Jump to content

Xeph
 Share

Recommended Posts

Joi dimineata plec la un drum de 2 zile, ruta de joi va fi: https://goo.gl/maps/7iFpqJxbnzC2, vineri https://goo.gl/maps/11QBGmfR9Xq . De data asta nu mai bag 600km pe zi deoarece nu apuc sa explorez nici un loc interesant prin care trec.

 

Ar fi cineva interesat sa se alature la drum? Partial sau intreg, intotdeauna am fost solo la ture mai lungi de 200km, dar merita sa incerc : ) Realizez ca sunt zile de lucru, din pacate eu lucrez sambata si duminica sapt asta.

 

Un video cu drumu din martie, solo, mult mai multi km:

. Drumu 1R Belis-Albac era inchis circulatiei in perioada aia cred, dar eu nu stiam, ma rog am vazut semnul de interzis si m-am bagat in orice caz.
Link to comment
Share on other sites

Ce va invidiez pe astia de aveti timp :) !

 

Dupa traseul aratat de tine nu ajungi in Cheile Caprei (sau Cheile Fenesului). Ca sa ajungi la ele o iei pe DN74 de la Abrud spre Alba Iulia si apoi in Fenes la stanga.

Oricum la traseul pus de tine, fa o tura si pina in Poiana Narciselor. Trebuie sa fie minunat acuma! (se vede pe Maps putin mai la sud de Poieni).

Nu cred ca o sa poti ajungi prin Cheile Caprei pina la Poiana Narciselor, banuiesc ca dupa ploile astea drumul este desfundat rau.

Imi planificasem sa merg sambata asta pina acolo, dar din pacate imi lipseste timpul.

 

Si daca tot esti la plimbare la intoarcere mergi si tu de la Abrud spre Albac si apoi pe DN75 pina in Stei si dreapta Oradea :).

 

Cam asa arata drumul pina la Poiana Narciselor venind pe drumul forestier dinspre Cheile Caprei.


post-89376-0-31447200-1494944854_thumb.jpg

 

Sa te bucuri de plimbare!

 

Link to comment
Share on other sites

Am la fel de mult (putin) timp ca oricine care lucreaza fulltime, minus partea cu familia :)

 

Ma gandeam ca pot intra in chei pe la Necrilesti de pe 107K, oricum nu cred ca ma bag sa le traversez singur pe naked (nici nu stiu daca e posibil in primul rand). Am facut offroad recent cu ea, dar garda la sol devine problematica daca gasesc ceva mai dramatic decat un drum forestier, iar daca e ud raman acolo ca am anvelope de strada. Banuiesc ca te referi la Poiana cu Narcise de la Negrileasca, cealalta Poiana Narciselor e pe langa Medias la 180km. O sa trec pe acolo.

 

Abrud - Albac l-am facut in martie, cand mergeam spre Petrosani, iar Stei-Albac il fac joi. Prefer sa nu merg pe aceleasi drumuri, iar la Moneasa nu am fost niciodata. Merci de sugestii.

Link to comment
Share on other sites

Asfalt uscat si bucura-te de timpul liber!

 

Asa este, vorbeam de Poiana Narciselor Negrileasa.

 

Daca intri in Cheile Caprei dinspre Fenes ai drum din beton pina in chei. Dupa aceea urmeaza drum forestier. Cu Transalp-ul cu niste gume mai mult de strada a fost cam nasol. Cu CB-ul nu as recomanda

 

Prin Necrilesti nu iesi in Cheile Caprei. Poti ajunge la Lacul Ighiel. Dar nu cred ca poti cu CB.

 

Asa arata pina unde ai drum de beton:

post-89376-0-65768900-1494952011_thumb.jpg

 

Si asta este lacul Ighiel:

post-89376-0-57055000-1494952092_thumb.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, poate o iau pe 74 atunci si intru pe la Fenes in Cheile Caprei si imi pun cortul acolo pe undeva. In ziua 2 pot face o ocolire pana la Poiana Narciselor, oricum cred ca voi avea timp. 107K parea mai interesant decat DN74, dar daca nu pot intra in Chei e cam aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Teoretic ajungi pe drumul forestier daca o iei pe coclauri din DC179 si ajungi mult dincolo de Cheile Caprei aproape de Poiana Narciselor.

