superbec Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 PS - Eram sigur ca s-au schimbat multe placute la motociclete cu ABS fara sa se tina cont de treaba cu aerisitorul la impingerea pistonaselor si fara sa apara probleme. Doar ca nu stiam daca chiar e corect sau nu, si imi doream sa aflu (cu cat mai argumentat raspunsul cu atat mai bine, indiferent de varianta). Ca sa nu se nimereasca sa fiu eu ala magic, dintr-o mie, care are ghinion. PPS - In manualul de service nu spune ca ar trebui sa se desfaca aerisitorul, dar asta in contextul in care nu mentioneaza nimic despre impingerea pistonaselor inapoi. Ok, bun, accept ideea ca daca era un lucru important l-ar fi mentionat. ai inteles ce inseamna internetul ? nu poti gasi informatii valabile fara o baza tehnica observ ca esti inca in ceata cu aerisitorul desi ti-am explicat , ori nu ai capacitatea de intelegere ori nu ai citit. tot ce a facut thunderbyte este sa te bage in ceata , nu exista procedura cu deschisul aerisitorului , e o tampenie majora, daca ai pistoanele atat de murdare trebuie SA LE CURETI inainte sa le impingi , nu sa deschizi aerisitorul ! AI INTELES PARTEA ASTA? doar continua cu aberatia pentru ca este antrenat de belbodul original, belbozii au intotdeauna dreptate Oricum, cand faci operatia asta este un moment bun sa schimbi si lichidul de frana . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Zii si de TNG, probabil se cunoaste si el cu belbodi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 asa, asa , baga-l pe TNG la inainteare... ca el a continuat cu porumbelu pe conducta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.