xPaull Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Salut, Se da un Suzuki GS 500, an 2007. Problema este urmatoarea: semnalizarile functioneaza cand vor ele. Se intampla sa semnalizez st/dr si acestea sa nu porneasca, dar daca ambalez motorul pana in 10-12k rpm acestea pornesc. Problema nu apare intotdeauna, insa in ultima vreme se intampla din ce in ce mai des. Ceva pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 detalii sunt semnalele originale, sunt pe led ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Nu ti face contact comanda semnalelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xPaull Postat August 6, 2016 Autor Share Postat August 6, 2016 detalii sunt semnalele originale, sunt pe led ? Sunt originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Bateria bătrână sau releul de încărcare pe ducă. Nu pleca departe, ţine prietenii aproape. Mai ales pe cei care au remorcă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xPaull Postat August 6, 2016 Autor Share Postat August 6, 2016 Nu ti face contact comanda semnalelor. Comanda am desfacut o, si am curatat o » Post actualizat in 06 Aug 2016 18:33 Bateria bătrână sau releul de încărcare pe ducă. Nu pleca departe, ţine prietenii aproape. Mai ales pe cei care au remorcă. Bateria a fost schimbata sezonul trecut si tinuta la caldura peste iarna. Exista vreo metoda sa verific releul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Este foarte probabil sa fie din releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Salut. Ai desfacut sa vezi cum stau becurile in socluri ? Poate sunt slabite sau oxidate si in momentul in care ii dai 12k rpm, vibreaza si face contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xPaull Postat August 6, 2016 Autor Share Postat August 6, 2016 Salut. Ai desfacut sa vezi cum stau becurile in socluri ? Poate sunt slabite sau oxidate si in momentul in care ii dai 12k rpm, vibreaza si face contact. Le am verificat, nu au nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinixovici Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Comanda am desfacut o, si am curatat o » Post actualizat in 06 Aug 2016 18:33 Bateria a fost schimbata sezonul trecut si tinuta la caldura peste iarna. Exista vreo metoda sa verific releul? Cel mai probabil releu. Cu motorul oprit masoara tensiunea la baterie. Trebuie sa fie aprox 12V. Porneste, asteapta 2-3 min si masoara din nou. Trebuie sa ai in jur de 13.8 V. Daca rensiunea este preamica (sub 13.5V) accelereaza si masoara in timp ce accelerezi. Daca tensiunea variaza(creste) cu turatia aatunci este releul. Daca nu trebuie investigat alternatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xPaull Postat August 10, 2016 Autor Share Postat August 10, 2016 Am reusit sa masor tensiunea la baterie. Valorile sunt urmatoarele: -motor oprit 12V -motor pornit 13.5V -motor pornit, semnalizari pornite 12.5V -pornirea motorului 13V Tensiunea creste o data cu acceleratia, ajunge undeva in 14V al aproximativ 6k rpm Bateria Yausa 12V x 11Ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 (editat) Curata mufele care au legatura cu releul/statorul. Anuleaza mufele si cositoreste firele daca gasesti ceva topit pe acolo. Nu ar trebui sa fluctueze in functie de turatie. ideal este 14-14,1. Intervalul "magic" este 13,6-14,5V. Editat August 10, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinixovici Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 suspectez o problema in circuitul de semnalizare. verifica contactele de la releu sa nu fie oxidate. daca ai led after market nu cumva rezistorul este cam mare? daca nimic din toate astea, e posibil sa ai un scurt pe instalatia de semnalizare. ar fi bine sa masori si tensiunea la bornele alternatorului daca ai cu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xPaull Postat August 26, 2016 Autor Share Postat August 26, 2016 Problema rezolvata. Schimbat releu de semnalizare. Totul functioneaza perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut33J Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Salut.am si eu o problema de genu doar ca la mine dupa o perioadă de stat in garaj am montat bateria si mia ars o semnalizare pe spate.după aceea cu semnalizarea arsa îmi da avarii pe semnalizarile fata.ce ar trebui să fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.