Sari la conținut

Problema legata de shok gpz


kawazaki
 Share

Postări Recomandate

Am un amic care de curand a curatat si sincronizat carb la un gpz de 1000, motorul merge bine pe toata plaja de turatii singura hiba este shoku care deschis blana nu trece de 2000ture, inainte de sinc era undeva la 5000.Am verificat cablu de shok si chiar am deschis socu manual cu mana care culiseaza pana in capat, l-am trimis la un alt mecanic pe care il cunosc, nu a gasit nici o problema.Eu o sa ii deschid carb cand o sa am timp dar am zis ca poate a avut cineva aceasta hiba si stie exact unde a fost problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amic care de curand a curatat si sincronizat carb la un gpz de 1000, motorul merge bine pe toata plaja de turatii singura hiba este shoku care deschis blana nu trece de 2000ture, inainte de sinc era undeva la 5000.Am verificat cablu de shok si chiar am deschis socu manual cu mana care culiseaza pana in capat, l-am trimis la un alt mecanic pe care il cunosc, nu a gasit nici o problema.Eu o sa ii deschid carb cand o sa am timp dar am zis ca poate a avut cineva aceasta hiba si stie exact unde a fost problema.

 

am mai intalnit hiba asta la generatia tanara... in general erau cei fara BAC.....

 

va este greu sa scrieti in fraze si propozitii logice fara jargoane de mIRC?

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai citeste si tu si incearca sa vezi daca pricepi ce ai scris - mie nu imi pare ca ar fi o problema:

 

"Am un amic care de curand a curatat si sincronizat carb la un gpz de 1000, motorul merge bine pe toata plaja de turatii singura hiba este shoku care deschis blana nu trece de 2000ture, inainte de sinc era undeva la 5000.Am verificat cablu de shok si chiar am deschis socu manual cu mana care culiseaza pana in capat, l-am trimis la un alt mecanic pe care il cunosc, nu a gasit nici o problema.Eu o sa ii deschid carb cand o sa am timp dar am zis ca poate a avut cineva aceasta hiba si stie exact unde a fost problema."

 

La ce te ajuta daca se tureaza motorul mai tare cu socul tras?

Esti sigur ca inainte era bine? (cand ajungea la 5000rpm)

Socul este doar pentru pornire, astepti cateva minute pana se mai incalzeste motorul, il babi la loc si pleci....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shocu la al meu kawa sta in 4mii cu maneta la max, 2000 e cam putin pt un shoc tras la maxim, el va merge si pe temperaturi mai mici si nu stiu daca cele 2000 de acum vor fi si 2000 la temp mai scazute la asta s-a gandit colegu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca ai " deschis socul manual cu mana" este absolut nerecomandat si poate fi cauza problemelor. In general se practica deschiderea manuala cu piciorul ,mai ales la Kawasaki :lool: .

Problema cealalta, cu "mana care culiseaza pana la capat", poate fi rezolvata de un ortoped bun, asa ca amicul poate solicita ajutorul unui medic :blbl: .

 

Problemele tale le poate rezolva un profesor de limba romana.

 

Cat despre partea tehnica, nu ma pricep...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amic care de curand a curatat si sincronizat carb la un gpz de 1000, motorul merge bine pe toata plaja de turatii singura hiba este shoku care deschis blana nu trece de 2000ture, inainte de sinc era undeva la 5000.Am verificat cablu de shok si chiar am deschis socu manual cu mana care culiseaza pana in capat, l-am trimis la un alt mecanic pe care il cunosc, nu a gasit nici o problema.Eu o sa ii deschid carb cand o sa am timp dar am zis ca poate a avut cineva aceasta hiba si stie exact unde a fost problema.

amicul tau a sincronizat carburatoarele doar fictiv. adica le a egalizat doar la relanti insa nu si in plaja de turatii. daca acum tureaza pe loc sigur fiecare cilindru are diferente. sa mai exerseze in teorie si dupa in practica. de aici ii rezulta neturarea la tragerea socului.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florin, povestea este in felul urmator:

S-a dus la mecanic si s-au curatat carburatoare si sincronizat.

