor Share Postat Iulie 16, 2016 N-as fi vrut sa ma apuc sa dau jos rezervorul si nici sa-l duc la vreun mecanic care fie uita ceva sa stranga, fie pune ceva invers sau mai stiu eu ce magarie. Ma gandeam ca ati avut careva spete asemanatoare si ca nu o fi al meu cel mai deosebit:) nici nu stiu cu ce sa ma apuc de verificat mai intai si ce cauza sa elimin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 N-as fi vrut sa ma apuc sa dau jos rezervorul si nici sa-l duc la vreun mecanic care fie uita ceva sa stranga, fie pune ceva invers sau mai stiu eu ce magarie. Ma gandeam ca ati avut careva spete asemanatoare si ca nu o fi al meu cel mai deosebit:) nici nu stiu cu ce sa ma apuc de verificat mai intai si ce cauza sa elimin. Presupun ca nu o duci la un mecanic de tren (si chiar si asa, cred ca omul ar sti ce face). Cu ce te-ar ajuta daca cineva ti-ar spune ca a avut o problema asemanatoare? E ca si cum ai vrea sa tratezi o boala cautand remedii pe google. Tot la service ajungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 cel mai simplu si mai rapid este sa vezi daca reglarea lantului schimba situatia cat de cat. Intinde lantul la paramatrii din cartea tehnica, chiar daca e uzat. ti ia vreo 10 minute. Da o tura si vezi daca se schimba ceva. Daca ai lantul varza trebuie oricum sa il schimbi. Daca nu este nici o imbunatatire cauta problema in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.