Sari la conținut

Problema semnalizari


Postări Recomandate

Salut,

 

Se da un Suzuki GS 500, an 2007.

Problema este urmatoarea: semnalizarile functioneaza cand vor ele. Se intampla sa semnalizez st/dr si acestea sa nu porneasca, dar daca ambalez motorul pana in 10-12k rpm acestea pornesc. Problema nu apare intotdeauna, insa in ultima vreme se intampla din ce in ce mai des.

 

Ceva pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti face contact comanda semnalelor.

 

Comanda am desfacut o, si am curatat o

» Post actualizat in 06 Aug 2016 18:33

Bateria bătrână sau releul de încărcare pe ducă.

Nu pleca departe, ţine prietenii aproape.

Mai ales pe cei care au remorcă.

 

Bateria a fost schimbata sezonul trecut si tinuta la caldura peste iarna.

Exista vreo metoda sa verific releul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ai desfacut sa vezi cum stau becurile in socluri ? Poate sunt slabite sau oxidate si in momentul in care ii dai 12k rpm, vibreaza si face contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ai desfacut sa vezi cum stau becurile in socluri ? Poate sunt slabite sau oxidate si in momentul in care ii dai 12k rpm, vibreaza si face contact.

 

Le am verificat, nu au nicio problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comanda am desfacut o, si am curatat o

» Post actualizat in 06 Aug 2016 18:33

 

Bateria a fost schimbata sezonul trecut si tinuta la caldura peste iarna.

Exista vreo metoda sa verific releul?

Cel mai probabil releu. Cu motorul oprit masoara tensiunea la baterie. Trebuie sa fie aprox 12V. Porneste, asteapta 2-3 min si masoara din nou. Trebuie sa ai in jur de 13.8 V. Daca rensiunea este preamica (sub 13.5V) accelereaza si masoara in timp ce accelerezi. Daca tensiunea variaza(creste) cu turatia aatunci este releul. Daca nu trebuie investigat alternatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa masor tensiunea la baterie. Valorile sunt urmatoarele:

-motor oprit 12V

-motor pornit 13.5V

-motor pornit, semnalizari pornite 12.5V

-pornirea motorului 13V

 

Tensiunea creste o data cu acceleratia, ajunge undeva in 14V al aproximativ 6k rpm

 

Bateria Yausa 12V x 11Ah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curata mufele care au legatura cu releul/statorul. Anuleaza mufele si cositoreste firele daca gasesti ceva topit pe acolo. Nu ar trebui sa fluctueze in functie de turatie. ideal este 14-14,1. Intervalul "magic" este 13,6-14,5V.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suspectez o problema in circuitul de semnalizare. verifica contactele de la releu sa nu fie oxidate. daca ai led after market nu cumva rezistorul este cam mare? daca nimic din toate astea, e posibil sa ai un scurt pe instalatia de semnalizare. ar fi bine sa masori si tensiunea la bornele alternatorului daca ai cu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

Salut.am si eu o problema de genu doar ca la mine dupa o perioadă de stat in garaj am montat bateria si mia ars o semnalizare pe spate.după aceea cu semnalizarea arsa îmi da avarii pe semnalizarile fata.ce ar trebui să fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...