M-a sunat dimineata ca motoru la rece porneste mai greu adica socul tras maxim numa 2000 ture, el zice ca il folosea tras doar jumate si era pe la 2500-3000.I-am spus sa vina pe la mine sa ne uitam (am banuit ca nu era ceva bine pus sau ca era ceva la cablu(rupt) sau mecanicu ala nu a sincronizat nimic).Am verificat si nu era nici o buba la partea de soc/cablu.I-am pus ceasurile mele si motorul este sincronizat.Am luat mobra la o tura merge f bine in toate turele.L-am trimis la un mecanic pe care il cunosc si la fel nu a gasit nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa nu fiu rau, cred ca ce se intampla acolo e ca la desfacerea carburatorului, amicul incepator a miscat ceva prin interiorul lui, iar tija care actiona prizele de aer nu mai lucreaza cum trebuie.

 

Ai spus ca ai actionat si direct cu mana la prinderea pe carburator a cablului, deci nu e cablul prins prost, tiija probabil se misca aparent ok in exterior, dar inauntru nu mai face ce trebuie. Trebuie desfacut iar si verificat daca actioneaza pana la capat prizele de aer, sau doar partial, sau daca nu a scapat vreuna si actioneaza doar la unul sau doi cilindri, in loc de 4.

 

Nu e din sincronizare. Spunea cineva corect mai sus, sincronizarea se verifica si in ture, insa reglajul se face doar la ralanti, si oricum nu are legatura cu socul.

Solutie: desfacut carburatorul si verificat ce am zis mai sus, daca esti sigur ca cablul e bine prins si actioneaza corect tija la exterior.

 

Pt restul problemelor, ti-am dat mai sus solutiile :bounce: .

Spor!

Florinel 07, dupa nume pari cunoscut, esti cel din dreapta in poza ? :crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pozitioneaza naibii cablul ala mai bine, numai mecanici p-aici, auzi tu, sincronizare in ture si alte balarii! :))

Marian cablu nu are nimic, am tras direct socu din bateria la max.

 

salam-2-ceasuri_20469800.png?itok=VNMJEa

Mergi si ia o shaorma cu di tati nu te mai obosii atat.

 

 

Si ca sa nu fiu rau, cred ca ce se intampla acolo e ca la desfacerea carburatorului, amicul incepator a miscat ceva prin interiorul lui, iar tija care actiona prizele de aer nu mai lucreaza cum trebuie.

 

Ai spus ca ai actionat si direct cu mana la prinderea pe carburator a cablului, deci nu e cablul prins prost, tiija probabil se misca aparent ok in exterior, dar inauntru nu mai face ce trebuie. Trebuie desfacut iar si verificat daca actioneaza pana la capat prizele de aer, sau doar partial, sau daca nu a scapat vreuna si actioneaza doar la unul sau doi cilindri, in loc de 4.

 

Nu e din sincronizare. Spunea cineva corect mai sus, sincronizarea se verifica si in ture, insa reglajul se face doar la ralanti, si oricum nu are legatura cu socul.

Solutie: desfacut carburatorul si verificat ce am zis mai sus, daca esti sigur ca cablul e bine prins si actioneaza corect tija la exterior.

 

Pt restul problemelor, ti-am dat mai sus solutiile :bounce: .

Spor!

Florinel 07, dupa nume pari cunoscut, esti cel din dreapta in poza ? :crack:

Repet, omul nu se pricepe, el nu a umblat la nimic, asta banuiesc si eu ceva in interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca ai " deschis socul manual cu mana" este absolut nerecomandat si poate fi cauza problemelor. In general se practica deschiderea manuala cu piciorul ,mai ales la Kawasaki :lool: .

