pepsi Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Salutari, Am observat că Hornetul meu se incalzeste foarte greu in afara orasului. In oras, la viteza mică nu. Posibil sa fie termostatul blocat pe deschis? E vb de un hornet 2003, pc36. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Salutari, Am observat că Hornetul meu se incalzeste foarte greu in afara orasului. In oras, la viteza mică nu. Posibil sa fie termostatul blocat pe deschis? E vb de un hornet 2003, pc36. Pai si ce e rau in asta ? In afara orasului mentii o viteza constanta care iti bate in radiator, care ajuta la racirea lichidului respectiv. In oras toate masinile degaja caldura inspre motorul tau, asfaltul, mai stai si pe loc, normal ca se incalzeste mai repede. E foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 scoti piesa si o testezi. simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 daca scoti piesa o arunci direct,si o schimbi cu alta noua,ce mai tura-vura,teste.Si cu ocazia asta schimbi si antigelul daca tot te-ai apucat si treaba buna. Nush cat costa un termostat de Hornet,dar avand in vedere ca un termostat bun de masina e 50 de lei,na,cat poate sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 din propria experienta: un termostat nou honda reprezentanta 250 ron cu tot cu acea garnitura de etansare. un termostat identic cu tot cu garnitura care sa se potriveasca este cel de tico (nu matiz) si are un pret de 25-35 ron. tu alegi. eu am pus original ca am zis ca na, sa fie asta e ca am inghitit in sec cand l-am auzit pe ala la honda ca vreo 50 euro. Simtome ca venisem de pe motocicleta care se racea pe aer?: pai la drum lung nu ajungea la jumatate iar in oras urca pana aproape de maxim si pornea ventilatorul. Ideea e ca asa e corect sa faca la motociclete, asa face si hornetul care il am azi, diferit de PC34, asa a facut si CBR-u, asa fac toate, fata de masini la care urca pana la punct fix si acolo raman indiferent de conditiile de mers. Acum ca trebuie sa schimbi antigelul si daca e destul de veche motoreta ar fi bine sa ii bagi si termostat nou e partea a doua. alegerea de care ii pui e a ta. La mine a mers cu ala de tico pt ca am crezut ca e stricat si ala original honda dar pt ca "nu l-am pus in service autorizat" la ei mai era inca 150-200 ron manopera cu antigel ... am zis ca trebuie un prost pe lumea asta sa fi facut acelasi termostat pt o alta masina si sa fie identic cu cel pus de astia destepti la 50 euro de la honda ! uite aici unde poti gasi codurile pieselor oem si preturi. https://www.motorcyclespareparts.eu/honda-parts/motorcycles/cb600f-2003/e-17-thermostat-545285.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 2, 2017 Autor Share Postat Mai 2, 2017 (editat) Aceași simptome sunt si la mine, in afara abea se misca indicatorul, in oras sta peste jumate... de aici ma gandesc ca e blocat pe deschis si fluxul de aer raceste incontinu. La fosta motoreta temperatura era pe la 80-100 indiferent de conditii. Ms de pont, o sa caut un termostat de tico. Editat Mai 2, 2017 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.