Sari la conținut

Yamaha Dragstar 650


Sorin Gaspar
 Share

Postări Recomandate

Arata demential ! :10:

Tratament, constant in ...... ?

Uf. N-am cum sa-ti spun tot ce am facut pentru ca eu voi scrie pana dimineata iar pe tine te va lua somnul citind. Practic motorul a fost desfacut surubel cu surubel si refacut complet. Cand l-am luat arata ca vai de el. Rugina, murdarie veche, scurgeri de ulei, saua rupta, suruburi lipsa sau puse de la altceva. In schimb motorul functiona perfect. Avea foarte putini KM. Asta m-a determinat sa dau 1600E pe el. Practic el a mers 3 ani din 10. Apoi i-am dat o fata cat de cat comerciala anul trecut in primavara sa pot merge cat de cat cu el. L-am bagat in octombrie in garaj, L-am demontat bucati si l-am refacut de la 0. Au fost multe nopti nedormite si foarte multe contradictii. Initial am vrut sa-l fac bobber. Apoi m-am razgandit si m-am indreptat spre un low-rider dar am renuntat si la varianta asta. Mi-a fost foarte greu sa gasesc o linie potrivita pentru el. Am vazut mii (de la 3 in sus) de poze cu dragstaruri modificate. 90% din ele sunt niste mizerii dupa parerea mea. Sunt foarte putine motoare care sa placa, sa aiba linie si sa fie si bine facute. Deci a fost greu. A fost greu cu piesele. Ce sa alegi din piata? Ce sa se potriveasca, sa fie de buna calitate. Apoi stai dupa tot neniii care cu strungul, care cu sudura, care cu vopsitul. I-am dat unui nene o schita sa-mi faca o piesa, am stat langa el pana mai avea 2 gauri de dat si am plecat. A doua zi cand mi-a adus piesele ce sa vezi. Erau gresite. Ca sa-ti faci o idee rotile le-am avut gata in Mai. Date la facut din octombrie. Si asa mai departe. Deci asta e pe scurt "cosmetizarea".

» Post actualizat in 31 Aug 2016 19:11

Deci:detalii detalii detalii! Unde, de unde, cat, cum! Sunt interesat tare :D

Daca ne vedem la o bere iti povestesc pe indelete. A fost greu, frumos, interesant. Tot ce vezi e facut de mana. Suporti, esapamente, adaptari, capace. Totul a fost demontat si refacut unele chiar de la zero. Si de cate trei ori pana au iesit perfect. :)

PS: evident mai sunt cateva lucruri de facut. Lucrez la o geanta, la crash-bar si la un cover din piele pentru rezervor.

Editat de Sorin Gaspar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati avut careva probleme cu pornirea?

 

Azi dimineata nu a vrut sa porneasca, a trebuit sa incerc de vreo 4-5 ori. Am mai patit asta prima data acum 3 zile, la final de zi, dupa ce am tinut-o toata ziua in garaj subteran. Si am mai patit o data tot acum 2 sau 3 zile, cand am ajuns acasa dupa munca, am oprit-o, am pornit-o. Ok. Am mai oprit-o o data si cand dau s-o pornesc, nu voia si abia dupa 3 incercari a pornit iar.

 

Eu banuiesc 2 variante:

a. probleme cu bateria sau vreun releu p'acolo.

b. se ineaca carburatorul dupa ce opresti motoru, ca e cald, se evapora benzina si probabil amestecul aer-combustibil nu e unul eficient pornirii - poate bat campii aici, imi asum. :D

 

A mai patit cineva? O sa o duc azi la mecanic s-o verifice, desi-n plm cica mi-a facut revizie completa. La o saptamana dupa ce "motocicleta este impecabila" incep sa am probleme. X-(

Editat de godfather.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna nu porneste? Da sa invarta? Sau nu? Si eu incepator, dar ce am onvatat-verificat pana acum: ia in aparat de masura, masoara bateria fara pornire. Apoi porneste si masoara iar. Daca din start ai bateria descarcata, iti pui semnul de intrebare-ori e descarcata ca ai ceva xonsumatori prea mari, ori nu se incarca. Vezi releul de incarcare, deafa mufa, spray de contacte, curata bine. Vezi si releul de pornire. Si dupa ce ai mesterit si stricat bine, du o la mecanic :))

» Post actualizat in 01 Sep 2016 07:15

Pardon, am cartofi in loc de degete, si scriu de pe telefon. Zici ca sunt beat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ca si in clipul asta face, cu exceptia ca intr-un final porneste. Faza e ca maine seara as pleca in trip si vreau sa rezolv pana atunci. Grrrr..... O sa dau o fuga pana la mecanic amu la pranz, sa vad poate o rezolv pana maine. If not, Imma be mad.

Editat de godfather.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun o intrebare tampa, nu te supara: soc tras? Vezi ca eu am urmatoarea problrma, trag socul la maxim, dar are o pozitie in care nu cupleaza de fapt, la capat de cursa. Si atunci imi face ca in clipul asta. Pana sa ma prind am chinuit o un pic. Mai incearca atunci cand ii dao, sa o ajuti cu putina accelerarie, vezi daca ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Socul e tras mereu la pornire, la jumate. Este cand trebuie tras un pic mai tare, este cand nu. Dar inainte sa-i dau cheie, trag socul la jumate. Am incercat si fara soc tras, doar cu acceleratia and same shit. Din contra, la pornire la rece, daca o ajut cu acceleratia, moare, in cazul in care porneste motorul.

Editat de godfather.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La carte zice pornire cu soc la maxim, apoi dupa 7-10 secunde dat la jumate, apoi in minut cat sa apuce sa se incalzeasca, si dupa inchis. Cel putin in manualul pt custom din 1999, dar cred ca e fix la fel. Ma mai gandesc sa nu ai o problema de amestec, si atunci curatare si sincronizare carburator. Sau asta ai facut o deja la revizie? Poate a facut o prost...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...