Marius_Bis Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 Salutare. In trecere prin Sf Gheorghe, am ramas fara baterie. E cineva din zonă care sa ma poata ajuta. Platesc bateria si transportul... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eduard.Gsx-R Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 pune contactul, baga in a 2-a, trage ambreiajul, roaga pe cineva sa te impinga, elibereaza ambreiajul cand prinzi o viteza decenta si motorul va porni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GuLL1v3R Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 (edited) Sigur e bateria ? sa nu fie de la releul. Edited October 1, 2016 by GuLL1v3R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius_Bis Posted October 1, 2016 Author Share Posted October 1, 2016 Sigur e bateria. E un V-strom din 2014. Si de atunci nu a mai fost schimbată bateria. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 2014. Si de atunci nu a mai fost schimbată bateria. Naspa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soranescu Cosmin Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 Cum a zis eduard,incearca sa pornesti din a 2-a.Stiu ca e prea tarziu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falkenberg Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 2 ani e puțin să ține o baterie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianm Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 Cam atât mă ţin şi pe mine, max 2 ani ( Hornet 2007). Sunt curios de asta ultima pe care am pus-o în martie - Yuasa câtă viaţă o să aibă (luată de aici din Franţa) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
X-eL Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 Yuasa originală pe ZX-9R a ținut cam 10 ani. Motor ținut în garaj ce-i drept, fără probleme de încărcare. 2 ani te ține o baterie doar dacă e ceva chinezesc sau contrafăcută, presupunând că n-ai probleme electrice pe motor și n-o lași să se descarce la 0 peste iarnă. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianm Posted October 2, 2016 Share Posted October 2, 2016 Yuasa originală pe ZX-9R a ținut cam 10 ani. Motor ținut în garaj ce-i drept, fără probleme de încărcare. 2 ani te ține o baterie doar dacă e ceva chinezesc sau contrafăcută, presupunând că n-ai probleme electrice pe motor și n-o lași să se descarce la 0 peste iarnă. Yuasa care a venit cu mobra nouă a murit după un an şi ceva pt că a fost descărcată complet pe timpul transportului. Apoi am avut doar porcării, cea mai proastă dintre ele fiind o Varta cumpărată de la magazinul din Craiova de la pod înspre gară, cea mai bună o Caranda luată de la magazinul Caranda tot din Craiova de pe Severinului. On topic : dacă bateria e moartă posibil să nu pornească nici împinsă. Cu cât mai multă electronică, cu atât mai multe pretenţii de la baterie. Apoi cred că RSV Mille e greu de dat peste cap ( 3rd gear ? ) şi nu ştiu dacă slippery clutch asistat (vacuum care presupune să meargă motorul ) te încurcă cu ceva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Rmh Posted October 2, 2016 Share Posted October 2, 2016 (edited) am o eu o baterie de la 4ride,sunt deja la al 3 lea sezon cu ea,bateria scoasa dupa moto in fiecare iarna si tinuta in casa la caldura,in ultima primavara am puso si pe redresor chiar daca nu era nevoie,deci zic eu o baterie daca este intretinuta corespunzator te tine minim 3 sezoane,o poti tine si pe moto iarna cu conditia sa o pornesti saptamanal. Edited October 2, 2016 by sonyy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.