bogdan_johnny Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Salutari.Am o dilema....Voi ce ati alege intre K1200 LT si R1150RT. Tin sa precizez ca am mai avut K1200LT .Am fost foarte incantat de motocicleta dar din motive financiare a trebuit sa o vand.Acum as vrea sa imi cumpar iar ceva tourer.Am vazut ca R1150 Rt e mai accesibila la pret.As vrea niste pareri din partea voastra.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Pai daca ai avut K,ce mai?ia R sa vezi cum e si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_johnny Postat Aprilie 17, 2017 Autor Share Postat Aprilie 17, 2017 Păi as vrea să cumpăr ce e mai ok...as vrea sa stiu de la un posesor de 1150rt niste detalii...cum ar fi fiabilitatea, costuri de întreținere ,consum...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 17, 2017 Admin Share Postat Aprilie 17, 2017 Daca ai avut LT si vrei sa treci pe RT va fi clar un pas inapoi. Este o diferenta mare intre ele la tinuta de drum, confort, la finetea motorului, unul este 4 in linie, celalalt boxer, nu mai vorbesc de optiuni. De obicei trecerea este invers, de la cel mic la cel mare. Eu am avut intai RT si apoi LT si nu vad niciun motiv pentru care m-as intoarce la cel mic. Fiabilitatea este la fel, ambele sunt robuste. Paradoxal, in oras cel putin, consumul este mai mare la RT, desi este cu 90 kilograme mai usor, probabil ca cei doi cilindri boxer sunt mai gafaiti decat motorul in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_johnny Postat Aprilie 18, 2017 Autor Share Postat Aprilie 18, 2017 Rămâne vechea dragoste LT-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Daca ai rabdare am vazut ca poti gasi LT-uri la preturi comparabile cu RT-ul. Eu am luat-o de la 2 cilindrii in sus. Nu poti compara cum se aude si se simte un 4 cilindrii (nu mai zic de cel in 6 cilindrii de la Goldwing sau K1600) cu cel in 2. Iar confortul la RT este un etaj mai jos, mai ales pentru pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Nu poti compara cum se aude (...) un 4 cilindrii cu cel in 2. Corect: 4L este cel mai anost motor la capitolul ăsta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 18, 2017 Admin Share Postat Aprilie 18, 2017 Da, intradevar, nimic spectaculos, sunetul se simte ca si cum al fi al unei masini, nu al unei motociclete, dar confortul nu are decat de castigat. De pilda GL 1800 este mult mai zgomotoasa decat vechiul LT la partea de evacuare stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupuflorin Postat Octombrie 14, 2018 Share Postat Octombrie 14, 2018 Salut bogdan_johnny , merci pentru recomandare, Catalin Vechiu e super ...the Best of Profesional Drive .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.