Geo_ZGA Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Azi am luat o groapa mare cu viroguta, de-am zis ca se rupe mobra in 2. Ca idee, e pe banda 2 in fata Judecatoriei sector 6, de evitat. La cateva minute dupa, am observat ca peste o anumita turatie nu mai trage. Trage normal, dupa care se plafoneaza si accelereaza fff greu. Nu patineaza ambreiajul, pur si simplu nu se tureaza. Parca, dar doar parca (posibil sa fiu eu paranoic), cand nu mai trage, mansonul merge mai usor. Am reusit doar sa dau saua jos, sa ma uit la TCI sa nu aiba sarita vreo mufa (un gand de moment) si am aruncat un ochi pe la cablurile de acceleratie la carburator, la cel de ambreiaj (desi nu patineaza) si cam atat, o inspectie vizuala. Maine as vrea sa ma uit la ea, dar nu stiu de unde sa incep, ce sa verific... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Verifica si gaturile de la carburatoare, banuiesc ca sunt de cauciuc. Am patit la en, dupa o groapa s-a fisurat un gat si 1 luna de zile m-am chinuit sa il reglez pana mi-am dat seama de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 30, 2016 Autor Share Postat Septembrie 30, 2016 Daca tragea aer fals, ma gandesc ca trebuia sa stea mai turata... mereu. Ori ea porneste normal, sta normal la ralanti, se tureaza normal pana la o anumita turatie... dupa care pilaf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Vezi si de vreun vaccum sau vreun furtun din carcasa filtrului. Eu la kymco patisem asa, doar ca nu groapa a fost de vina, ci il uitasem eu. Acelasi comportament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 30, 2016 Autor Share Postat Septembrie 30, 2016 O sa dau maine jos carburatorul, sa ma uit si la cuiul de dozaj, si ma uit si la vacuumuri. Cu ocazia asta schimb si cuiul ponto cu tot cu scaun, ca le am noi acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 De verificat şi filtrele de aer şi ceva tuburi de cauciuc ce s-ar putea gâtui la aspiraţie puternică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Nu cumva s-a turtit si gatuit evacuarea? Zic si eu, nu strica sa arunci oq. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 30, 2016 Autor Share Postat Septembrie 30, 2016 De verificat şi filtrele de aer şi ceva tuburi de cauciuc ce s-ar putea gâtui la aspiraţie puternică. E atat de simpla mobra asta incat nu prea vad ce ar putea sa se fi intamplat. Un singur filtru de aer in carcasa, la exterior, admisia de aer e prin cadru. Nu cumva s-a turtit si gatuit evacuarea? Zic si eu, nu strica sa arunci oq. E o idee buna, la asta nu m-am gandit. Desi imi vine greu de crezut ca am dat asa tare incat sa atinga, nu e imposibil. La prima vedere nu pare nimic in neregula la evacuare, dar o sa ma uit maine mai atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Daca ai pompa de benzina, asculta daca se amorseaza la pus contact. Poate a sarit mufonesul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 30, 2016 Autor Share Postat Septembrie 30, 2016 Pompa e vacuumatica si e la locul ei, dar mersi pt sfat Ochiometric, cat m-am uitat azi, totul pare la locul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 (editat) Ce repede te ai gandit sa faci proba la noile suspensii )) Editat Septembrie 30, 2016 de Klaus Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 30, 2016 Autor Share Postat Septembrie 30, 2016 Da, din pacate... bine ca n-am spart vreun amortizor, dupa nici 30 km de mers cu ele. » Post actualizat in 02 Oct 2016 19:32Ieri m-am ocupat de viroaga, am demontat carburatorul, am verificat membrana (era ok), am inlocuit cuiul ponto si scaunul lui (le aveam deja acasa si era in plan inlocuirea), am verificat tot ce se putea verifica pe langa... am prins mansonul cu niste adeziv (gen prenandez) pe tubul de acceleratie, sa nu cumva sa alunece. Am barait-o vreo juma' de ora, functioneaza perfect acum, maine "proba la drum". p.s: evacuarea am si uitat sa o verific, arunc maine un ochi la ea, dar nu cred ca are ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.