emylyo Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Am o situatie cu un motor...e de auto,dar ma adresez aici pt ca sunt multi mecanici buni.De o luna de zile ma macina si mecanicii din zona mea bat campii.Un motor Opel DOHC a inceput sa bata in mers.O bataie usoara si constanta in intensitate cu rezonanta in partea de sus spre admisie.Acum 6 luni a fost desfacut si am schimbat segmentii si cuzinetii de biela.Nu era cazul,dar daca tot s-a umblat... .Toti mecanicii...vreo 6-7 au zis :tachetii hidraulici.Schimbat toti cu unii Yna.Pornit motorul:aceiasi bataie.Dat nos chiuloasa:verificat cu benzina si nu curgea.Dat jos baie si verificat:pistoane,cilindrii,biele,segmenti in regula.Pe cuzineti mici urme de functionare(11000km),dar in regula.Nu au gasit de problema.Distributia era schimbata la Opel in Germania.Am observat ca totusi supapele admisie sunt noi.Am luat chiuloasa si am mers la specialist.Acesta a facut urmatoarele:a verificat supapa cu supapa,planeitate,etanseitate supape.A gasit doar ca cele de admisie cand sufla aer nu etansau perfect.Mi-a refacut scaunele la toate supapele de admisie.In rest totul perfect:ghiduri supape fara joc si simeringuri noi VR.Intrebare:in ce situatii se schimba toate supapele de admisie?Neetanseitate supapei poate provoca bataia?Mentionez ca masina mergea bine,nu intrerupea,nu oscila,tragea normal si avea un consum decent de ulei.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 compresia este ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Nu prea au cum sa provoace supapele bataia. Decat... daca lovesc in piston. Are o anumita turatie la care incepe sa bata? Distributia e la punct? Urme de lovire apar pe pistoane? Tachetii blocati/neamorsati tacane, nu bat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergentMajor Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Omu are nevoie de un sfat,nu de o ironie.daca ai de spus ceva concret exprima-te,daca nu.....ei pai atunci poti trage tu apa dupa tine.:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 poata bata boltul pistonului ... incepe cand este compresia prea mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 26, 2016 Autor Share Postat Octombrie 26, 2016 Compresia este ok,nu sunt urme de lovituri pe pistoane,distributia a fost data de 3 ori jos si pusa la loc de 3 persoane-eu zic totusi ca e bine.Si da zici Opel si trag apa,dar am dat banii pe hayabusa si mi-au mai ramas doar de Opel .GEO_ZGA bate la orice turatie si fara sa se auda mai tare daca accelerezi:constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Da muzica mai tare si nu se mai aude nimic . Io asa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 26, 2016 Autor Share Postat Octombrie 26, 2016 Atentie:compresia e buna,bujiile arse toate la fel,capul pistonului e negru(toate 4),nu are uzura pe camasi sau zgarieturi,nu are joc in bolt la vreun piston deloc.Nu are nimic in neregula si totusi bate.Axele cu came nu au uzura,motorul a lucrat curat in cei 10000 de dupa resegmentare.Resegme tarea am facut-o pt ca masina statuse 2 ani si am facut 500km cu ea si s-au coxat segmentii de ungere(mizeria din uleiul Gm s-a depus pe canalele segmentilor si i-au blocat). » Post actualizat in 26 Oct 2016 09:44 Da muzica mai tare si nu se mai aude nimic . Io asa fac O recomandare buna,dar o problema tot ramane nerezolvata.Am luat motor de schimb,dar il pun dupa ce ai dau de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 zi si tu ce masina/tip motor este... sa nu reparam virtual vreun Kadet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 26, 2016 Autor Share Postat Octombrie 26, 2016 Z16xe Astra G-1,6 L 16v intalnit si pe cielo,espero,nubira. » Post actualizat in 26 Oct 2016 09:55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Cunosc pe cineva care a avut problema similara la o Toyota Corolla cu motorul 1,6 (tip M16). S-a rezolvat cu schimbarea pompei de ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Z16xe Astra G-1,6 L 16v intalnit si pe cielo,espero,nubira. » Post actualizat in 26 Oct 2016 09:55 . ai dat chiulasa jos de 3 ori pentru o bataie aiurea? bate asa de tare? daca e atat de verificat si rasverificat motorul si bataia nu-si schimba frecventa o data cu turatia dece ai lasat belbozii sa desfaca motorul? problema e din alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 26, 2016 Autor Share Postat Octombrie 26, 2016 Nu chiar...a dat jos distributia ca sa scoata si curete tachetii.A doua oara a fat-o sa puna tachetii noi.A treia oara a dat chiuloasa jos