Jump to content

do_it

Membru
  • Posts

    72
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Stuttgart
  • Motocicleta
    SYM MAXSYM 508 TL
  • Numar Moto
    S-...

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Piaggio MP3 ie LT, Kymco Downtown 350i ABS, Kawasaki Z 1000 SX

Recent Profile Visitors

339 profile views
  • Est

do_it's Achievements

  1. Felicitari, frumos acest model... stie cineva daca se mai face X max 400 ? Am auzit zvonuri care spun ca se face doar "cel mic".... adica X max 300 ccm. Eu mi-am luat altceva dar e adevarat ca Xmax este un scooter frumos... Sa il plimbati cu placere
  2. Salutare. La modul general, am retinut ca prima revizie se face la 1.000 Km si dupa, la fiecare 10.000 km / an. Fac o foto dupa manualul technic si o atasez, cu siguranta va fi de folos. Acolo e specificat detaliat.
  3. A fost "destul de grea" alegerea... In cel din urma mi-a placut mai mult SYM MAXSYM 508 TL (desi are mai putina putere - 46 PS vs 54 PS) ptr designul care il are, (dar aici fiecare e liber sa aleaga), ptr faptul ca vine cu o garantie de 5 ani. Si dupa parerea mea arata un pic "mai serios". Am deja cu el 380 km facuti, sper sa ma ajute vremea si sa mai bag ceva km. A si inca ceva: transmisia finala e pe lant si asta elimina intr_o oarecare masura acel efect de elastic la demararea de pe loc... Am ales 46 PS in detrimentul celor 54 PS de la AK 550 ptr ca mi se par suficienti ptr un maxiscooter. Am fost f aproape de a lua Honda Forza 750 dar la aproape 240 kg.... In final cred ca designul si fillingul din ochii fiecaruia, face diferenta. Si la 7800 €, chiar cred ca merita ...
  4. Frumos, sa te bucuri de el... De citeva zile, mi-am luat si eu SYM MAXSYM 508 TL. deocamdata f multumit... Rog admin sa creeze topic si ptr acest model. Multumesc
  5. do_it

    R1250 RS

    Bravo @Cezu sa te bucuri de el. Tot culoarea asta (Austin Yellow metallic matt) am avut-o si eu la test drive. Desi vin de pe Kawasaki Z1000SX, trebuie sa recunosc ca diferenta de Torque de la 111 Nm la 143 Nm... ohhhoooo se simte… Se vede f frumos culoarea asta mai ales cum se vede in lumina / soare. Ai luat-o in varianta standard sau are si vre-un pachet obtional (din cele trei disponibile la BMW)? Dynamic ESA ( Electronic Suspension Adjusment ) este inclus in Turen-paket si costa extra 1.649,99 €. (aici in Stuttgart) Zi-ne si tu ce an de fabricatie este, kilometrii, cit ai dat pe ea… si ce dotari are, nu am observat unde ai scris (daca ai scris). Mersi...
  6. F.frumos.Sa il stapinesti cu placere.
  7. Kymco AK 550 din punct de vedere al motorului sa sti ca este bun dar in comparatie cu Tmax 530 lasa de dorit la finisare, imbiarile plasticelor. Pretul si motorizarea il face f competitiv dar daca cineva ar avea banii ptr Tmax (dar neaparat modelul DX) recomand Yamaha. La rubrica dedicata acestor scutere am incercat sa fiu corect dar e cam greu sa vb cu oameni cu prejudecati. As fi luat Tmax 530 DX dar dupa cum vezi s-au aliniat astrele si am luat cu totul altceva.
  8. Salut severoprisan. Am venit cu o "rectificare" la ce am ales. La Yamaha am avut parte de un vinzator cam prost in ceea ce face. Initial am dat comanda si bineinteles avans la Yamaha Xmax 400 (noul model) care costa 7000 €. Nu a respectat termenii contractului si mai ales atitudinea lui fata de client a fost necorespunzatoare, lipsa de comunicare (mai ales ca nu cumparam in scooter de 2-3 mii de euro), si dupa ce am constata ca nu am cu cine vorbi am decis ca nu merita banii mei. Am primit email de la seful lui in care isi cere scuze dar nu mai m-am intors din drum. M-am indreptat la extrema cealanta si am cumparat un Kawasaki Z1000 SX Performance Touring (am dat pe el aproape 14.000 €). Marti 15.Mai.2018 il ridic de la reprezentanta. O sa imi iau si ceva usor de oras (125 ccm). Drumuri bune
  9. Bravo @Silenti ai mare dreptate in descrierea de la inceputul topicului. Mai grav mi se pare ca acei inconstienti care fac astfel de greseli, citeodata "iau cu ei" si alti participant in traffic nevinovati... Ca sa se vada mai bine ce vreau sa spun imaginati-va ptr o secunda ca merge-ti si da brutal peste voi in astfel de inconstient... sunt ex multe pe youtube din care se poate vedea ca uneori victima ramane cu sechele grave, paralizii sau mai grav se lasa cu mortaciuni... daca TU ai fi victima (si poti fi oricind ptr ca nu decizi tu sau eu...) ce ai avea de spus? Asa e si la masini: pustan primeste de la tata sau mama prima masina (de regula un BMW) si vezi imediat stiri la TV...
  10. do_it

