ionas_gpz Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) gata ! vand filtru sport BMC pt xt660z folosit 2000 km, la juma' de pret !!! cat? Editat Aprilie 13, 2014 de ionas_gpz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 tenere din 97 ? la dezmembrat , nu stiu daca s-a mai dezmembrat vreunu pana acuma )) , pune si tu ceva link poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 carenaju cu 2 faruri ... in rest sunt identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 ce nu este in regula cu tenere 97? prea nou? Miercuri am liber si pozez tot ce este.Tinem legatura.Eventual lasati pm cu ce piese doriti si date de contact mult prea rar modelul , noroc ca se potrivesc piesele de pe 3yf , cum zice si mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Salut! Am 1.93m inaltime, care model/an de XT credeti ca ar fi cel mai bun/inalt? Nu ma intereseaza modelul supermoto, doar 21 pe fata. Si nu xt660z, e prea scump. Alea mai vechi, 1989, sunt ieftine acum vad.. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Yamaha XTZ 660 Tenere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Yamaha TT600 R/RE . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Tenereul 1991-1997 este racit cu apa, jante si scut dural, este fiabil, dar consuma ulei si are saua relativ tare. Este inalt la sa. La 193cm areti caraghios pe dominator sau xt Editat Aprilie 15, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Am avut dominator. Fiabil.. dar da, era mic.. Cred ca un LC4 adv sau xt660z ar merge la mine. Sau o africana dar nu am inca cash de o africana. Multumesc de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 /index.php?/topic/702721-yamaha-xtz-660-tenere/?hl=tenere Consuma ulei (cam 400ml la mie, si asta de cand am luat-o, fara variatii), benzina 5/ la mie indiferent de drum daca nu depasesti 110km/h, saua mai moale decat la KTM . 1000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 mic consum ai tu mai andrei , mie imi ia 5 la suta si apropo asa arata troaca mea acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Oops, consumul de benzina e la suta de km, bineinteles. Ma tot gandeam la cat ulei imi consuma mic consum ai tu mai andrei , mie imi ia 5 la suta si apropo asa arata troaca mea acum I-ai tras un aspect rally raid dar saua ai facut-o touring.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 ma durea fundu de la stat in picioare la rally ) , lasa ca e bun asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 mic consum ai tu mai andrei , mie imi ia 5 la suta si apropo asa arata troaca mea acum Foarte misto ti-a iesit. pacat ca ai stickerit-o......arata mai bine goala. (doar umila mea parere ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 prea multe reclame ... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Sunt sponsorii, mos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 stie andrei , cum nu stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Andrei, cu motoreta asta de 1000euro ai fost pe la azuga acum cativa ani? Eram noi 4, cu 2 lc4 si 2 bmw-uri 650. ne-am intalnit cu tine sus pe munte. Si consumul de ulei, se rezolva cu segmentare piston sau cu ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Da. Si Angi era, nu? Eu am luat mobra cu 20 mii km pe bord. Reali sau nu, habar n-am. Consuma ulei. Pe la vreo 33 mii km i-am schimbat segmentii. M-am uitat in cilindru - parea OK. Fara urme de uzura, ochiometric. Nu l-am masurat cu micrometru sa-i vad uzura exacta. Am schimbat si simeringurile supapelor. Dupa aceste operatiuni nu am observat absolut NICI o schimbare in conusmul de ulei, in putere , compresie, etc.... Ulterior am aflat, de fapt m-am convins, ca papatul uleiului e o caracteristica a acestui model de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Da, era si Angi. Am citit si eu acum pe net, dupa 110kmh, se pare ca papa ulei toate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Minarelli nu consuma ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Andrei, cu motoreta asta de 1000euro ai fost pe la azuga acum cativa ani? Eram noi 4, cu 2 lc4 si 2 bmw-uri 650. ne-am intalnit cu tine sus pe munte. Si consumul de ulei, se rezolva cu segmentare piston sau cu ce? Consumul de ulei l-am rezolvat temporar la fostul meu Tenere cu un piston nou si segmenti la prima cota de reparatie, cilindrul alezat la noua cota, chiulasa rectificata si simeringuri de supape noi. In vreo 20mii km a inceput iar sa consume ulei. Nu mult, poate chiar 500 ml intre schimburi. Imediat dupa rodaj nu consuma mai deloc intr-un regim destul de agresiv de mers. Inainte de reparatie imi consuma 1-1,3L /1000km, motor la ~130 mii km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Al meu ia cam 2l ulei intre schimburi. Adica 5 mii km. Daia aproximam cam 400ml la mie. Dar eu il mai pacalesc cu radiatoare obturate cu carton, astfel incat termometrul din bord sa stea la jumate tot timpul. In nici un caz nu il lasam sa coboare spre minim. Ciudat e faptul ca nu am sesizat vreo modificare de consum de ulei intre cei 20 mii km si 57 mii km cat am utilizat mobra; cu toata schimbarea de segmenti si simeringuri de supape. Apropos, segmentii pe care i-am dat jos erau in cote. Nici nu i-am aruncat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Eu foloseam o aripa ridicata care obtura putin curentul de aer catre radiator si acul de temperatura statea la mijloc. Inainte de aripa am folosit si eu carton pe radiator primavara si toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Minarelli nu consuma ulei... for now, for now Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.