bogdan_johnny Posted April 17, 2017 Share Posted April 17, 2017 Salutari.Am o dilema....Voi ce ati alege intre K1200 LT si R1150RT. Tin sa precizez ca am mai avut K1200LT .Am fost foarte incantat de motocicleta dar din motive financiare a trebuit sa o vand.Acum as vrea sa imi cumpar iar ceva tourer.Am vazut ca R1150 Rt e mai accesibila la pret.As vrea niste pareri din partea voastra.Multumesc Quote Link to post Share on other sites
brake Posted April 17, 2017 Share Posted April 17, 2017 Pai daca ai avut K,ce mai?ia R sa vezi cum e si asta. Quote Link to post Share on other sites
bogdan_johnny Posted April 17, 2017 Author Share Posted April 17, 2017 Păi as vrea să cumpăr ce e mai ok...as vrea sa stiu de la un posesor de 1150rt niste detalii...cum ar fi fiabilitatea, costuri de întreținere ,consum...etc Quote Link to post Share on other sites
Admin l.u.v Posted April 17, 2017 Admin Share Posted April 17, 2017 Daca ai avut LT si vrei sa treci pe RT va fi clar un pas inapoi. Este o diferenta mare intre ele la tinuta de drum, confort, la finetea motorului, unul este 4 in linie, celalalt boxer, nu mai vorbesc de optiuni. De obicei trecerea este invers, de la cel mic la cel mare. Eu am avut intai RT si apoi LT si nu vad niciun motiv pentru care m-as intoarce la cel mic. Fiabilitatea este la fel, ambele sunt robuste. Paradoxal, in oras cel putin, consumul este mai mare la RT, desi este cu 90 kilograme mai usor, probabil ca cei doi cilindri boxer sunt mai gafaiti decat motorul in linie. Quote Link to post Share on other sites
bogdan_johnny Posted April 18, 2017 Author Share Posted April 18, 2017 Rămâne vechea dragoste LT-ul Quote Link to post Share on other sites
Silver Arrow Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 Daca ai rabdare am vazut ca poti gasi LT-uri la preturi comparabile cu RT-ul. Eu am luat-o de la 2 cilindrii in sus. Nu poti compara cum se aude si se simte un 4 cilindrii (nu mai zic de cel in 6 cilindrii de la Goldwing sau K1600) cu cel in 2. Iar confortul la RT este un etaj mai jos, mai ales pentru pasager. Quote Link to post Share on other sites
PzKpfW Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 Nu poti compara cum se aude (...) un 4 cilindrii cu cel in 2. Corect: 4L este cel mai anost motor la capitolul ăsta Quote Link to post Share on other sites
Admin l.u.v Posted April 18, 2017 Admin Share Posted April 18, 2017 Da, intradevar, nimic spectaculos, sunetul se simte ca si cum al fi al unei masini, nu al unei motociclete, dar confortul nu are decat de castigat. De pilda GL 1800 este mult mai zgomotoasa decat vechiul LT la partea de evacuare stock. Quote Link to post Share on other sites
lupuflorin Posted October 14, 2018 Share Posted October 14, 2018 Salut bogdan_johnny , merci pentru recomandare, Catalin Vechiu e super ...the Best of Profesional Drive .... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.