Sari la conținut

Motociclete JAWA dupa anul 2010


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Dupa cum indica titlul topicului as dori sa deschid aceasta rubrica adresata motocicletelor de generatie mai noua JAWA ( inclusiv 350 2t ).

Tin minte ca in 2005-2006 exista un showroom JAWA in Bucuresti pe strada Hristo Botev. Pe atunci mie imi ramasese in cap JAWA 350 Tramp, dar aveam 15-16 ani atunci.

In UK unde stau eu acum am vazut pe internet ( inca nu am fost la ei in showroom ) ca exista un dealer care vinde JAWA.

Acesta http://www.jawamotorcycles.co.uk/models.html

Nu prea imi dau seama cum au scos ei inca la vanzare 2t-ul datorita normelor UE ( de 2 lei ).

Pretul unei JAWA 350 Clasic este de 3495de lire afisat de ei: http://www.jawamotorcycles.co.uk/350Classic.html cateva poze https://www.flickr.com/photos/115245957@N08/sets/72157649457659304

Din datele lor observ ca are 32Nm mai bine decat o chinezarie noua de 2lei si 23 de cai. http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2010/june/jun0410-jawa-350-is-back/

 

Va intreb pe voi:

A-ti avut de-a face cu noile JAWA? Daca da............noile 350 2t rezista macar 1 an fara sa desfaci motorul? (nu ma deranjeaza surubareala)

Chiar daca 2t e mai simplu decat 4t totusi ai nevoie de timp si rabdare sa il pui la loc daca ii schimbi pistioanele, timp......nu prea mai am.

A mers cineva cu JAWA 660Minarelli? Daca da ce impresii v-a lasat?

 

Cand o sa ajung in showroom o sa fac o poza( si test ) daca au inca 350 2t la vanzare, sunt curios de asemenea si cum e JAWA Sportard 660 ;) sunt familiarizat cu 660Minarelli. http://www.jawamotorcycles.co.uk/660Sportard.html

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM mers din 1986 (cind am schimbat ambielaj, cilindri, pistone si segmenti,deci motor nou) pina in 1992 cu CZ 250 Sport (e acelasi motor dar de capacitate mai mica) 50.000km fara sa am probleme de ordin mecanic la motor. Motorul de Jawa e un motor fiabil si robust!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea conteaza ce parere au altii in situatia asta. Daca iti place si asta vrei, iti cumperi si daca e nevoie mesteresti la ea cu placere. Presupun ca sunt fiabile daca sunt folosite la regimurile de turatie recomandate de producator si in mediul pentru care au fost gandite.

 

Daca iei Sportard-ul ala si il strangi de gat pe autostrada probabil ca o sa se aleaga praful de el.

 

Asa, ce sa iti spunem? Ca un DR650 vechi de 25 de ani are un motor mult mai simplu (racire aer-ulei fata de apa Sportard-ului), cu fiabilitate demonstrata si doar cu 2 cai mai putin? Si mai e si cu vreo 15 kg mai usor. Si are rezervorul cu vreo 5-6 litri mai mare. Sau ca un KTM 690 SMC e doar cu 1000 de lire mai mult?

http://www.gear4motorcycles.co.uk/motorcycles/ktm-motorcycles/ktm-690-models

 

Daca Jawa te unge pe suflet si te face sa zambesti la fiecare tura, merita. Daca nu, nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

jawa_350_classic_derestriction.html

» Post actualizat in 13 Oct 2016 18:14

Am incercat sa pun un link si nu mi-a iesit.

S-au vandut destule .Pe forumuri din uk sunt discutate la greu.

Gasisem si o firma care face un bolt on kit pentru mai multa putere si un pic de sunet .Tobele stoc sunt super silentioase ,aparent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...