b374 Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Buna ziua tuturor. Sunt proaspat posesor de XT660Z Tenere , 2008, si am o rugaminte: nu gasesc pe nici un site codul filtrului de aer. Oriunde dau cautare dupa modelul motocicletei, imi da doar filtrul definitiv de la K&N. Daca stie cineva un cod de filtru de la un producator accesibil ca pret gen Hiflo, Mann, Champion, Delo etc., il rog sa-mi spuna. Daca nu, macar o sursa pentru filtrul de aer. Multumesc mult! Daca nu vrei filtru K&N sau DNA - ia OEM. Pretul e oricum minor la un dealer Yamaha. Daca nu vrei filtru sport, stage 1 sau 2 sau whatever OEM e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 daca are cineva vreodata nevoie sa extraga magnetoul la xt 600 sau xtz 660 am eu 2 prese facute , vand una dintre ele cu 60 de lei 0746753041 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 hai ma fratilor un meserias bun care sa se priceapa la xt cunoastem ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 hai ma fratilor un meserias bun care sa se priceapa la xt cunoastem ? Daca nici in Bucuresti nu ai ateliere/mecanici sa faca un XT... Din ce citesc pe aici lumea este f. multumita de TNG la voi. Ce ai nevoie sa stii, poate te ajutam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 da frate or fi .... dar daca platesc 200 de euro sa fac un amarat de xt.... n-are rost vreau un baiat sa lucreze acasa sa fie serios si sa se priceapa...nu sa le fac p*** mare la toti patronii detinatori de service-uri... » Post actualizat in 03 Jul 2014 21:24unde mai pui ca nu sunt nici seriosi ...ca sunt plini de mobre si de a ta nu au timp si asa mai departe... » Post actualizat in 03 Jul 2014 21:28ahh plus ca m-am mutat de nici un an in bucuresti deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 (editat) TNG lucreaza acasa dupa program. Este mecanic de aviatie de la 8 la 4. Tot in timpul lui liber este mecanic la piloti de curse din campionatul national. Am vrut sa imi aduc Yamaha la el daca prindeam o deplasare de Bucuresti platita de lucru. Cauta pe net TNG Performance. Am pierdut mai mult de 200 de euro in timpul restaurarii Tenere-ului ducand motorul la tot felul de ageamii (a se citi mecanici) din TM. 200 de euro costa un kit piston. 70 de euro un set de garnituri. Acum nu stiu ce vrei sa faci tu acolo, atata timp cat nu spui. Eu sunt de parere ca atat cat investesti in piese/subansamble si atat cat platesti, atat va dura. Vorbim de piese in miscare, nu scarite, etc. Editat Iulie 3, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 o revizie generala gen, nimic extraordinar . a inceput sa piarda din putere de vreo 2 sapt.... lucru ciudat acum ceva km a fost verificata compresia si era ca de fabrica , motorul torcea si tragea fara ezitare...acum in schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 gaturi admisie ori o membrana ceva ... Primul lucru schimba bujia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 da da , m-am gandit si la asta , o sa apelez la tng , acum il sun sa vad ce spune:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 (editat) Salut , de curand am achizitionat si eu o yamaha xtz 660 93' , prima mtocicleta , ma puteti ajuta cu niste sfaturi la achizitia unei gume de spate ? As vrea ceva 70%on - 30%off sau 60-40 ... si pe undeva pe la 500 lei +/ - , eu am michelin sirac, si m-am gandit sa pun acelasi model sau Heidenau k 60 ..... ,si daca imi puteti spune si de unde as putea sa cumpar de pe net in afara de anvelopemoto.eu... sau mai bine spus de unde ar fi mai bine. Multumesc. » Post actualizat in 18 Jul 2014 18:47 Salut , de curand am achizitionat si eu o yamaha xtz 660 93' , prima mtocicleta , ma puteti ajuta cu niste sfaturi la achizitia unei gume de spate ? As vrea ceva 70%on - 30%off sau 60-40 ... si pe undeva pe la 500 lei +/ - , eu am michelin sirac, si m-am gandit sa pun acelasi model sau Heidenau k 60 ..... ,si daca imi puteti spune si de unde as putea sa cumpar de pe net in afara de anvelopemoto.eu... sau mai bine spus de unde ar fi mai bine. Multumesc. Tare secretosi mai sunteti .... , am luat pana la urma Sirac. Editat Iulie 17, 2014 de edu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Cred ca am mai itrebat aci daca pe yamaha ttr 600 se poate pune electric starter .fara pre mari batai de cap si daca da de ce potriveste ,tot din auzite nu is sigur ttr nu are baterie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 (editat) electromotorul, releul si cele 2 roti dintate dintre electromotor si fray sunt la mine , de tenere660. Daca pe cutie are perforatia pt demaror, ai ceva sanse. Editat Iulie 22, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Am o mare problema, pe xt-ul meu aveam gume de supermoto, toate bune si frumoase pana am decis sa imi pun gume cross, acum motocicleta merge ca naiba, practic toata directia e afectata, parca merge in