Banzay Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Pai 2 state sunt mai putine de 50 ,cate are in total . In mare ai dreptate, ca tu stii cel mai bine de ce ai nevoie ... Nu vorbeam de nevoie, era doar o discutie libera legata de 'ce stiam si ce e', impresii doar dar daca tu compari masinile japo fabricate in UK,Turcia si Ungaria cu alea importate sau asamblate in USA ,nu prea esti pe calea cea buna . MEXIC!!! :crack:Cum ziceam, fiecare are defectele ei. Japoneze sau nu Daca ar fi sa imi iau una noua, as merge pe Kia. Nici alea mici, gen Caddy, nici alea mari gen Sprinter. Si parca nici camioane de tonaj mic nu prea sunt. Progresia pare a fi F150 - F350 - 18 wheeler Iar pick-up-urile sunt destul de comune, si in statele albastre, civilizate, si fara "taranoi". Au inceput incet incet sa apara transit-uri din astea mici (sau Turneo nu stiu cum le zice) si am inceput sa vad si de la concurenta, micutele Ram-uri, car par a semana cu citroenuri sincer sa fiu. Astea mari, Jumperele, le-am reperat din prima, ca doar am avut prin tara, difera doar sigla. Si culmea e ca, decat dube, sunt mai multe camioane de tonaj mic, multe Isuzu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Am oferit si eu o opinie personala,fiind interesat primordial in fiabilitate , bazata pe experienta mea dupa ce am detinut :Civic 1.7 ,Pontiac GrandAm v6 3.0, Mustang 2.0, Mustang 3.4 v6, Lincoln Mark 7 v8 5.0, Mitsubishi Galant 2.4 , Galant 3.0 v6 , Ford Windstar 3.8 v6 si am avut ocazia sa folosesc si altele ocazional inclusiv pickup-uri si van-uri. Civicul fabricat in East Liberty ,Ohio si Galanturile in Ilinois. Fiecare cu experienta si concluziile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Decembrie 17, 2017 Autor Share Postat Decembrie 17, 2017 Ca sa deviem incet si fara violenta mai spre ontopic, un video cu avantajele si dezavantajele pick-up-ului pe offroad, fata de un 4x4 conventional: (tot n-am aflat cum sa fac embed) Pe scurt: Dezavantaje pick-up: - suspensii: in general au foi pe spate - unghiurile de ramp-over si departure - confort, faptul ca nu poti sa dormi inauntru stock - nu poti lasa nimic in bena descoperita Avantaje pick-up: - taxarea, care mai peste tot e diferita pentru vehiculele comerciale - masa incarcabila mai mare, capacitatea de tractare in general mai mare - nu e top heavy pentru ca nu are nevoie de roof-rack - mai multe optiuni de modificare (dar bineinteles mai scump de modificat) La dezavantaje, as mai adauga de la mine ca in general nu au diferential blocabil. Iar la avantaje, faptul ca poti relativ usor sa iei mobra / atv / snowmobil cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 In general, pick-up-urile au ampatamentul mai mare. Asta e un dezavantaj in teren accidentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Am oferit si eu o opinie personala,fiind interesat primordial in fiabilitate , bazata pe experienta mea dupa ce am detinut :Civic 1.7 ,Pontiac GrandAm v6 3.0, Mustang 2.0, Mustang 3.4 v6, Lincoln Mark 7 v8 5.0, Mitsubishi Galant 2.4 , Galant 3.0 v6 , Ford Windstar 3.8 v6 si am avut ocazia sa folosesc si altele ocazional inclusiv pickup-uri si van-uri. Civicul fabricat in East Liberty ,Ohio si Galanturile in Ilinois. Fiecare cu experienta si concluziile lui. Ai avut ceva masini. Galanturile vad nu prea sunt cautate, valoare de revanzare mica din ce pricep eu, insa sunt niste masini foarte marfa. Lincolnul ala...hm... interesant. Am mers cu unul mai nou, town car. Confortabila dar consuma benzina aproape asa de repede cum o bagi. Am avut ocazia sa ma joc la un mustang fox body cu 5.0 Legat de fiabilitate si intretinere, nu am criticat asiaticele (la intretinere chiar am dat o bila alba). Dar mi se par masini fara personalitate (majoritate, nu generalizez). Gen dodge stratus, malibu si impala mai vechi (nu vorbim de SS) sau altele. Cum ziceam, nu exista jucarie care sa fie dpdv ingineresc perfecta (sau estetic, sa placa tuturor), indiferent ca e asiatica sau europeana sau made in usa lui sTrump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 18, 2017 Share Postat Decembrie 18, 2017 (editat) Iar la avantaje, faptul ca poti relativ usor sa iei mobra / atv / snowmobil cu tine. Prototipu' de redneck As vrea sa vad cum urci/cobori snowmobilul. Ca sa nu mai zic ca bena double cab-urilor e scurta, o mobra incape doar pe diagonala. Mai baga la avantaje ( ) comportamentul rutier mai apropiat de camion decat de autoturism! Editat Decembrie 18, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Decembrie 18, 2017 Share Postat Decembrie 18, 2017 Mai baga la avantaje ( ) comportamentul rutier mai apropiat de camion decat de autoturism! cred ca el compara pick-up cu 4x4, nu cu suv si ambele merg ca un camion de gunoi plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 18, 2017 Share Postat Decembrie 18, 2017 Totusi nu poti compara un suv cu multilink spate cu o dihanie care are punte frigida si arcuri foi. Nu ca as fi fan suv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Decembrie 18, 2017 Autor Share Postat Decembrie 18, 2017 Prototipu' de redneck As vrea sa vad cum urci/cobori snowmobilul. Ca sa nu mai zic ca bena double cab-urilor e scurta, o mobra incape doar pe diagonala. Mai baga la avantaje ( ) comportamentul rutier mai apropiat de camion decat de autoturism! eu as numi ce a facut ala un succes. Nici el, nici mobra, nici masina nu au patit nimic. Oricum pe youtube ajung doar rednecii care nu reusesc sa urce atelajul in bena. sau varianta barbateasca Cat despre bena, extra cab is best cab. Si astea americane in general au bena mai mare decat ce avem noi pe-aici. Dar chiar si la Hilux / L200, poti sa bagi o mobra de cross dreapta, cu tailgate-ul jos bineinteles. Am pus la dezavantaj suspensiile. In rest, orice 4x4 care se respecta merge ca un camion, ca nu vorbim de SUV-uri AWD aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 2, 2018 Share Postat Ianuarie 2, 2018 Motocicleta in bena - usor de incarcat si transportat » Post actualizat in 12 Jan 2018 04:50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.