si ulterior baia. » Post actualizat in 26 Oct 2016 10:12 Bataia nu e aiurea-parca este un diesel mai nou cilindree mica.Puteam merge cu ea asa,dar am zis sa o iau din pripa sa nu ma lase departe de casa. » Post actualizat in 26 Oct 2016 10:15 Cunosc pe cineva care a avut problema similara la o Toyota Corolla cu motorul 1,6 (tip M16). S-a rezolvat cu schimbarea pompei de ulei .Foarte buna ideea.Posibil ca pompa sa nu mai bage la aceiasi presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 sau debit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 (editat) Salut, Verifica presiunea de ulei si toate canalele din bloc si chiulasa. La multe masini cu tacheti hidraulici se colmateaza canalele de ulei. De asemenea trebuie verificata si pompa. Eu unul nu as mai face nimic, as lasa-o asa si as merge cu un ulei bun tip Motul 5W40 X-CESS sau X-Clean. Editat Octombrie 26, 2016 de Papa_Bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Salut, Verifica presiunea de ulei si toate canalele din bloc si chiulasa. La multe masini cu tacheti hidraulici se colmateaza canalele de ulei. De asemenea trebuie verificata si pompa. Eu unul nu as mai face nimic, as lasa-o asa si as merge cu un ulei bun tip Motul 5W40 X-CESS sau X-Clean. un 0w40 chiar ! un motor nu merge mult fara debit sau presiune de ulei ... presiunea e usor de masurat , debitul mai greu dar am o banuiala ca nu debitul e problema ... masina a facut 11k km cu "bataia" ... probabil ca nu e din motor , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Teoretic ar trebui sa fie bataia oarecum raportata la turatie, daca e ceva din motor. Adica creste turatia, creste si frecventa batailor. Face si cu masina pe loc? Poate scapa pe langa galerie/flexibil si pare sa fie bataie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 eu la vw golf dupa ce am schimbat distributia a inceput sa se auda din tractor in 4 timpi in diesel naval in 2 timpi care se dezmembreaza ,mai ales la 2000rpm batea ca naiba...dusa la 3 ateliere mecanica si o reprezentanta in constanta s-au uitat la ea si mi-au zis sa schimb motorul fara sa desfaca nimic pe ea,fiecare cu un miliond e variante sf...am mers cu ea o luna de zile si 2000km...iar bataia era de la un plastic crapat al carcasei bateriei,care intra in rezonanta cu motorul si lovea constant in metalul aripii stangi... deci,nu panica,poate sa fie de la orice totusi,pentru viitor,nu te mai baga niciodata sa schimbi la un motor original cuzinetii decat daca este strict necesar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Zgomotele de rezonanta au tendinta sa-si modifice frecventa si/sau volumul in functie de turatie . Sunt foarte putine batai care se mentin constante si monotone indiferent de turatie . Daca nu ai stetoscop de mecanic poti folosii cu incredere un furtun sau o surubelnita lunga , pentru a localiza exact locul de unde vine zgomotul. » Post actualizat in 26 Oct 2016 11:26 Eu pariez pe pompa de ulei care nu duce destul ulei in partea superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 26, 2016 Autor Share Postat Octombrie 26, 2016 Am 11000 de la segmentare.Cu bataia am mers 200km. » Post actualizat in 26 Oct 2016 11:53 Se aude sus si spre admisie.Aveam ulei Motul 5w40 xclean in ea » Post actualizat in 26 Oct 2016 11:55 Este acelasi zgomot si la 800,dar si la 3000 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Am 11000 de la segmentare.Cu bataia am mers 200km. » Post actualizat in 26 Oct 2016 11:53 Se aude sus si spre admisie.Aveam ulei Motul 5w40 xclean in ea » Post actualizat in 26 Oct 2016 11:55 Este acelasi zgomot si la 800,dar si la 3000 ture. pompa injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 pompa injectie baaaaaa e benzinar nu diesel lasate de mecanica si forum » Post actualizat in 26 Oct 2016 12:37 emi da jos admisia in interior are niste flapsuri cu o tija vezi ca e rupt ceva tija sau o clpeta spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 am folosit terminologia gresita..... pompa de benzina (inalta presiune) trebuie sa fie pe rampa cu injectoarele.... in schimb ma bucur ca ai descoperit swirl-ul la astra pe benzina... cand dai cu cicat dupa altii, te mai si manjesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Ia vezi, te ajuta asta? https://www.youtube.com/watch?v=vj96BtmHOyE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 ce inalta presiune ai o amarata de pompa in rezervor atat are amaru ala de astra » Post actualizat in 26 Oct 2016 12:55geo nota 20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.