Blue_Lightning Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 (editat) Salutare! Motocicleta pe carburatie, nu plec cu motorul " rece". Ralantiul meu este setat la 1300 RPM . Daca sunt intr-o franare si ambreiajul este apasat (adica ralanti), turatia scade undeva la 1100, aproape de 1000 pentru 2, 3 sec, apoi revine la 1300 la cat trebuie sa stea initial. Problema asta, nu o face mereu, in general, in primii KM cand plec cu ea, cand se incalzeste face rar sau deloc. Tin sa precizez ca problema asta o am numai in momentul cand franez, am abreiajul tras si sunt intr-o treapta de viteza. Cand sunt pe " N ", acul sta neclintit la 1300. Ce ar putea fi? Sau este un lucru normal? Posibil sa nu se incalzeasca suficient motorul cand este tras socul inainte de plecare si din cauza asta sa faca? Am vazut lucrul asta si la unele masini, dar acolo cred ca e de la cu totul altceva. Multumesc pentru viitoarele raspunsuri ! Editat Aprilie 18, 2017 de Blue_Lightning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 (editat) In primii kilometri incearca sa nu treci de 3000 de ture pana motorul nu se incalzeste bine, si dimineata cand e rece lasa motorul sa se incalzeasca bine, pana nu mai scoate condens pe esapament. Asa pateam si eu la Bandit, uneori ma trezeam ca moare motorul daca nu era incalzit bine. Editat Aprilie 18, 2017 de fratzyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 (editat) 1-incalzeste motorul bine inainte de plecare, ulterior reglarea relantiului se face cu motorul cald2-o verificare a carburatoarelor Editat Aprilie 18, 2017 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 E normal uleiul e inca rece ,și antrenează plăcile de ambreiaj,deși ai ambreiajul tras intre plăcile de ulei exista uleiul rece și acționează că o înfrânare,de asta scade relantiul.Cel mai bine încălzești motorul în sarcina ,il pornești il lași 2-3 minute să stea la relanti fara soc și mergi cu el cat mai domol până se ridica acul la apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Dulpa ce incalzesti motorul te apuci de treaba Incearca sa mai strangi putin surubul de amestec (pasi mici intre testari cam 5grade) daca scade putin turatia o maresti din surubul dedicat. Rezultatul ar trebui sa fie o cadere mai lenta din ture cand ciupesti acceleratia. In rest cand e motorul rece te ajuti cu socul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.