gaby_d2006 Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Sunt motociclist cam de 1,5 ani. Am un Yamaha Dragstar 650. Am vreo 3 intrebari de pus, sper sa ma informeze cineva. 1. Plec dimineata cand e cam frig si as vrea sa stiu daca e normal sa nu astept mai mult de 1-2 minute sa se incalzeasca uleiu/motorul. E ok daca plec cu el la turatii normale ? (e pe carburator si cu tobe complet goale) 2. Nu pot vedea nivelul de ulei, imi picura foarte foarte putin, am mai completat asa la ochi cu putin ulei. Stiu ca pot sa il scot, sa il masor si sa il bag inpoi. Intrebarea mea este: ce se intampla daca in baie este mai mult ulei decat ar trebui ? 3. Turariile la ralanti afecteaza cumva amestecul de benzina si aer pe toata plaja de turatie? Sper ca nu am fost prea vag. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 hmm, De regula poti sa pleci si dupa 1-2 minute doar ca o sa-ti dea in barba pana se incalzeste. Deasemenea nu o tura daca pleci cu ea rece. Daca pleci cu ea la 2 grade, tine-o si tu mai mult la incalzit. Daca pui mai mult ulei nu e ok. Acum depinde de cat de mult pui. Daca pui cu 20-30 ml peste full, e ok, daca pui juma de litru o sa-ti impuste garniturile chiuloase si baie in prima faza din cauza presiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) Sunt motociclist cam de 1,5 ani. Am un Yamaha Dragstar 650. Am vreo 3 intrebari de pus, sper sa ma informeze cineva. 1. Plec dimineata cand e cam frig si as vrea sa stiu daca e normal sa nu astept mai mult de 1-2 minute sa se incalzeasca uleiu/motorul. E ok daca plec cu el la turatii normale ? (e pe carburator si cu tobe complet goale) 2. Nu pot vedea nivelul de ulei, imi picura foarte foarte putin, am mai completat asa la ochi cu putin ulei. Stiu ca pot sa il scot, sa il masor si sa il bag inpoi. Intrebarea mea este: ce se intampla daca in baie este mai mult ulei decat ar trebui ? 3. Turariile la ralanti afecteaza cumva amestecul de benzina si aer pe toata plaja de turatie? Sper ca nu am fost prea vag. Multumesc. 1-2 minute e exact cat trebuie ca sa se incalzeasca un pic motorul. Atentie! In timpul asta el nu ajunge la temperatura optima de functionare! Deci cand pleci dupa alea doua minute nu-i dai sa-i sara dintii. Imposibil sa nu poti vedea cat ulei ai in motor. Ori ai joja, ori ai hublou. Turatiile de relanti nu afecteaza functionarea motorului in mers. Eu iarna il dau un pic mai mare, altfel se mai opreste la primele doua-trei semafoare pana sa apuce sa se incalzeasca. Un pic mai sus inseamna pe la 1400 rpm in loc de 1250 cat zice japonezul in carte ca tre' sa fie. LE Din cate vad mobra ta are hublou si e asezat foarte prost. Cauta-l si fa rost de o oglinda ca sa poti sa-l verifici mai usor. » Post actualizat in 07 Sep 2016 10:31 Exista scula de la Oxford. http://www.oxfordmoto.ro/cumpara/inspector-telescopic-oglinda-magnet-1102 » Post actualizat in 07 Sep 2016 10:31 PS Nu sunt sigur ca asa e si la tine, deci verifica inainte. Oricum, hublou sau joja trebuie sa ai. Editat Septembrie 7, 2016 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_d2006 Postat Septembrie 7, 2016 Autor Share Postat Septembrie 7, 2016 1-2 minute e exact cat trebuie ca sa se incalzeasca un pic motorul. Atentie! In timpul asta el nu ajunge la temperatura optima de functionare! Deci cand pleci dupa alea doua minute nu-i dai sa-i sara dintii. Imposibil sa nu poti vedea cat ulei ai in motor. Ori ai joja, ori ai hublou. Turatiile