Sari la conținut

Vibreaza motocicleta la viteza de 10 120 km/h l.


Postări Recomandate

Acum 49 minute, aljazeera a spus:

 

Cand am luat viroaga, era un maldar de fiare si am pus-o la punct. Incepind cu furci, ambreaje si altele. Sincronizari carb in borcane samd.

 

Furcă, mama ei de furcă! E furcă, nu furci, că nu ai două.

Ce ai curățat tu sunt jambele, aia din stânga și aia din dreapta.

Pentru ultima dată: motocicleta are pe față O SINGURĂ FURCĂ!!! Celelalte furci sunt în cutia de viteze.

Am fost destul de clar cu furca?!

Btw, câte "ambreaje" are mobra aia? E cu DCT?

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 17 minute, Lucian_M a spus:

Furcă, mama ei de furcă! E furcă, nu furci, că nu ai două.

Ce ai curățat tu sunt jambele, aia din stânga și aia din dreapta.

Pentru ultima dată: motocicleta are pe față O SINGURĂ FURCĂ!!! Celelalte furci sunt în cutia de viteze.

Am fost destul de clar cu furca?!

Btw, câte "ambreaje" are mobra aia? E cu DCT?

Si-s simeringuri,nu semeringuri... 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, MotoS Garage a spus:

daca  nu ai comandat si cuzinetii, mai ales pentru o babuta cum e vl-ul de 1.5, nu poti spune ca te descurci peste nivel amator, oricat te-ar supara treaba asta! :) uleiul din furca la modelul asta se schimba la 2 ani sau la 15.000 km, care interval vine primul. iti garantez eu ca nu a facut nimeni treaba asta... sa nu mai spun ca arcurile trebuie 100% schimbate, scrie in manual ce lungime trebuie sa aiba cele stock. la aceiasi bani sau cu mici diferente iti iei arcuri pentru greutatea ta... cruiseristii/chopperistii in general merg cu ele asa, pana mor de tot si dau dupa aia vina pe mecanici, ca nu dau 1000-1500 de lei pe piese ca sa faca o treaba cum trebuie...

Nu este cu suparare nimic, atat timp cat este constructiv

La xv 750, care este o bunicuta de 30 de ani, i-am schimbat doar semeringurile si uleiul si a tinut fara probleme. Asta nu este chiar asa babuta , are varsta la jumatate. Bineinteles ca voi desface totul si macar vizual, amatoresc, voi verifica totul si, daca este necesar , va fi schimbat.

1 oră în urmă, Lucian_M a spus:

Furcă, mama ei de furcă! E furcă, nu furci, că nu ai două.

Ce ai curățat tu sunt jambele, aia din stânga și aia din dreapta.

Pentru ultima dată: motocicleta are pe față O SINGURĂ FURCĂ!!! Celelalte furci sunt în cutia de viteze.

Am fost destul de clar cu furca?!

Btw, câte "ambreaje" are mobra aia? E cu DCT?

Am inteles. Mai trec pe la scoala si apoi   sa vorbesc pe aici.

Imi pare rau ca ti-am zgariat retina elevata.

Ma descurc.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, aljazeera a spus:

 

Am inteles. Mai trec pe la scoala si apoi   sa vorbesc pe aici.

Imi pare rau ca ti-am zgariat retina elevata.

Ma descurc.

Asfalt uscat.

Nu m-am luat de gramatică. Și cu ton de asta nu rezolvi mare lucru. Ți s-au recomandat cele necesare, mai departe faci cum vrei, dar cumpără și cuzineții, ca să nu mai desfaci încă o dată furca (nu furcile, decât dacă ai două mobre și servisezi ambele furci).

Bănuiesc că ai manualul de service și verifici acolo lungimea minimă a arcurilor și nivelul coloanei de aer. În setul de cuzineți ai și șaibele de cupru, dacă vrei să le schimbi. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 30.04.2017 la 23:46, Costin2be a spus:

Va salut, am o Honda Shadow Spirit vt 750 2008, recent i-am schimbat anvelopele cu unele noi. Astazi am mers cu ea la un drum mai lung si am observat ca vibratiile care apareau inainte cand solicitam motorul mai tare gen la viteze de 150-160 de km pe ora, acum le simt la 110-120 de km pe ora.Cand spun vibratii nu ma refer ca tremura furca, vibreaza motorul cu totul. Pur si simplu vibreaza motocicleta deranjant de puternic la viteza de croaziera 120 de km pe ora, aveti ideea daca poate sa aibe legatura acest fapt cu schimbul de anvelope, recent i-am schimbat anvelopele si am facut schimbul de consumabile, ahh si am avut eu un mica dilema cand am vazut ca mecanicul moto nu a pus uleiul cu vascozitatea recomdata in manualul tehnic al motocicletei dar am mers pe mana lui sa zic asa, Dupa schimbul de ulei am mers 500 de km fara sa simt aceste vibratii, sincer sa fiu si dupa schimbul de anvelope am mers cu viteza de peste 110km/h si nu am simtit vibratiile astea dar am facut doar un drum acum la un al doilea drum mai lungut am inceput sa le simt. Aveti ideea ce ar putea determina aparitia acestor vibratii. Astept parerea voastra, multan si asfalt uscat !

Pana la urma i-ai dat de cap? Și eu am vibrații  in sa la peste 5000 de turații atât pe loc cât și in mers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...