    Ce sa aleg oare...

    Foarte frumos... ptr Gremania nu este recomandat sa se cumpere orice motor fara sa indeplineasca norma Euro 4. Noile reguli Europene spune ca trebuie sa fie Euro4 si sa aiba ABS... din pacate din acest motiv a disparut din oferta de la Yamaha acest frumos model... Pacat. Sa il stapinest cu placere.
  11. Am avut si eu Piaggio Mp3 (300 LT) si suportul original de la GIVI era plat dar are un sistem de escamotare (basculare) ca sa se poata deschide porbagajul. Aici e vorba de un suport home made si e inaltat tocmai ca sa poata fi deschis porbagajul, asa cum bine ai spus Emilian2005. Poza cu fostul meu piaggio unde se vede bine suportul original.
  12. Salut Severoprisan. Ai ales bine sa iei parbriz touring. Nu numai ca arata mai bine, dar e mai practic si ptr ca are acele deflectoare ptr maini care sunt f binevenite. Si eu am avut dilema asta cind am trecut la o protectie mai completa si in final am ales parbriz complet touring; rezultatul mi-a confirmat ca am facut o alegere buna, l-am testat si la camasa cu mineca scurta / tricou si este bun. Poze cu parbriz standard si cu touring. Din pacate am vindut scuterul... e pe drum urmatorul.
  13. Salut severoprisan, nu l-am luat... inca analizez ce si cum. Deocamdata abia m-am intors din Milano de la EICMA (merg anual) si incerc sa string bani... La inceputul discutiei am spus ca mi-ar placea sa iau Kymco AK 550, dar este doar una din optiuni, cum de altfel este si Yamaha Tmax sau cine stie Xmax... Am studiat mai amanuntit imbinarea plasticelor si clar cei de la Yamaha fac o treaba mai buna, o finisare mai de calitate. Intre timp am reusit sa ma urc (fara sa dau ture) pe Suzuki Burgman 400 (cel nou). Foarte confortabil dar lipseste Traction Control si are doar 31 CP la 215 kg, iar spatiul de sub sa este mai mic decit la modelul precedent (dar tot incap 2 casti). In primul rind banii dicteaza )) Ma anunt cind fac miscarea si bineinteles ce am luat (adica oricum plec la cumparaturi prin Feb-Martie)...
  14. do_it

    Ce sa aleg oare...

    Am fost... acum a mai trecut un an. Joi 09 Oct. plec din nou la EICMA... ca de obicei...
×
×
  • Create New...