fuckeru Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 yuk vezi cdi-u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) @yuk: Intr-un timp al meu se oprea la intervale aleatore de timp, indiferent de turatia motorului. Destul de rar, odata la cateva zile. Numai cand eram pe offroad si-l zdruncinam bine de tot. I-am curatat toate contactele mai ales cele din jurul TCI-ului si de atunci nu mai face. La tine nu cred ca-i o problema electrica... La cum vibreaza Tenere-ul, s-ar fi manifestat in mers cand motorul ii turat. Editat Februarie 25, 2013 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=497048&selpic=1&zoom=1#foto Uite aici una buna. Arata super si pretul ii corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 M-am tot uitat la releul ala din poza si nu prea poti sa-l adaptezi usor. Mai bine cauta unul second la rubrica de dezmembrari. Se potriveste de pe XJ 600, XT 600, Virago 535, Pegaso 650, etc. Daca vrei lista cu toate uita-te la lista returnata de Google: https://www.google.ro/#q=site:wemoto.ro+%224KD-81940-00%22 Sa ma dau mare... Mi-am pus aripa de enduro. Mai uzez K60-urile inca vreo 1000km si dupa ii pun un set de Mitas E09. Am rezolvat-o cu releul ala de pornire cu o comanda pe wemoto. Dar spune-mi ce-ai castigat tu cu aripa aia? Ca doar nu traversezi albii de rau cu mobra ? Banuiesc ca nici radiatorul nu mai e bine ventilat, pt ca se deviaza oarecum curentii de aer . Btw, m-ai sfatuit candva sa golesc toba de esapament pt un sunet mai inspre bass. Nu vreau s-o golesc, dar vreau s-o vopsesc si daca tot o dau jos m-am gandit sa verific sitele, amortizorul de sunet si alte elemente de tubulatura care sunt prin ea. Intrebare : se pot da toate alea jos si puse ulterior la loc? db killer-ul, la o inspectie vizuala, e ok si nici nu prea inteleg cum poate fi demontat, altfel decat "operand" corpul tobei cu flexul. Alta intrebare: cum corpul tobei pare din tabla ordinara, ai cumva cunostinta sa exista in interior vreun strat de vata fonotermica? Urechile de prindere a tobei pe cadru si suportii pt placa aia de inox sunt sudati, asa ca ma gandesc ca-i putin probabil sa existe vata in interior, ca nu prea vad cum ar fi putut rezista la temperatura degajata de sudura. Experienta ta ce imi poate spune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 tobbele originale se taie se face ce vrei in ea si se sudeaza la loc , pentru bass in toba eu stiam ca trebuie sa fie cat mai cimprimata vata multa poate ma insel nu stiu sigur . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 dot977 : te sfatuiesc sa cauti ceva de genul , nu se merita sa operezi toba originala ,tine-o acolo deoparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 sexy ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 mersi mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 m-am interesat aici de o toba noua : /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/ insa configuratia dorita de mine ( o rotunda de 100mm, care pornea initial de la 100 euro) cu db killer, 2 coliere de prindere si cotul ala care costa vreo 50 euro, ajungea pe la 200 euro. cam atat e una dedicata si cu omologare aici : http://www.ricambiautomarket.it/public/paginaprodotti.asp?prodotto=5819 cum zilele trecute mi-am luat un set de dunlop trailmax si camere noi, la care se vor mai adauga si alte consumabile, nu-mi prea vine sa scot alte 10 milioane pe toba. cel putin nu acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 daca ai scule timp si chef fa ce vrei din ea , avantajul care il are alex xt cu aripa e ca nu mai duce asa mult noroi acasa si nu mai trebui sa sea sa il curete cand se umple si nu se mai invarte roata tipu merge pe la minte si toate cele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Am rezolvat-o cu releul ala de pornire cu o comanda pe wemoto. Dar spune-mi ce-ai castigat tu cu aripa aia? Ca doar nu traversezi albii de rau cu mobra ? Banuiesc ca nici radiatorul nu mai e bine ventilat, pt ca se deviaza oarecum curentii de aer . Btw, m-ai sfatuit candva sa golesc toba de esapament pt un sunet mai inspre bass. Nu vreau s-o golesc, dar vreau s-o vopsesc si daca tot o dau jos m-am gandit sa verific sitele, amortizorul de sunet si alte elemente de tubulatura care sunt prin ea. Intrebare : se pot da toate alea jos si puse ulterior la loc? db killer-ul, la o inspectie vizuala, e ok si nici nu prea inteleg cum poate fi demontat, altfel decat "operand" corpul tobei cu flexul. Alta intrebare: cum corpul tobei pare din tabla ordinara, ai cumva cunostinta sa exista in interior vreun strat de vata fonotermica? Urechile de prindere a tobei pe cadru si suportii pt placa aia de inox sunt sudati, asa ca ma gandesc ca-i putin probabil sa existe vata in interior, ca nu prea vad cum ar fi putut rezista la temperatura degajata de sudura. Experienta ta ce imi poate spune? In ultima vreme o inceput sa-mi placa namolul Cand am luat Tenere-ul avea toba originala, dar golita. Lipsea partea din spate, era ca o "palnie". