Sorin Gaspar Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Yamaha Dragstar 650 dupa un tratament cosmetic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Andrei_84364 Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 E superba, arata bestial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin Gaspar Postat August 31, 2016 Autor Share Postat August 31, 2016 Multumesc. S-a muncit foarte mult la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Arata demential ! Tratament, constant in ...... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Frumos!!! Nota 10!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Frumos moto! F interesant si farul! Chestia aia de atarna...e ... clopotel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Andrei_84364 Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Multumesc. S-a muncit foarte mult la ea. S-a muncit, dar se vad si rezultatele care au meritat munca. Intoarce capetele pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Deci:detalii detalii detalii! Unde, de unde, cat, cum! Sunt interesat tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin Gaspar Postat August 31, 2016 Autor Share Postat August 31, 2016 (editat) Arata demential ! Tratament, constant in ...... ? Uf. N-am cum sa-ti spun tot ce am facut pentru ca eu voi scrie pana dimineata iar pe tine te va lua somnul citind. Practic motorul a fost desfacut surubel cu surubel si refacut complet. Cand l-am luat arata ca vai de el. Rugina, murdarie veche, scurgeri de ulei, saua rupta, suruburi lipsa sau puse de la altceva. In schimb motorul functiona perfect. Avea foarte putini KM. Asta m-a determinat sa dau 1600E pe el. Practic el a mers 3 ani din 10. Apoi i-am dat o fata cat de cat comerciala anul trecut in primavara sa pot merge cat de cat cu el. L-am bagat in octombrie in garaj, L-am demontat bucati si l-am refacut de la 0. Au fost multe nopti nedormite si foarte multe contradictii. Initial am vrut sa-l fac bobber. Apoi m-am razgandit si m-am indreptat spre un low-rider dar am renuntat si la varianta asta. Mi-a fost foarte greu sa gasesc o linie potrivita pentru el. Am vazut mii (de la 3 in sus) de poze cu dragstaruri modificate. 90% din ele sunt niste mizerii dupa parerea mea. Sunt foarte putine motoare care sa placa, sa aiba linie si sa fie si bine facute. Deci a fost greu. A fost greu cu piesele. Ce sa alegi din piata? Ce sa se potriveasca, sa fie de buna calitate. Apoi stai dupa tot neniii care cu strungul, care cu sudura, care cu vopsitul. I-am dat unui nene o schita sa-mi faca o piesa, am stat langa el pana mai avea 2 gauri de dat si am plecat. A doua zi cand mi-a adus piesele ce sa vezi. Erau gresite. Ca sa-ti faci o idee rotile le-am avut gata in Mai. Date la facut din octombrie. Si asa mai departe. Deci asta e pe scurt "cosmetizarea". » Post actualizat in 31 Aug 2016 19:11 Deci:detalii detalii detalii! Unde, de unde, cat, cum! Sunt interesat tare Daca ne vedem la o bere iti povestesc pe indelete. A fost greu, frumos, interesant. Tot ce vezi e facut de mana. Suporti, esapamente, adaptari, capace. Totul a fost demontat si refacut unele chiar de la zero. Si de cate trei ori pana au iesit perfect. PS: evident mai sunt cateva lucruri de facut. Lucrez la o geanta, la crash-bar si la un cover din piele pentru rezervor. Editat August 31, 2016 de Sorin Gaspar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Salut. Daca esti din minunata capitala, si ai timp sa povestesti cu un rookie, ma prezint cu drag la o vorba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin Gaspar Postat Septembrie 1, 2016 Autor Share Postat Septembrie 1, 2016 Salut. Daca esti din minunata capitala, si ai timp sa povestesti cu un rookie, ma prezint cu drag la o vorba! Ne vedem in week-end daca nu ies pe undeva. Sau poate iesim impreuna. Keep in touch! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godfather. Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 (editat) Ati avut careva probleme cu pornirea? Azi dimineata nu a vrut sa porneasca, a trebuit sa incerc de vreo 4-5 ori. Am mai patit asta prima data acum 3 zile, la final de zi, dupa ce am tinut-o toata ziua in garaj subteran. Si am mai patit o data tot acum 2 sau 3 zile, cand am ajuns acasa dupa munca, am oprit-o, am pornit-o. Ok. Am mai oprit-o o data si cand dau s-o pornesc, nu voia si abia dupa 3 incercari a pornit iar. Eu banuiesc 2 variante: a. probleme cu bateria sau vreun releu p'acolo. b. se ineaca carburatorul dupa ce opresti motoru, ca e cald, se evapora benzina si probabil amestecul aer-combustibil nu e unul eficient pornirii - poate bat campii aici, imi asum. A mai patit cineva? O sa o duc azi la mecanic s-o verifice, desi-n plm cica mi-a facut revizie completa. La o saptamana dupa ce "motocicleta este impecabila" incep sa am probleme. Editat Septembrie 1, 2016 de godfather. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Ce inseamna nu porneste? Da sa invarta? Sau nu? Si eu incepator, dar ce am onvatat-verificat pana acum: ia in aparat de masura, masoara bateria fara pornire. Apoi porneste si masoara iar. Daca din start ai bateria descarcata, iti pui semnul de intrebare-ori e descarcata ca ai ceva xonsumatori prea mari, ori nu se incarca. Vezi releul de incarcare, deafa mufa, spray de contacte, curata bine. Vezi si releul de pornire. Si dupa ce ai mesterit si stricat bine, du o la mecanic ) » Post actualizat in 01 Sep 2016 07:15 Pardon, am cartofi in loc de degete, si scriu de pe telefon. Zici ca sunt beat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godfather. Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 (editat) Ca si in clipul asta face, cu exceptia ca intr-un final porneste. Faza e ca maine seara as pleca in trip si vreau sa rezolv pana atunci. Grrrr..... O sa dau o fuga pana la mecanic amu la pranz, sa vad poate o rezolv pana maine. If not, Imma be mad. Editat Septembrie 1, 2016 de godfather. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Pun o intrebare tampa, nu te supara: soc tras? Vezi ca eu am urmatoarea problrma, trag socul la maxim, dar are o pozitie in care nu cupleaza de fapt, la capat de cursa. Si atunci imi face ca in clipul asta. Pana sa ma prind am chinuit o un pic. Mai incearca atunci cand ii dao, sa o ajuti cu putina accelerarie, vezi daca ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godfather. Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 (editat) Socul e tras mereu la pornire, la jumate. Este cand trebuie tras un pic mai tare, este cand nu. Dar inainte sa-i dau cheie, trag socul la jumate. Am incercat si fara soc tras, doar cu acceleratia and same shit. Din contra, la pornire la rece, daca o ajut cu acceleratia, moare, in cazul in care porneste motorul. Editat Septembrie 1, 2016 de godfather. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 La carte zice pornire cu soc la maxim, apoi dupa 7-10 secunde dat la jumate, apoi in minut cat sa apuce sa se incalzeasca, si dupa inchis. Cel putin in manualul pt custom din 1999, dar cred ca e fix la fel. Ma mai gandesc sa nu ai o problema de amestec, si atunci curatare si sincronizare carburator. Sau asta ai facut o deja la revizie? Poate a facut o prost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godfather. Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Asa a zis ca mi-a curatat si reglat carburatorul acum la revizie. Sper sa n-o fi facut-o de mantuiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Aa, vezi ca poluam topicul omului, treci dincolo la chopper-cruiser, subforum dragstar.. sunt mai multi acolo care stiu/vad/cunosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godfather. Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Vai ce idiot is, acum am vazut si eu ca-s in alt topic. Rog un moderator sa mute ultimele 8 posturi, inclusiv asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.