xPaull Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) Salut! Problema este in felul urmator: motorul mers fara ulei si a aparut un zgomot metalic. Se aude la pornirea la rece cu socul tras, si la cald intre 4000-8000rpm la accelarari mai bruste. Pe decelerare nu se aude nimic, doar atunci cand motorul este in sarcina se aude. Daca merg mai batraneste zgomotul dispare. Ce ar putea sa fie si cam cat ar costa o eventula reparatie in cel mai rau caz? Link : Editat Aprilie 1, 2017 de xPaull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Alt motor SH. Pentru ca l-ai lasat fara ulei, in principiu toate piesele in miscare care au nevoie de lubrefiere au avut de suferit. Unele mai mult(cuzineti arbore) altele mai putin..(pinioane cutie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 L-ai facut praf. Ca sa-l repari va fi mai scump decat alt motor si sunt sanse mari sa nu fi multumit de rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Salut! Problema este in felul urmator: motorul mers fara ulei ... Fara ulei deloc sau sub nivelul minim cu o oarecare cantitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xPaull Postat Aprilie 2, 2017 Autor Share Postat Aprilie 2, 2017 Uleiul a fost sub nivelul minim. Mă plimbam și am sesizat zgomotul, apoi am observat că s a aprins și becul in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Cred ca daca nivelul a fost sub cel minim si ai sesizat in timp util, in sensul ca, nu ai mers mult si nu ai forjat rau, pagubele sa nu fie atat de mari. Ma gandesc ca angrenajele nu au fost dusate din plin dar nici nu au stat pe uscat 100%. Eu iti recomand sa-i faci o spalare motorului cu un plin de ulei, mergi cu el o zi doua, il arunci, pui ulei din nou, pui alt filtru si vezi daca are aceleasi simptome. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xPaull Postat Aprilie 2, 2017 Autor Share Postat Aprilie 2, 2017 Am facut deja asta. Ba chair am trecut de la Motul 10w40 la 15w50. Zgomotul persista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Cred ca daca nivelul a fost sub cel minim si ai sesizat in timp util, in sensul ca, nu ai mers mult si nu ai forjat rau, pagubele sa nu fie atat de mari. Ma gandesc ca angrenajele nu au fost dusate din plin dar nici nu au stat pe uscat 100%. Eu iti recomand sa-i faci o spalare motorului cu un plin de ulei, mergi cu el o zi doua, il arunci, pui ulei din nou, pui alt filtru si vezi daca are aceleasi simptome. merge mai bine cu apa sfintita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Daca ai reusit sa distrugi un GS 500 esti tare!!! Io as da jos capacul de la baia de ulei si m.as uita dupa urme de cuzineti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin1972 Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 oare este asa greu sa verifici nivelul la ulei 5 secunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.