LCA Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Eu nu masor niciodata cantitatea de ulei sau nu torn niciodata o cantitate masurata de ulei. Eu doar masor nivelul. Daca trebuie sa bag 2l, 3l, 4l, 5l ca sa obtin nivelul corect, asta e! Nu imi bat capul cu ce cantitate a intrat. LCA, poate ai bagat cat spune in manual ca ar trebui sa intre la schimbul facut cu filtru. Cantitatea respectiva e orientativa. Tot la manual spune sa masori ulterior nivelul. PS Dac, totusi, scapi o cantitate prea mare de ulei, nu e o tragedie, cum umbla vorba. Ca pocnesc simeringuri sau mai stiu eu ce... O sa-ti dea uleiul afara din motor prin epuratorul de gaze in cutia filtrului de aer. Singurul neajuns e poate sa-ti distruga filtrul de aer daca uleiul aruncat e prea mult. am pus 2.8 sau ceva de genul , am sa mai pun ceva sa fie bine . referitor la ulei in plus asa e cum zici , la xt -ul anterior cand l-am luat avea mult peste nivel si se aduna ulei in airbox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Eu te-am avertizat doar.Daca esti tu destept...ce sa zic. De ce nu fac contract firmele de motociclete cu K&N sa vina direct din fabrica cu filtrele astea??!! Pentru ca sunt vrajeli care te ajuta pe moment cu cativa cai in plus..si pe termen lung termina motorul. Fa ce vrei. nu ma frate, o sa-l cred pe desteptul de tine…. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) Se stie ca filtrele de aer sport permit trecerea aerului mai lejer ---> intra particule de praf mai mari. Ce e asa greu? Trebuie sa fi batut in cap sa nu intelegi asta. nu ma frate, o sa-l cred pe desteptul de tine…. nu ma frate, o sa-l cred pe desteptul de tine…. stai jos Editat Aprilie 13, 2014 de ionas_gpz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 asa , mai multe pareri , hai ca poate inteleg pana la sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 asa , mai multe pareri , hai ca poate inteleg pana la sfarsit Toata lumea intelege...inafara de tine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 "K&N off-road replacement air filters are ideal for extended use in dirty and dusty off-road riding and provide clean carburetion even at high altitude. Generally, no jet changes are required with just a K&N filter element. K&N replacement air filters are washable and reusable and provide high air-flow with excellent filtration." Normal.Ce vrei sa zica in descriere? NU MONTATI CA NU E OK? De marketing ai auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 da am si zis . bha nimic nu poti intreba pe forumu asta si sa ti se raspunda frumos. fiecare sa epateze care mai de care mai destept…..ce aveti ma de demonstrat ca oricum nu te cunosc si mi se rupe ca stii tu nu stiu ce chestie.normal ca nu stiu deasta si intreb da asta nu ma face batut in cap cum zice ionas_gpz sau prost incat sa cred ca pe acolo or sa intre particule mai mari decat un fir de praf…ce adunatura de mizerabil bleah…mi-e scarba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Am o pereche de genti supermoto pt Yamaha tt 600 97 le dau la schimb pe genti enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Am o pereche de genti supermoto pt Yamaha tt 600 97 le dau la schimb pe genti enduro ma intereseaza pe mine.da un pm cu daterle de contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 nu se recoamnda pt enduro. Lasa filtrul vechi si curata-l cat mai des.Filtrul sport lasa mai mult aer sa treaca..insa intra mizerie la greu..si cu timpul belesti motorul..scade compresia etc. BMC se lauda cu 7 microni comparativ cu 10 microni cat este cel standard de hartie asa dupa parerea ta,ce rol are filtrul sport? cum functioneaza? bumbac + ulei ... la mine creste puterea cu 4% Se stie ca filtrele de aer sport permit trecerea aerului mai lejer ---> intra particule de praf mai mari. Ce e asa greu? Trebuie sa fi batut in cap sa nu intelegi asta. stai jos nu-i chiar asa!, in general romanul vorbeste de cifra octanica la benzina, chiar daca in viata lui nu a auzit de raport de compresie/comprimare. Pe http://www.xt660.com/site/ inginerul de la DNA filtes explica ce si cum... turbioane... "minuni" ...debit corelat cu hartile de injectie... totul cu argumente, mai greu de acceptat daca nu esti inginer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 BMC se lauda cu 7 microni comparativ cu 10 microni cat este cel standard de hartie bumbac + ulei ... la mine creste puterea cu 4% nu-i chiar asa!, in general romanul vorbeste de cifra octanica la benzina, chiar daca in viata lui nu a auzit de raport de compresie/comprimare. Pe http://www.xt660.com/site/ inginerul de la DNA filtes explica ce si cum... turbioane... "minuni" ...debit corelat cu hartile de injectie... totul cu argumente, mai greu de acceptat daca nu esti inginer marketing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 gata ! vand filtru sport BMC pt xt660z folosit 2000 km, la juma' de pret !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 am pus 2.8 sau ceva de genul , am sa mai pun ceva sa fie bine . referitor la ulei in plus asa e cum zici , la xt -ul anterior cand l-am luat avea mult peste nivel si se aduna ulei in airbox Pai si eu am zis ca acolo ajunge uleiul. Daca e extraordinar de mult, ajunge si la filtrul de aer. Pana atunci baga ulei in motor pana citesti corect pe joja. Nu te mai lua dupa cantitati de ulei specificate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) gata ! vand filtru sport BMC pt xt660z folosit 2000 km, la juma' de pret !!! cat? Editat Aprilie 13, 2014 de ionas_gpz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Dezmebrez Yamaha XT 600 E 2002 si Yamaha XTZ 660 Tenere 1997. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 tenere din 97 ? la dezmembrat , nu stiu daca s-a mai dezmembrat vreunu pana acuma )) , pune si tu ceva link poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 tenere din 97 ? la dezmembrat , nu stiu daca s-a mai dezmembrat vreunu pana acuma )) , pune si tu ceva link poze ce nu este in regula cu tenere 97? prea nou? Miercuri am liber si pozez tot ce este.Tinem legatura.Eventual lasati pm cu ce piese doriti si date de contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 carenaju cu 2 faruri ... in rest sunt identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 ce nu este in regula cu tenere 97? prea nou? Miercuri am liber si pozez tot ce este.Tinem legatura.Eventual lasati pm cu ce piese doriti si date de contact mult prea rar modelul , noroc ca se potrivesc piesele de pe 3yf , cum zice si mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 am inteles ca unele merg si la xt 600. In fine...va stept ,daca aveti necazuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Salut! Am 1.93m inaltime, care model/an de XT credeti ca ar fi cel mai bun/inalt? Nu ma intereseaza modelul supermoto, doar 21 pe fata. Si nu xt660z, e prea scump. Alea mai vechi, 1989, sunt ieftine acum vad.. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Yamaha XTZ 660 Tenere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Yamaha TT600 R/RE . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Tenereul 1991-1997 este racit cu apa, jante si scut dural, este fiabil, dar consuma ulei si are saua relativ tare. Este inalt la sa. La 193cm areti caraghios pe dominator sau xt Editat Aprilie 15, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Am avut dominator. Fiabil.. dar da, era mic.. Cred ca un LC4 adv sau xt660z ar merge la mine. Sau o africana dar nu am inca cash de o africana. Multumesc de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.