nikel1992 Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Am si eu o intrebare in legatura cu un scuter 2T. Doar ce am schimbat setul motor la un scuter 2T. Am pus un set de 80 , cel original fiind de 50 . Am pus cilindrul cum era normal cu sageata spre evacuare. Problema este ca porneste greu. La rece dupa ce porneste atunci cand il accelerez, are niste scapari ca si cum nu da scanteie sau ceva. La cald incepe sa mearga rotund. Nu am umblat la carburator sa reglez amestecul , bateria este descarcata de tot, dar presupun ca nu asta e problema, scanteia este data si de magnetou. Este vorba de o vespa et2. Daca este cineva din Bucuresti, pot da o fuga sa arunce o privire. Mai am de invatat cu scuterele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Fiind set mai mare ar trebuii mai multa benzina,ideal ar fi si un carburator mai mare. Sau cel putin jiglere mai mare. Inchide aerul sa vezi cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Jigler nou si reglaje refacute. posibil si toba noua pt 80 - trebuie sa citesti nitel sa vezi ce anume ai de schimbat pt setul de 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat Mai 7, 2017 Autor Share Postat Mai 7, 2017 )). Eu l-am schimbat din cauza ca nu gaseam set motor de 50 atunci cand m-am apucat de reparat. Si am sunat la magazin si l-am cumparat . O sa mai ma joc putin sa vad reglajul poate ii dau de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Verifica si fisa care vine pe bujie sa nu fie slabita. Gen sa iti sara cand il turezi mai tare si de aici si mersul intrerupt. Iar acum daca ai setul mai mare , trebuie sa schimbi si reglajele din carburator , are nevoie de mai mult amestec , relanti-ul trebuie reglat si el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat Mai 7, 2017 Autor Share Postat Mai 7, 2017 Cam asa face . problema este ca la acest scuter carburatorul este foarte ciudat , cred ca lipsesc niste suruburi. Pe partea stanga unde este reglajul de relanti este un surub dar pe partea dreapta unde este o gaura mai mare nu este nici un surub. O sa desfac carburatorul cat de curand sa verific. Vinde cineva carburator care se potriveste pe Vespa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Salut. Am patit ceva asemanator din cauza ca nu mai aveam masa pe cadrul scuterului. Motorul intrerupea exact ca al tau . S- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat Mai 7, 2017 Autor Share Postat Mai 7, 2017 am masa .. O sa verific iar si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.