Problema cealalta, cu "mana care culiseaza pana la capat", poate fi rezolvata de un ortoped bun, asa ca amicul poate solicita ajutorul unui medic :blbl: .

 

Problemele tale le poate rezolva, cu greu, un profesor de limba romana.

 

Cat despre partea tehnica, nu ma pricep...

 

 

asa e mai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A curatat fara sa umble la nimic ??? Adica fara sa le desfaca ?

Devine tot mai clar :) X-(

Mecanicul la care a fost a curatat si sincronizat, bikeru nu a facut nimic decat sa apese butonul de power.

1. a revenit la primul mecanic(care a curatat si sinc) si acesta a spus ca e ok nu e nici o problema socu nu trebe sa fie la 5000.

2. a venit la mine nu am gasit nici o problema fizica legata de cablu/soc

3. a fost la un alt mecanic care a spus ca nu e ok ca socul tras la maxim sa fie numai 2000ture, fizic nu a vazut nici el vreo problema si trebuie deschis tot carb si vazut ce se intampla acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar, insa nu e ok ca socul sa urce turatia doar la 5000. Mai ales daca inainte o urca acolo. E posibil insa ca daca il mai lasa 5 minute si motorul se incalzeste, sa urce mai sus de 2000, ca asa se intampla, urca un pic turatia si apoi pe masura ce se incalzeste, turatia incepe sa creasca si impingi socul cate putin, daca sta prea sus. Poate doar a pornit motorul si nu i-a dat timp sa se incalzeasca. Daca ramane la 2000 si cu motorul fierbinte, trebuie desfacute iar carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine socul sta in 4000 ture tras max cand motorul este rece iar pe parcurs creste cand se incalzeste....., Socul si dupa ce motorul este cald la gpz nu urca mai mult de 2000, motocicleta dupa ce este incalzita nu porneste cu socul tras nicidecum jumate/maxim.

Pe mine unul nu ma deranjeaza ca sta motorul lui la 2000 pana se incalzeste, El m-a intrebat daca va porni cu 2000ture cand temparatura o sa fie de ex 10grade afara.


» Post actualizat in 01 Sep 2016 09:49

El are alt stil de a porni mobra, rece asa a vazut si aceasta diferenta, socu maxim 5000 si ulterior lasat la 2000 (acum nu mai are ce sa lase :))). I-am spus ca eu il pornesc tras doar jumate si sta pana in 2500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil ca tija care deschide clapetele de acceleratie nu este reglata bine, clapetele nu se deschid suficient, iar cantitatea de aer aspirata este insuficienta. Poti actiona un pic acceleratia, daca motorul se tureaza normal pana pe la 5000 rpm in loc sa moara probabil ca aceasta este explicatia si o usoara corectare a tijei rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine socul sta in 4000 ture tras max cand motorul este rece iar pe parcurs creste cand se incalzeste....., Socul si dupa ce motorul este cald la gpz nu urca mai mult de 2000, motocicleta dupa ce este incalzita nu porneste cu socul tras nicidecum jumate/maxim.

Pe mine unul nu ma deranjeaza ca sta motorul lui la 2000 pana se incalzeste, El m-a intrebat daca va porni cu 2000ture cand temparatura o sa fie de ex 10grade afara.

» Post actualizat in 01 Sep 2016 09:49

El are alt stil de a porni mobra, rece asa a vazut si aceasta diferenta, socu maxim 5000 si ulterior lasat la 2000 (acum nu mai are ce sa lase :))). I-am spus ca eu il pornesc tras doar jumate si sta pana in 2500.