ce directie vrea ea, la viteza mare pe asfalt scoate un zgomot foarte urat iar pe offroad mai am putin si cad, asa de rau merge, se simte ca si cum as merge pe pana desi rotile sunt umflate corespunzator. Parca ceva imi tine de ghidon, mai ales in curbe. Am mai schimbat camere de aer la gumele de supermoto dar niciodata nu am avut problemele astea, acum cu gumele de cross nu ma mai inteleg deloc cu mobra.... stie careva care poate fi cauza ? Mentionez ca mai am un set de gume cross putin uzate pe care le-am pus si rezultatul este acelas. Ultima sansa ar fi sa incerc sa pun iara gumele de supermoto sa vad daca mai merge asa rau, dar nu prea as vrea sa ma intorc la ele deoarece sunt uzate rau. Deja sunt disperat nu mai pot de nervi. Orice sfat e bine venit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Pai scimba si janta fata, nu numai guma fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Am schimbat si janta. Degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 De uruit, bineinteles ca uruie cramponatele pe asfalt. Ce marca, model si dimensiuni sunt cauciucele tale "cross"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Intre bascula si telescop jocul trebuie sa fie zero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Update: Dupa o gramada de munca, am pus inapoi cauciucurile vechi si merge la FEL DE PROST ! Se simte ca si cum ghidonul ar opune rezistenta, mai ales la viteza, ba mai mult are tendinta sa vobleze. Am mai slabit / strans ghidonul dar degeaba. Rezultatul este acelas. Totul a inceput asa: Mergeam pe drum si am observat ca incepe ghidonul sa mearga greu si sa opuna rezistenta, atunci mi`am dat seama ca am pana pe fata (nu e prima oara cand patesc asa). Cand am vazut ca iara am pana tot pe fata am decis sa schimb cauciucurile, le-am schimbat si totodata daca am dat jos roata de spate am profitat de ocazie si am schimbat si arcul la telescopul spate cu cel stock deoarece am luat mobra cu un arc mai scurt pt a fi lasata mai jos. Telescopul a fost montat ca la carte, mi-e tare greu sa cred ca el poate afecta directia din cauza ca i-am pus arcul stock. Tot cand am schimbat cauciucurile la roata spate mi-a iesit foaia spate cu acele bucati de cauciuc dar le-am pus la loc corect. Cam asta e tot ce am facut la motor de cand nu mai merge bine. Senzatia e fix ca si cum as merge cu pana pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amendatu` Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) Dezmebrez XT 600 E 2001 si XTZ 660 1997.Piese si din motor. PM ai inbox-ul full,nu poti primii mesaje. Editat Iulie 28, 2014 de Amendatu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 pui roata spate in aer si verifici daca ai joc la cursa basculei sus-jos apoi stanga-dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) Nu am joc deloc pe spate. Am pus inapoi si arcul vechi. Merge la fel. E posibil ca atunci cand am facut pana sa fi afectat ceva la ghidon ? Ca din ghidon simt ca merge totul prost, sta drept pe drum dar cand vreau sa virez, mai ales la viteza mare simt ca opune rezistenta ghidonul dupa care imi permite sa virez. Cu roata fata suspendata ghidonul merge lejer. Cu roata jos si de pe loc de pe drept se roteste usor stanga dreapta cam 1 cm dupa care are un "hop" de parca agata iar daca insist dupa acel "hop" merge ok. Mentionez ca in momentul cand se simte ghidonul ca merge mai greu nu scoate niciun fel de sunet. Am slabit ghidonul de tot dar tot asa se manifesta. Am verificat sa nu imi tina in cabluri ghidonul la viraje dar cablurile permit miscarea fara probleme. Editat Iulie 28, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Rulmentii de la jug i-ai verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 La asta ma gandeam si eu, sa ma apuc sa dau jos toata furca sa verific rulmentii de la jug, altceva nu imi mai ramane de verificat. Am pus totul inapoi cum era inainte sa schimb cauciucurile si merge tot rau, sigur cand am facut pana ceva s-a distrus pe fata. Am sa revin dupa ce desfac furca. Mai aveti si alte sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) eu am gasit pe rolele rulmentilor de la jug, un fel de smoala semisolida , senzatia in sensurile giratorii era exact cum spui tu mai ales pe decelerare si franare, dar in linie dreapta nu vobla deloc . Daca ai posibilitate sa filetezi un gresor intre rulmenti,pe cadru, chiar ai putea face o fapta buna Editat Iulie 28, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Salut teneristi.Am un prieten vrea sa cumpere un tenere de prin 2008- 2010 cum gaseste .Ar fi cineva de acord sa faca si el o proba scurta cu ea sa vada una si alta?A mai avut motor ,deci stie sa mearga .Noi suntem din pitesti,daca cineva este dragut si ne poate ajuta ,venim si pina la bucuresti sau ceva similar in jur . Va multumim. numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.