de relanti nu afecteaza functionarea motorului in mers. Eu iarna il dau un pic mai mare, altfel se mai opreste la primele doua-trei semafoare pana sa apuce sa se incalzeasca. Un pic mai sus inseamna pe la 1400 rpm in loc de 1250 cat zice japonezul in carte ca tre' sa fie. LE Din cate vad mobra ta are hublou si e asezat foarte prost. Cauta-l si fa rost de o oglinda ca sa poti sa-l verifici mai usor. » Post actualizat in 07 Sep 2016 10:31 Exista scula de la Oxford. http://www.oxfordmoto.ro/cumpara/inspector-telescopic-oglinda-magnet-1102 » Post actualizat in 07 Sep 2016 10:31 PS Nu sunt sigur ca asa e si la tine, deci verifica inainte. Oricum, hublou sau joja trebuie sa ai. Da, stiu ca hubloul e asezat foarte prost, spun ca nu pot vedea nivelul de ulei datorita faptului ca e complet negru (motorul stand drept) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Da, stiu ca hubloul e asezat foarte prost, spun ca nu pot vedea nivelul de ulei datorita faptului ca e complet negru (motorul stand drept) Pai inseamna ca ai prea mult ulei. Hubloul tre' sa aiba doua repere: minim si maxim. Tu tre' sa ai linia uleiului intre ele, preferabil deasupra jumatatii. Daca e peste maxim de ce mai adaugi ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Intrebarea mea este: ce se intampla daca in baie este mai mult ulei decat ar trebui ? Daca ai prea mult ulei in baie, exista riscul ca la turatii ridicate pistonul/pistoanele sa izbeasca in ulei, provocand "splash-uri" foarte puternice. Ar fi ca si cum ai da cu palma intr-o balta. Aceste jeturi vor forta garniturile, blocul motor, doapele tehnologice. In plus, poate afecta si pistonul datorita izbiturilor acestuia de ulei. E ca atunci cand te arunci in piscina pe burta. Intai te izbesti si abia apoi te scufunzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_d2006 Postat Septembrie 7, 2016 Autor Share Postat Septembrie 7, 2016 Pai inseamna ca ai prea mult ulei. Hubloul tre' sa aiba doua repere: minim si maxim. Tu tre' sa ai linia uleiului intre ele, preferabil deasupra jumatatii. Daca e peste maxim de ce mai adaugi ulei? Daca ai prea mult ulei in baie, exista riscul ca la turatii ridicate pistonul/pistoanele sa izbeasca in ulei, provocand "splash-uri" foarte puternice. Ar fi ca si cum ai da cu palma intr-o balta. Aceste jeturi vor forta garniturile, blocul motor, doapele tehnologice. In plus, poate afecta si pistonul datorita izbiturilor acestuia de ulei. E ca atunci cand te arunci in piscina pe burta. Intai te izbesti si abia apoi te scufunzi. Inteleg perfect ce spuneti, dar hubloul a fost complet negru si cand am bagat exact cat trebuie. Nu stiu de ce se intampla asta. Cred ca ce mai buna varianta e sa il scot, il masor si il bag inapoi. Dar iniante sa rezolv problema cu picuratul. Nu picura dar zici ca e pulverizat cu ulei acolo la blocul motor. Trebuie sa cumpar garnitura noua si cred ca am rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Inteleg perfect ce spuneti, dar hubloul a fost complet negru si cand am bagat exact cat trebuie. Nu stiu de ce se intampla asta. Cred ca ce mai buna varianta e sa il scot, il masor si il bag inapoi. Dar iniante sa rezolv problema cu picuratul. Nu picura dar zici ca e pulverizat cu ulei acolo la blocul motor. Trebuie sa cumpar garnitura noua si cred ca am rezolvat problema. Cand e gol e tot negru? Poate pui prea mult ulei din start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.