Ilie-Cristian Lupu Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Salut baieti! Am si eu o problema... am o yamaha tzr din 2008 si cred ca am o problema cu electrica. Intr-o zi ma plimbam linistit cand am observat ca bordului incepe sa ii scada din luminozitate. Este pus pe plus de la baterie in momentul cand pun contactul se aprinde. Dupa vreun km nu se mai intelege nimic din kilometraj... apoi bordul se stinge complet mobra incepe sa dea rateuri...mai merg 200m si se opreste de tot...ii iau contactul si stau 20 de secunde. Il pun iar bordul se aprinde cat de cat.. o imping sa porneasca iar face asa dar mult mai repede. Am incercat si ceva.. cu motorul pornit aproape sa se opreasca fara lumina in bord cum am povestit mai sus cand ii dau curent la borne de la masina isi revine turatia. Daca in timp ce merge motorul ii scot o borna de la baterie se opreste. Am un prieten cu aceeasi mobra si la el tot merge motorul. Am pus aparatul de masura pe bornele bateriei si imi indica cam 11.8v la relanti..daca o turez scade voltajl.. am schimbat regulatorul de tensiune.. ce pot sa mai fac? Sper ca s-a inteles problema mea din tot romanul asta. Am uitat sa precizez ca dupa ce patesc asta... pun bateria pe un ups sa se incarce ca eu simt ca nu o incarca motoreta. Va multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Buba la încărcare, degeaba schimbi releul dacă bobinajul dă la masă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilie-Cristian Lupu Postat Octombrie 8, 2016 Autor Share Postat Octombrie 8, 2016 Deci sa schimb magnetoul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 (editat) Vezi si bateria in ce stadiu eu. Ca daca si bateria e dusa, o sa iti faca probleme pentru ca la motociclete, sistemul e gandit sa treaca prin baterie. Editat Octombrie 8, 2016 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilie-Cristian Lupu Postat Octombrie 8, 2016 Autor Share Postat Octombrie 8, 2016 E cam varza bateria. Dar teoretic nu trebuia sa mearga si cu o baterie care nu e buna deloc? Dar fara baterie deloc nu porneste... a prietenului meu care are tot tzr merge fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 In principiu, bateria la motociclete este o "perna", buffer intre incarcare si consumatori. Ceva aproximativ a patit un amic de al meu. II murea la relanti cu mai multi consumatori porniti. Dupa ce a schimabat bateria nu mai era la fel de pregnanta problema(el avand si ceva probleme la incarcare). Schimba si bateria si dupa aia vezi ce se intampla cu partea de incarcare de la motocicleta. In pricipiu la relanti ar trebui sa iti indice un voltaj de aproximativ 12,3-12,5. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilie-Cristian Lupu Postat Octombrie 8, 2016 Autor Share Postat Octombrie 8, 2016 Iti multumesc mult pentru raspunsuri. Dar ce ma framanta pe mine este ca de ce se opreste cand ii iau borna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gugal13 Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Iti multumesc mult pentru raspunsuri. Dar ce ma framanta pe mine este ca de ce se opreste cand ii iau borna? Când iei borna de la baterie tu practic deschizi circuitul electric (ca atunci când stingi un bec de la întrerupător) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilie-Cristian Lupu Postat Octombrie 8, 2016 Autor Share Postat Octombrie 8, 2016 Da..dar a lui de ce nu se opreste?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teodor148 Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 (editat) Am patit exact asa la un Kawasaki ZR7. La mine era o borna de la baterie rupta. Am schimbat bateria si de atunci nu am mai avut probleme. Scuze, acum am vazut ca ai probleme si cu incarcarea. La mine incarca 14.2V Editat Octombrie 8, 2016 de Teodor148 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilie-Cristian Lupu Postat Octombrie 8, 2016 Autor Share Postat Octombrie 8, 2016 Nu stiu ce sa fac mai e putin din sezon si vreau sa ma bucur din ce mai e. Nu am A sa iau ceva serios dar imi place mult.. daca mai stie cineva ce as putea face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Cel mai probabil, mobra ta nu mai incarca. Si merge doar pe baterie, pana se termina si aia si se opreste. Verifica atat alternatorul cat si releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilie-Cristian Lupu Postat Octombrie 8, 2016 Autor Share Postat Octombrie 8, 2016 Nu are alternator. Este motor de scuter am6.. are magnetou. Nu prea ma pricep. Ce sa verific? Regulatorul are 2 saptamani si la fel face si cu cel vechi » Post actualizat in 10 Oct 2016 01:47 Nu mai zice nimeni nimic?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.