Acum eu nu stiu din ce an este GPZ 1000 , dar in service manualul editat de Kawasaki , o sa gasesti daca ai rabdare sa citesti ca turatia motorului la rece cu socul tras nu are voie sa depaseasca 2500 de ture . Din start , daca pornesti motorul la rece si-l tii in 5000 de ture ...hm , nu stiu ce sa zic ! Si tot in manual zice ca dupa pornire se lasa mergand pe loc motorul in jur de un minut , urmarind ca turatia sa nu depaseasca 2500 de ture , dupa care la drum . Bine inteles, cu socul la pozitia de mars . Un motor bine reglat , la temperatura de regim daca se actioneaza socul se va inrautatii considerabil functionarea lui daca nu chiar se va oprii . Iar pornirea la cald ,nu se face cu socul , tocmai din cauza ca motorul se va ineca . Daca motorul functioneaza bine si singura " problema " este ca nu urca mai mult de 2000 si ceva de ture la rece , cred ca de fapt nu este o PROBLEMA . Parerea mea este sa circule asa, si sa urmareasca si consumul sa poata face o comparatie cu ce era inainte si dupa revizie . S-ar putea sa aiba o surpriza placuta . Motorul meu pe GTR 1000 , la drum nu manca mai mult de 4,5 - 5,5 litri la suta . La GPZ poate fi un pic mai mare consumul fiind motocicleta sport .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil ca tija care deschide clapetele de acceleratie nu este reglata bine, clapetele nu se deschid suficient, iar cantitatea de aer aspirata este insuficienta. Poti actiona un pic acceleratia, daca motorul se tureaza normal pana pe la 5000 rpm in loc sa moara probabil ca aceasta este explicatia si o usoara corectare a tijei rezolva.

Nu e valabil aici. De fapt, nu stiu pe unde o fi valabil.

 

Acum eu nu stiu din ce an este GPZ 1000 , dar in service manualul editat de Kawasaki , o sa gasesti daca ai rabdare sa citesti ca turatia motorului la rece cu socul tras nu are voie sa depaseasca 2500 de ture . Din start , daca pornesti motorul la rece si-l tii in 5000 de ture ...hm , nu stiu ce sa zic ! Si tot in manual zice ca dupa pornire se lasa mergand pe loc motorul in jur de un minut , urmarind ca turatia sa nu depaseasca 2500 de ture , dupa care la drum . Bine inteles, cu socul la pozitia de mars . Un motor bine reglat , la temperatura de regim daca se actioneaza socul se va inrautatii considerabil functionarea lui daca nu chiar se va oprii . Iar pornirea la cald ,nu se face cu socul , tocmai din cauza ca motorul se va ineca . Daca motorul functioneaza bine si singura " problema " este ca nu urca mai mult de 2000 si ceva de ture la rece , cred ca de fapt nu este o PROBLEMA . Parerea mea este sa circule asa, si sa urmareasca si consumul sa poata face o comparatie cu ce era inainte si dupa revizie . S-ar putea sa aiba o surpriza placuta . Motorul meu pe GTR 1000 , la drum nu manca mai mult de 4,5 - 5,5 litri la suta . La GPZ poate fi un pic mai mare consumul fiind motocicleta sport .

Eu sunt de acord cu tine, nu cred ca e nici o problema. Cand porneam mobra (indiferent de modelul troacei), aveam grija sa nu urce aiurea in ture si le pazeam pana se stabiliza relantiul la o valoare normala. De evitat forja cat e rece si la fel si comportamentul asta cu incalzitul mobrei cand e tras socul de depaseste 3000rpm si e tinut asa o gramada de timp, NOT OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e valabil aici. De fapt, nu stiu pe unde o fi valabil.

 

La orice auto pe carburatie si la vechea mea motocicleta KZ 440. Clapeta socului obtureaza partial admisia aerului pentru a realiza imbogatirea amestecului. O tija de la clapeta socului duce la clapeta de acceleratie pe care o deschide putin, pentru a asigura debitul de aer necesar functionarii motorului in regim de relanti. Deschiderea clapetei de acceleratie ar trebui sa fie mentionata in manualul de service, reglajul acesteia facandu-se prin deformarea tijei respective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...