Adixgl Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Ala e farmecul HD Exact....te farmeca de iti fluiera portofelul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lancelot Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Eu as alege VN-ul de 900. Sieu am avut de ales intre dragstar, vn si intruder, am ales VN-ul si nu-mi pare rau. Incearca si varianta classic. Indifirent ca e vorba de modelele B sau C, VN-ul e comod, usor de manevrat, si una peste alta raport calitate pret foarte bun. De la HD, as alege ceva din gama softail. Mie imi place softail de lux si heritage-classic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Exact....te farmeca de iti fluiera portofelul! De aia am io Triumph:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Diferenta de pret intre un Sportster 1200 si o Dyna e de cam 1000-1500 euro. Testeaza si o Dyna, un Street Bob. Aveau in Erlangen la Lippmann o Yamaha xvs 1300. Daca ajungi in zona Nürnberg vei putea testa si un Victory sau un Indian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Octombrie 18, 2016 Autor Share Postat Octombrie 18, 2016 Cel mai scump din lista mea ar fi Harley D SuperLow 1200T. Pret: 12.975 € care este la limita financiara de care as putea sa dispun. Daca Dyna Street Bob (cea mai ieftina) este la pret 14.695 € (si din nou aceeasi poveste FARA LOCUL DE PASAGER SI FARA SCARITE - care nu sunt deloc ieftine - adica mai pui 800 € si asa ajungi la 15.495 € !!!). Deasemeni ca sa pot sa am scaritele in fata (pozitia normala sa unui chopper trebuie sa cumpar acel kit ca sa le mut si care este citeva sute de euro lejer!) As mai dori un lucru de bun simt, adica sa pot sa incui busonul de benzina (daca nu cer prea mult) dar asta din nou ma costa extra... s.a.m.d. este peste puterile mele financiare. Multumesc de sugestie, voi intreba zilele astea daca au la test si Street Bob... iar Erlangen ar fi cam la 200 km... sa vad cum fac dar mai intai trebuie sa le dau un tel. Repet: NU tin cu nici o marca de motoare ptr ca sunt la prima alegere si NU sufar de prejudecati fac observatii concrete si argumentate de realitate. Nu vreau sa ma arunc cu capul inainte doar ca sa cumpas o anume firma de motoare, mie imi pasa de banii mei si ptr. ca o marca sau alta de moto sa ma cistige de client trebuie mai intai sa merite si sa convinga! Cred ca orice membru de aici gindeste asa (chiar daca nu o spune). Multumesc de sugestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 La o cautare simpla pe mobile.de mi-au aparut atat un xvs 1300 cat si un Indian Scout in apropierea ta, in Mannheim mai precis. VN-ul de 900 e prea scump comparativ cu concurenta. Arunca un ochi si pe acolo. Nu se stie niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Ironu e cel mai frumos, kawa ala e pt copii/pixde ( ) , sporty 1200T echipat complet e cea mai buna varianta si pt touring si yamaha e ''cea mai motocicleta'' . (din topul tau) poti sa treci si yamaha bolt pe lista ta. greutatea nu te va incurca prea mult pt ca sunt motociclete scunde si joase. in mers nu vei face diferenta. te vei obisnui foarte repede cu oricare din cele de mai sus. bafta » Post actualizat in 21 Oct 2016 08:35ps : de la sporty la street bob e diferenta de la cer la pamant si merita din plin daca dispui de $. de la cadru pana la motor dyna e pur si simplu ''altceva'', mult peste gama sporty. franele sunt la fel (de proaste )) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KENAZ Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Si, ce ai ales? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Eu as alege 1200T. Am avut Sportster, era ok, am iubit. Modelul T are dotarile necesare pentru tine din fabrica, iar ciclistica e cea mai buna dintre modelele enumerate, o sa te simti foarte ok si la serpentine (pe celelalte nu prea...). Iar din cauza greutatii nu trebuie sa ai grija. Eu am 1.75, 84 de kile si calaresc un Royal Star Venture, care are 400 de kile. Si nu am probleme. Te obisnuiesti repede. My 2 cents. Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Noiembrie 10, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2016 Salut baieti (si fete)... inca nu am ales... nu e graba. Voi cumpara in orice caz in Martie/Aprilie si numai dupa ce testez tot ce ma intereseaza... Maine plec la EICMA (am fost si anul trecut) si ma intorc Duminica seara Va tin la current cu noutatile daca va intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Si ai plecat la EICMA si nu te-ai mai intors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Noiembrie 1, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2017 Am fost... acum a mai trecut un an. Joi 09 Oct. plec din nou la EICMA... ca de obicei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paladin Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Si? Ai luat ceva pana la urma?Intre timp mi-am schimbat motorul, recomand clar Stryker / xvs1300 custom. Am venit aici sa-i fac reclama. Am avut Vulcan inainte, VN800 classic. Mare diferenta. Nu atat la puterea motorului - desi e si acolo - dar la ciclistica etc. Pot sa merg mult mai mult ca pe Vulcan, cu nevoia de pauze mult mai mica. Si Vulcanul nu era incomod, doar ca Strykerul e mult mai comod. Si cand te uiti la ea ti se pare greu de controlat, dar peste 20 km/h e o placere sa mergi, si se apleaca in curbe de mai mare dragul. Mi-am luat parbriz quick-release si genti cu easy brackets, ca sa le pot pune sau scoate pe ambele cand vreau. Presupun ca de asa ceva vorbea Fury cand zicea de kit turing. Cand le pun parca ii strica putin fata dar gentile sunt necesare si parbrizul recomandat la un drum lung. Am mers doar ocazional cu pasager. Nici nu am simtit ca aveam kile in plus. Saua pasagerului e... adecvata. In caz ca vei merge des cu pasager pori sa iti cauti o sa mai comfortabila pt spate, sau doar un sissy bar. Dar daca schimbi saua cu totul, o sa fie greu sa gasesti una la fel de comfortabila ca cea stock pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Decembrie 27, 2017 Autor Share Postat Decembrie 27, 2017 Foarte frumos... ptr Gremania nu este recomandat sa se cumpere orice motor fara sa indeplineasca norma Euro 4. Noile reguli Europene spune ca trebuie sa fie Euro4 si sa aiba ABS... din pacate din acest motiv a disparut din oferta de la Yamaha acest frumos model... Pacat. Sa il stapinest cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.