dedant68 Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Pentru ca discutam de tensiune de functionare in gol( capetele deconectate) si cea de sarcina( capetele statorului conectate la RRT). Numai daca avem o sursa ideala de tensiunea atunci tensiune ramane constanta, dar nu este cazul aici. Se poate utiliza si clamp-metru pentru masurarea curentului pe fiecare faza, dar am nevoie si de tensiunea generata de alt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 desfacutul unei mufe nu inseamna desfacutul legaturilor. Vlad s-a referit la curentul de incarcare - pe partea de DC, care nu poate fi masurat cu clampmetru. Daca masori curentul pe firele care vin de la generator nu ai nici o informatie utila si nu ai un diagnostic pt necazul tau. » Post actualizat in 17 May 2017 08:34terminati cu offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) desfacutul unei mufe nu inseamna desfacutul legaturilor. Vlad s-a referit la curentul de incarcare - pe partea de DC, care nu poate fi masurat cu clampmetru. Daca masori curentul pe firele care vin de la generator nu ai nici o informatie utila si nu ai un diagnostic pt necazul tau. » Post actualizat in 17 May 2017 08:34 terminati cu offtopic Nu am cum sa termin cu offtopic_ul pentru ca inainte sa scrii nu dai cel putin o mica cautare, poate totusi prostul pe care-l apostrofezi are dreptate. Ia de aici cleste pentru DC https://www.soselectronic.ro/articles/no-name/masurati-chiar-si-curentul-continuu-folosind-multimetrul-cu-cleste-ms2102-991 Daca masori curentul pe cele trei faze si vezi ca sunt egale ai informatia utila ca nu are nimic magnetoul. Asa cel putin la un virago 535 cu probleme de incarcare am scos din ecuatie magnetoul care debita frumusel cate 17A pe faza, era dus releul. Editat Mai 17, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Vlad, nu asa se face verificarea unei instalatii. intre releu si alternator masori tensiuni AC cu motorul pornit si impedante cu el oprit. Citeste si tu un manual de service. iti trebuie explicatie speciala sa intelegi ce inseamna offtopic? - ei bine afla, in limba romana, ca este vorba despre aspecte care nu au legatura cu subiectul topicului initial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) Ok scuze de off-ul ce urmeaza. Inteleg ca remarca ta ca nu se pot masura curentii "fara sa-ti risti viata" era on si faptul ca te contrazic era in off. Eu sunt ala de fac manuale de service pe partea electrica daca vrei, nu incerca sa vinzi castraveti gradinarului. Editat Mai 17, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 nu stiu la ce anume faci manualele alea de service dar sper ca la moto/auto nu. Daca recomanzi masurarea curentilor in mod gresit si acolo unde nu este relevant atunci..... nu mai zic nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Mai 19, 2017 Autor Share Postat Mai 19, 2017 A ajuns regulatorul!! Deseara ma pun pe surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 A ajuns regulatorul!! Deseara ma pun pe surubarit! Prelungeste-i cablurile si pune-l intr-un loc ventilat, in zona clacxonului e o varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Mai 20, 2017 Autor Share Postat Mai 20, 2017 Am reusit ! Nu i-am schimbat locul pentru ca nu am avut cum sa prelungesc cablurile... Tensiune cu motorul pornit acum este 14.5v. Aiurea insa, piesa nu imi inspira prea mare incredere... dar din pacate nu am avut bani sa iau OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 are sanse sa fie ok. O piesa de soiul asta nu necesita cine stie ce tehnologie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Am reusit ! Nu i-am schimbat locul pentru ca 1 nu am avut cum sa prelungesc cablurile... Tensiune cu motorul pornit acum este 14.5v. Aiurea insa, 2 piesa nu imi inspira prea mare incredere... dar din pacate nu am avut bani sa iau OEM. 1 A se citi mi-a fost lene sau nu am avut un sfic, letcon, fludor, ceva fire (preferabil VLPY), izolatie termocontractibila. 2.Vezi daca se incinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 nu toata lumea are skil sa faca o lucrare de genul asta si cel mai probabil initiatorul topicului face parte din categoria careia ii lipsesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Am reusit ! Nu i-am schimbat locul pentru ca nu am avut cum sa prelungesc cablurile... Tensiune cu motorul pornit acum este 14.5v. e ok , verifica si dupa un drum de 30+km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Mai 21, 2017 Autor Share Postat Mai 21, 2017 are sanse sa fie ok. O piesa de soiul asta nu necesita cine stie ce tehnologie... Sa speram! 1 A se citi mi-a fost lene sau nu am avut un sfic, letcon, fludor, ceva fire (preferabil VLPY), izolatie termocontractibila. 2.Vezi daca se incinge. 1 nu am experienta cu asa ceva... 2 dupa ce am montat esapamentul la loc, nu mai am cum sa dau jos masca unde este montat regulatorul. O sa incerc eventual pe sub moto cumva, ca spre interior locasul unde este montat are ceva gaura, probabil de aerisire. e ok , verifica si dupa un drum de 30+km Sapt viitoare cumpar si baterie noua, apoi incerc. Asta veche e prajita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.