 

Adica aici:


post-89376-0-55480100-1494953840_thumb.jpg

 

Nu prea e de nici de Transalp (cel putin pentru mine) dar cu siguranta nici de CB500 :).

 

Nu stiu de ce finante dispui dar poti sa dormi la Pensiunea Giulia. Asta este in comuna Bucuim Sat.

post-89376-0-35090200-1494953986_thumb.jpg

 

La ei am stat si eu de 2 ori. Proprietari sunt familia Nicoara. Oameni foarte amabili si primitori. Uite si un nr. de tel: 0743 150889.

 

La ce drumuri vad ca iti place sa bati poate ar trebui sa te gandesti si tu la un Transalp ceva :). Asta ca sa nu tradezi Honda.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Urmeaza un dual sport in viitor (DR650?) cand am finante, CB-ul il tin sa merg cat de cat sportiv, desi pe la vreo 40 de grade deja dau cu scaritele de asfalt, se intampla destul de des daca nu stau paralel cu motocicleta in pozitia de "hang-off".

 

In viitoru ideal voi avea o sportiva cu clipons, scarite sus etc si un dual sport cu gume 50-50 sau 60-40 offroad. Cazarea probabil ramane la cortul de 7 stele, e mai barbatesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Frumos traseul, parte din el l-am mai facut, ai ce vedea si drumuri faine fara aglomeratie eventual cu nisip sau alte chestii pe drum cum ar fi un cal care galopeaza de nebun spre tine :burnout:

Daca imi mi-ar fi fost gata motocicleta veneam si eu cu tine, altfel: Asfalt uscat si numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Exceptand setea de benzina carburatoarele sunt ok, momentan motocicleta sta la Fater in magazie inca vreo saptamana (sper ca nu mai mult), am fost implicat intr-un accident in urma cu aproape o luna si abia acum ma apropii de finalizarea motocicletei.

Link to comment
Share on other sites

Ouch, in Oradea ai patit-o?

 

In orice caz am traversat Cheile Caprei pe CB500 cu guma spate pulverizata aproape pana la sarma... credeam ca ma tine si drumu asta, m-am inselat. Faceam patinaj artistic cu spatele pe asfalt ud si prin noroi. Am ajuns la intrarea in Poiana Narciselor si era un noroi care te-ar face sa te gandesti de 2 ori si daca erai cu jeep wrangler, m-am bagat cu prea mult curaj si inconstienta.

 

Dupa vreo 30m m-am blocat cu roata spate 30-40cm ingropata in noroi, am fost nevoit sa trag ca bezmeticu de motocicleta cu spatele, de fiecare data vreo 10-20cm pana cand am facut vreo 20m cu spatele (mi-a luat ceva timp), apoi am intors si am reusit sa ies de acolo. La intoarcere eram absolut extenuat, plin de noroi pana la solduri si cu motocicleta aratand ca un grajd. Am mers 300km asa pana acasa.

 

A fost destul de misto, desi aveam mari sanse sa nu mai scot mobra de acolo, nu aveam semnal la telefon, cel mai apropiat sat era la vreo 20km, masini nu circulau pana acolo...am vazut vreo 4 carute si vreo 500 de oi in schimb, una a intrat direct in roata mea fata cand stateam pe loc :) Data viitoare mai usor cu offroadu, am avut noroc ca back day e ziua preferata de sala.

