Sari la conținut

Baterie umflata - Miros ciudat - XVS1100


Postări Recomandate

Pentru ca discutam de tensiune de functionare in gol( capetele deconectate) si cea de sarcina( capetele statorului conectate la RRT). Numai daca avem o sursa ideala de tensiunea atunci tensiune ramane constanta, dar nu este cazul aici. Se poate utiliza si clamp-metru pentru masurarea curentului pe fiecare faza, dar am nevoie si de tensiunea generata de alt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desfacutul unei mufe nu inseamna desfacutul legaturilor. Vlad s-a referit la curentul de incarcare - pe partea de DC, care nu poate fi masurat cu clampmetru.

Daca masori curentul pe firele care vin de la generator nu ai nici o informatie utila si nu ai un diagnostic pt necazul tau.


» Post actualizat in 17 May 2017 08:34

terminati cu offtopic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desfacutul unei mufe nu inseamna desfacutul legaturilor. Vlad s-a referit la curentul de incarcare - pe partea de DC, care nu poate fi masurat cu clampmetru.

Daca masori curentul pe firele care vin de la generator nu ai nici o informatie utila si nu ai un diagnostic pt necazul tau.

» Post actualizat in 17 May 2017 08:34

terminati cu offtopic

Nu am cum sa termin cu offtopic_ul pentru ca inainte sa scrii nu dai cel putin o mica cautare, poate totusi prostul pe care-l apostrofezi are dreptate.

Ia de aici cleste pentru DC

https://www.soselectronic.ro/articles/no-name/masurati-chiar-si-curentul-continuu-folosind-multimetrul-cu-cleste-ms2102-991

Daca masori curentul pe cele trei faze si vezi ca sunt egale ai informatia utila ca nu are nimic magnetoul.

Asa cel putin la un virago 535 cu probleme de incarcare am scos din ecuatie magnetoul care debita frumusel cate 17A pe faza, era dus releul.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, nu asa se face verificarea unei instalatii. intre releu si alternator masori tensiuni AC cu motorul pornit si impedante cu el oprit. Citeste si tu un manual de service.

iti trebuie explicatie speciala sa intelegi ce inseamna offtopic? - ei bine afla, in limba romana, ca este vorba despre aspecte care nu au legatura cu subiectul topicului initial

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok scuze de off-ul ce urmeaza.

Inteleg ca remarca ta ca nu se pot masura curentii "fara sa-ti risti viata" era on si faptul ca te contrazic era in off.

Eu sunt ala de fac manuale de service pe partea electrica daca vrei, nu incerca sa vinzi castraveti gradinarului.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu la ce anume faci manualele alea de service dar sper ca la moto/auto nu. Daca recomanzi masurarea curentilor in mod gresit si acolo unde nu este relevant atunci..... nu mai zic nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit !

Nu i-am schimbat locul pentru ca nu am avut cum sa prelungesc cablurile...

Tensiune cu motorul pornit acum este 14.5v.

 

Aiurea insa, piesa nu imi inspira prea mare incredere... dar din pacate nu am avut bani sa iau OEM.

post-70239-0-65264600-1495267700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit !

Nu i-am schimbat locul pentru ca 1 nu am avut cum sa prelungesc cablurile...

Tensiune cu motorul pornit acum este 14.5v.

 

Aiurea insa, 2 piesa nu imi inspira prea mare incredere... dar din pacate nu am avut bani sa iau OEM.

1 A se citi mi-a fost lene sau nu am avut un sfic, letcon, fludor, ceva fire (preferabil VLPY), izolatie termocontractibila.

2.Vezi daca se incinge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit !

Nu i-am schimbat locul pentru ca nu am avut cum sa prelungesc cablurile...

Tensiune cu motorul pornit acum este 14.5v.

e ok , verifica si dupa un drum de 30+km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are sanse sa fie ok. O piesa de soiul asta nu necesita cine stie ce tehnologie...

 

Sa speram!

 

1 A se citi mi-a fost lene sau nu am avut un sfic, letcon, fludor, ceva fire (preferabil VLPY), izolatie termocontractibila.

2.Vezi daca se incinge.

 

1 nu am experienta cu asa ceva...

2 dupa ce am montat esapamentul la loc, nu mai am cum sa dau jos masca unde este montat regulatorul. O sa incerc eventual pe sub moto cumva, ca spre interior locasul unde este montat are ceva gaura, probabil de aerisire.

 

e ok , verifica si dupa un drum de 30+km

 

Sapt viitoare cumpar si baterie noua, apoi incerc.

Asta veche e prajita :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...