Sari la conținut

Problema motor suzuki dr650.


Postări Recomandate

Salutare tuturor! Am o problema si sper sa ma puteti ajut.Ieri dimineata am incercat sa pornesc motocicleta, am tras soc-ul,am tras decompresor-ul i-am dat pedala a sarit decomresor-ul si cand sa ii dau pedala brusc se blocheaza motor-ul.

Am bagat-o in trapta 3 am inpins-o in fata-spate de cateva ori si isi da drumu motorul, cand sa incerc sa ii dau pedala din nou mergea fara decompresor ca si cu el tras, nu mai avea compresie ca inainte. Ce sa ii fac ? Ajutati-ma! X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Am o problema si sper sa ma puteti ajut.Ieri dimineata am incercat sa pornesc motocicleta, am tras soc-ul,am tras decompresor-ul i-am dat pedala a sarit decomresor-ul si cand sa ii dau pedala brusc se blocheaza motor-ul.

Am bagat-o in trapta 3 am inpins-o in fata-spate de cateva ori si isi da drumu motorul, cand sa incerc sa ii dau pedala din nou mergea fara decompresor ca si cu el tras, nu mai avea compresie ca inainte. Ce sa ii fac ? Ajutati-ma! X-(

Verifica cablul decompresorului sa nu fi ramas tras, blocat adica....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sanse sa fi ramas decompresorul atacat (adica supapa deschisa) cand ai dat la pedala si sa fi indoit supapa respectiva (cauza blocajului = supapa infipta in capul pistonului). Chiar daca s-a deblocat si a reusit sa se miste - nu mai etanseaza.

Verifica intr-adevar sa nu ramana decompresorul partial atacat datorita cablului. Daca totul e in regula aici -> jos chiulasa. Poti evalua daca supapa actionata de decompresor e usor indoita masurand jocul termic (se da jos doar capacu de la chiulasa). Daca supapa nu mai urca complet jocul va fi semnificativ mai mare decat valorile normale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu sigur stii sa pornesti motocicleta aia?

Cand iti "blocheaza pedala" probabil e compresia motorului pe care nu il dai peste cap cu una cu doua.

Ca sa reusesti sa pornesti trebuie sa aduci din pedala motorul intr-o pozitie anume, actionezi decompresorul si dai energic la pedala.

 

Daca e vreo bulibaseala pe-acolo e de la decompresor, nu-mi mai aduc aminte exact cum lucreaza insa daca ar ramane blocat (din ce stiu eu nu prea e posibil pt ca are un arc puternic si e facut pe sistem anti-prost) ar scoate o tacaneala infernala daca motorul ar da sa porneasca pt ca ar lovi culbutorul in tija aia.

 

Nu, distributia nu sare de la punct decat daca lantul e mega-varza.

Sugestia mea e sa nu mai desfaci capacul la chiulasa de multe ori pt ca se fuck gaurile suruburilor si apoi te ca-ci in ea de chiulasa. Si daca un surub e lipsa nu-ti mai merge nimic cum trebe acolo si-ti curge si ulei.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am pornit azi , am mers cu el totul bine pana cand il opresc 2 minute si cand incerc sa il pornesc imi bloceaza iar pedala. dau rezervorul jos dau capacele de vizitare si cand bloacheaza, supapele de evacuare sunt deschise .Ce ar putea fii?

 

Hombre, supapele sunt inchise sau deschise in functie de cum a ramas motorul in clipa in care s-a oprit. Supapele sunt toate inchise doar la TDC o data la 2 rotatii, sunt slabe sanse sa se opreasca chiar acolo, plus contragreutatea de pe "ambielaj" nu prea il lasa sa ramana oprit acolo.

E normal sa fie deschise.

 

 

Legat de supape indoite, oameni buni, supapa/supapele se deschid cu decompresorul 1-2 mm, e imposibil sa loveasca pistonul in ele.