 

Am filmat aproape tot, dar nu am rabdare acum sa aleg clip-uri, inclusiv cel in care am culcat-o in noroi si a trebuit sa o ridic cand eram absolut rupt.

post-97089-0-29989500-1495309927_thumb.jpg

post-97089-0-57083100-1495310082_thumb.jpg

post-97089-0-49233500-1495310224_thumb.jpg

post-97089-0-90243900-1495310237_thumb.jpg

post-97089-0-25443600-1495310285_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da, pe Borsului, super aglomerat veneam spre oras si un berbec de pe contrasens s-a gandit ca ar fi interesant sa vireze la stanga fara sa se asigure => impact iminent, imposibil de evitat, am franat dar nu am reusit sa o opresc si am intrat in el, nu a fost mare lucru eu neavand viteza mare (daca mai aveam trei metri reuseam sa opresc motocicleta) dar suficient cat sa pierd o gramada de timp cu compania de asigurari, (inca nu mi-au intrat banii) ca pagube destul de multe dar nu lucruri esentiale (carena, aripa , far, ghidon, semnalizari, maneta ambreiaj.......)

 

Faina tura, cat despre off road trebuie sa ne luam moto polivalente, astea ale noastre sunt cam pe langa.

 

In poza a patra, ai fost in noroiul din spatele motorului? :dropsmilie:

 

Daca vei edita un video cu tura asta sa il pui si aici sa il vedem

Link to comment
Share on other sites

Da, pe Borsului, super aglomerat veneam spre oras si un berbec de pe contrasens s-a gandit ca ar fi interesant sa vireze la stanga fara sa se asigure => impact iminent, imposibil de evitat, am franat dar nu am reusit sa o opresc si am intrat in el, nu a fost mare lucru eu neavand viteza mare (daca mai aveam trei metri reuseam sa opresc motocicleta) dar suficient cat sa pierd o gramada de timp cu compania de asigurari, (inca nu mi-au intrat banii) ca pagube destul de multe dar nu lucruri esentiale (carena, aripa , far, ghidon, semnalizari, maneta ambreiaj.......)

 

Faina tura, cat despre off road trebuie sa ne luam moto polivalente, astea ale noastre sunt cam pe langa.

 

In poza a patra, ai fost in noroiul din spatele motorului? :dropsmilie:

 

Daca vei edita un video cu tura asta sa il pui si aici sa il vedem

E prea comuna curba aia la stanga direct in moaca ta, am patit-o de cateva ori si am reusit sa ocolesc de fiecare data, ca timp de franare cu cred ca aveam cu franele in 2 pistoane si single disk pe roata fata :ph34r:. Mai exersez franari de urgenta din cand in cand, dar nu am avut destul curaj sa o imping la limita si sa ridic spatele dp pamant spre sfarsitu perioadei de franare. Abia astept sa-mi pun Bridgestone BT45 saptamana asta, am auzit multe lucruri bune despre aderenta in curbe si pe umed.

 

Da, am intrat in noroiu din spate, poate reuseam sa trec prin el complet daca cauciucu spate nu ajungea la sarma, dar cel mai probabil rameneam acolo fara knobbies la un momentdat.

 

E trist video-u, o sa-l pun ridic candva :)).

Link to comment
Share on other sites

Nici xj-ul meu nu e grozav la frane tot un singur disc, asta ar fi principalul motiv pentru care l-as schimba la un moment dat.

In primavara asta m-am tot uitat si eu la ce fel de cauciucuri sa imi pun, am ales pana la urma Pirelli Sport Demon, fata-spate noi noute, adica spatele relativ nou, nemontat dar din 2014 si fata 2016 pe sfarsit, inca nu pot sa spun o parere despre ele pentru ca am apucat sa merg cu ele din Cantemir pana pe Borsului sa imi fac itp-ul si poc! intalnire cu berbecu.

Si eu am citit cam aceleasi lucruri bune despre BT45, ma gandeam sa le iau dar pana la urma am ales Pirelli, cerd ca un dezavantaj al BT45 ar fi ca avand aderenta mare cred ca se si termina destul de repede.

Edited by ValiBeschiu
Link to comment
Share on other sites

Da, BT45 nu au viata lunga, dar cica au cel mai bun grip dintre toate pe dimensiunile 130/80 R17 si 110/80 R17 de care am nevoie eu. Mai ar fi Metzeler Lasertec care au grip bun, dar am auzit ca nu tin nici 3000km la mers agresiv :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...