middle_of_nowhere Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Salutare, Am un FZ6s din 2006 de ceva vreme, care a venit cu evacuare Leo Vince SBK la cumparare si tobele originale, noi, la pachet. Ideea este ca, pentru a merge rotund la ralanti, trebuie sa-l tin reglat la 1400 ture, altfel, zici ca e chopper. Si asta cu un silencer montat. Daca scot ambele silencere, mananca asfalt, dar, la ralanti, zici ca e chopper care are o bujie defecta. Explozii in esapament? Always, la orice decelerare. Frana de motor violenta, super ok...dar de mers usor, in turatii joase, nu se pune problema...Zvacneste, etc. Probabil stiti toti despre ce vb. Bun! Rog sa imi spuneti daca stiti pe cineva sa imi rescrie cdi-ul(sper ca il numesc corect)/sa refaca maparea, luand in calcul evacuarea rapida actuala. Am mers pana acum asa, dar parca as face totusi acest lucru, pt liniste si pentru a nu afecta ceva pe la interne, cu mersul asta destrabalat. Am mai auzit de "rezolvarea" situatiei prin astuparea nu stiu carui furtun/orificiu din airbox, dar din cate am inteles, asta duce la o crestere semnificativa a consumului si as prefera sa nu o fac. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Trimite-i PM colegului TNG si explica-i. Este unul din cei buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Daca vrei sa reduci rateurile din evacuare, trebuie sa astupi AIS, nu consuma mai mult. Cand ai sincronizat ultima oara clapetele de aer? Cu toba originala merge ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat August 8, 2016 Autor Share Postat August 8, 2016 Trimite-i PM colegului TNG si explica-i. Este unul din cei buni. La el m-am gandit si eu, dar stiam ca e specializat pe Suzuki. O sa incerc oricum, multam. » Post actualizat in 08 Aug 2016 15:09 Scuze, am incercat un "multiquote" de pe tel. A iesit "brici". Sper sa se inteleaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 la tng suni degeaba,am incercat eu,nu ne poate ajuta pentru remapare,cam aceeasi problema am si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Salut,momentan sunt in concediu... Remapare pe ecu de fz6 nu se poate face momentan de catre mine,si cred ca nici in Romania.Dar cu o verificare de corp injectie,sincronizare,reglat amestec pe relanti prin inducerea senzorului MAP a unei alte valori,eliminat AIS cumulat cu reglajul de CO..se poate corecta acest comportament si chiar optimiza functionarea optima a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat August 8, 2016 Autor Share Postat August 8, 2016 (editat) Multumesc mult pentru raspunsul profesional, mai ales ca esti in concediu. Te rog mult, cand te intorci si vei avea timp, sa imi spui, pentru a face o programare. Concediu placut. Editat August 8, 2016 de middle_of_nowhere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Dupa 26 august ne auzim la un tel.si vedem ce putem face pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat August 8, 2016 Autor Share Postat August 8, 2016 Ok, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Victor Letinu Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 http://www.600cc.org/forum/f13/adjusting-fuel-using-co-adjustment-20097/ O alta idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.