Voicu Cosmin Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Salut,sunt foarte proaspat pe forum si nu stiu daca am postat bine,daca nu,va rog anticipat sa ma scuzati.Detin o honda crf450r din anul 2005,imi place foarte mult,se comporta foarte bine,doar ca se pare ca o boala generala la aceste modele e faptul ca se incalzeste foarte repede si imi scuipa apa afara,daca merg cu viteza si se face bine racirea pe aer nu scuipa un strop,dar prin padure nu pot mereu sa merg suficient de tare.Asa ca intrebarea mea ar fi,cum pot solutiona aceasta problema? Nu este grava,dar as prefera sa nu merg mereu cu 2 litrii de apa distilata si antigel in ghiozdan. Am inteles ca ar fi ceva ventilatoare care se pun pe radiator,stie cineva cat sunt de eficiente? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanShef13 Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 exista antigel de la motul (motocool ii zice sau asa cv) care fierbe un pic mai greu decat antigelul normal (135 grade). alta varianta, dar mai scumpa, e sa cauti o pompa de apa aftermarket de la boyesen de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Voicu Cosmin Postat Octombrie 1, 2016 Autor Share Postat Octombrie 1, 2016 Mersii,am auzit ceva de antigel dar nu credeam ca ar face foarte mare diferenta. Am inteles ca o solutie toti ceva mai scumpa ar fi cica radiatoare aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 1) iti iei rezervor de captare a antigelului ,intreaba la un magazin moto pentru asa ceva.2 2) pui un antigel bun + aditiv de racire MOCOOL de la Motul ,iti da un plus de racire la orice antigel cu 10-15 grade. 3) in ultim caz poti lua radiatoare aftermarket cu capacitate marita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Sau un radiator facut din teava de aluminiu care se monteaza pe furtunul din stg care vine din radiator in motor .am unul sa vezi cum arata dar nu am timp de poza acum.maine daca doresti.este f eficace am vz pe una de concurs si am copiat la secunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Voicu Cosmin Postat Octombrie 1, 2016 Autor Share Postat Octombrie 1, 2016 Sau un radiator facut din teava de aluminiu care se monteaza pe furtunul din stg care vine din radiator in motor .am unul sa vezi cum arata dar nu am timp de poza acum.maine daca doresti.este f eficace am vz pe una de concurs si am copiat la secunda. Astept te rog frumos poza,si va multumesc tuturor de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Ventilator si nu o sa mai ai probleme,am eu asa ceva si face toti banii, uite aici unu pe olx care vinde Kit ventilator racire KTM HUSQBER HUSVARNA https://www.olx.ro/oferta/kit-ventilator-racire-ktm-husqber-husvarna-ID6WMxk.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Terminati cu prostiile cu motulu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Verifica capacul radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Voicu Cosmin Postat Octombrie 3, 2016 Autor Share Postat Octombrie 3, 2016 Am verificat,imi scuipa apa pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Furtunele de racire sunt sub presiune in momentul cand scuipa (= tari)? Sa nu fie o probleme cu etanseitatea capacului. Scuipa prin vas de supraplin (daca are asa ceva) sau iese la capac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Am verificat,imi scuipa apa pe jos. stii ca in capac este o supapa dimensionata pt o anumita presiune ? » Post actualizat in 05 Oct 2016 07:41 aditiv de racire MOCOOL de la Motul ,iti da un plus de racire la orice antigel cu 10-15 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Voicu Cosmin Postat Octombrie 8, 2016 Autor Share Postat Octombrie 8, 2016 Imi cer scuze de intarziere dar nu am avut acces la internet o perioada de timp,imi scuipa apa pe la la presetupa,inainte imi scuipa pe acolo si cand era rece,si cand era cald,si cand opream motorul inca scuipa,am refacut presetupa iar acuma imi scuipa numa cand e cald,am bagat acel aditiv de racire de la Motul si se pare ca este mai bine,totusi pe viitor voi opta pentru un ventilator sau pentru radiatoare marite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Adica la pompa de apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Nu are semeringul pe partea dinspre motor si spre pompa presetupa, iar intre ele gauroiu' ala de 'back-up'? Eu sunt mai curios cum a refacut presetupa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Voicu Cosmin Postat Octombrie 15, 2016 Autor Share Postat Octombrie 15, 2016 Nu inteleg cum sa imi bage apa in motor odata ce imi arunca apa prin gaura aia de jos,nu tocmai de asta arunca pe acolo? ca sa nu bage apa in motor?,la presutupa am schimbat tot infara de ax,care era foarte putin uzat,i-am pus ventilator si s-a rezolvat absolut orice problema. Va multumesc tuturor de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Voicu Cosmin Postat Octombrie 19, 2016 Autor Share Postat Octombrie 19, 2016 Voi avea cea mai mare grija,cred ) , pe viitor voi schimba si acel ax,si se pare ca totusi este invers proportional fata de cum faceam eu,eu mergeam cu a 2 a sau chiar a 3 a ca in mintea mea mai multe ture = se incalzeste mai repede,dar mi-a spus cineva care sa da de 5-6 ani ca turatiile mai multe ajuta pompa de apa,deci tinuta in a 1 a si sa ii dau in gura sa se faca racirea pe aer cum trebe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Voicu Cosmin Postat Octombrie 19, 2016 Autor Share Postat Octombrie 19, 2016 Nu a spus nimeni nimic de plafonarea turatiilor. Dar nici cum mergem eu cu a 2 a și cu nici măcar 15 la ora. Știu ca îi trebe flux de aer,dar se pare ca și turatiile mai înalte ajuta,lucru pe care eu nu îl știam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdyss Postat Mai 31, 2019 Share Postat Mai 31, 2019 Salut am si eu o honda crf din 2007 porneste merge ok dar dupa 1-2 km incepe sa dea rateuri si se opreste. Dupa acea porneste greu si da rateuri care ar putea fi cauza? Precizez ca daca i schimb bujia sau daca o cudat iarasi merge un pic si din nou da rateuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.