Fiziflash Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Mi-am pus de cateva zile o toba sport si din ce am citit, pentru a nu mai da rateuri pe evacuare trebuie anulat pair valve-ul. Astazi am dat jos rezervorul insa accesul direct la furtunele care intrau in acele valve pereche era greu, asa ca l-am obturat pe cel care intra in airbox. Am atasat o fotografie a acestuia, notat cu A. Este corect ce am facut? Mentinez ca in locul unde este bifurcatia de la acest furtun catre valve (stanga si dreapta) exista si un senzor sau alt echipament electronic pentru ca sunt conectate fire electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Dar de ce nu vrei rateuri ? E prea misto sa auzi cum crapa ceva in spatele tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 21, 2017 Autor Share Postat Mai 21, 2017 Am inteles ca ar fi nocive pe termen lung pentru motor. Mai exact pentru supapele de evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Este ok ce ai facut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 (editat) +1. Da. Ai facut ce trebuia. Dar sa conectezi inapoi furtunul la airbox... sau sa nu ramana gaura aceea goala. si @unaetnumitsirc. Raman si rateuri pe frana de motor insa daca nu anulezi/obturezi acel sistem motorul merge foarte prost la turatii mici si nici sunetul nu este cel mai placut pentru ca se aud niste "pacanituri" deranjante chiar si la accelerari nu foarte brutale (posibil sa nu fie valabila treaba pentru toate evacuarile insa sunt convins ca pentru majoritatea este mai bine fara pair-valve). Editat Mai 22, 2017 de tzeapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 22, 2017 Autor Share Postat Mai 22, 2017 Multumesc pentru confirmare TNG. tzeapa: am obturat iesirea din airbox dupa care am conectat inapoi furtunul. "Din afara" nu se vede nici o modificare. Exista riscul sa detecteze "miscarea" si sa ma trezesc cu erori FI in bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 La mine nu a aparut niciodata eroare FI si am aceasta modificare facuta de 3 ..4 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Exista riscul sa detecteze "miscarea" si sa ma trezesc cu erori FI in bord?NU.Dar daca elimini si valva electrica,(nu stiu ce an este al tau) mai mult ca sigur vei avea cod eroare si FI aprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 22, 2017 Autor Share Postat Mai 22, 2017 Este din 2008. Multumesc inca odata pentru informatii! Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 a de-cocalari ceva la moto rar mai vezi in zilele astea, felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.