 

Ca sa verifici daca e distributia sarita fara sa desfaci nimic, vezi ca exista o gaura de vizitare undeva undeva pe capacul de la motor - nu sunt sigur, posibil sa confund cu alt motor - iar sus e alta gaura de vizitare unde vezi axul cu came. Cele 2 liniute depe axul cu came tre sa fie aliniate cu planul capului pistonului cand la gaura de jos e un R parca, sau T, plm, cauta manualul. Rotesti motorul pana ajungi la gaura de jos cu litera si apoi te uiti sus sa vezi daca liniutele se aliniaza cu planul "orizontal" al motorului.

 

Dar daca zici ca a pornit si ai mers cu ea probabil nu e sarita nici o distributie.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Hombre, supapele sunt inchise sau deschise in functie de cum a ramas motorul in clipa in care s-a oprit. Supapele sunt toate inchise doar la TDC o data la 2 rotatii, sunt slabe sanse sa se opreasca chiar acolo, plus contragreutatea de pe "ambielaj" nu prea il lasa sa ramana oprit acolo.

E normal sa fie deschise.

 

 

Legat de supape indoite, oameni buni, supapa/supapele se deschid cu decompresorul 1-2 mm, e imposibil sa loveasca pistonul in ele.

Mecanismul decompresorului este un excentric care forteaxs deschiderea evacuarii 2-3mm.

 

Din ce povestesti, mai binecte duci la un mecanic oana nu fwootezi motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alexen iarasi isi da cu parerea, daca ar fi stiut macar cum e construit decompresorul de la dr nu ar mai fi spus ce a spus...

Colegule, anul asta am facut doar doua DR650 si un Pegaso de 650, la care am facut setul motor.

Cred ca tu nu stii ce vorbesti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decompresorul nu ataca supapa indeajuns incat sa atinga pistonul, cand dai la pedala motorul trebuie sa se invarta si cu decompresorul actionat, altfel ai vedea numai dr-uri cu supapele indoite...

Unde am zis eu ca daca e decompresorul actionat pistonul loveste supapa de evacuare?

» Post actualizat in 25 Aug 2016 19:42

Lasa-l bre ca el s-a calificat la locul de munca, si-a acordat diploma de mecanic lui insuși, iti dai seama ca desface motoare si nu intelege nimic, asa de bîtă e.

Eu ma mir cum e in stare sa treaca strada fara sa-l calce vreo masina...

Si io ma mir de cum te mai rabda pamantul... Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai zis, ai sugerat, omul ala a intrebat de ce ii ramane blocat motorul... si tu i-ai zis ca s-a blocat decompresoru.

 

Daca ai intelege cum lucreaza ai sti ca daca decompresorul ramane blocat motorul nu are cum sa porneasca. Alexen si Chuck Norris pornesc motoare cu supape deschise. :D

 

 

Oricum ne certam aiurea, cel care a deschis topicul probabil abia si-a luat motocicleta si habar nu are sa o porneasca. Si nici nu stie sa explice ce face acolo.

 

 

@

Pentelescu Vasile Gabriel, vezi ca DR-urile au un cablu pt decompresor si la pedala, probabil cand ai luat motoreta era OK si iti mergea totul OK la pornire, insa acum s-o fi rupt sau a sarit de-acolo si acuma tu nu stii sa te joci cu ala de la ghidon.

Pornirea unui DR necesita un pic de arta, vointa.. etc :D

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri !

 

Dar acum sa va spun cum a stat treaba ,pana sa mi se blocheze motorul nu am vrut sa porneasca intr-o zi am dat vreo 15 pedale si am lasat-o crezand ca am inecato.

 

Cand incercam sa o pornesc scapa cateodata pedala si nu am bagat de seama ,m-am dat sa vad daca motorul ii la punct ce sa vezi ,era sarit cinci dinti inainte si lantul de la distributie era foarte slab,am dat chiuloasa jos si o supapa de la evacuare lovea in capul pistonului dar fara sa crape iar supapa avea palaria indoita si nu mai etanseaza.

 

Si B.B. nu crezi ca esti c-am "atotstiutor"? Am motorul asta de o luna zile si la a 3-a,a 4-a pedala il porneam , si cred ca il porneam destul de rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...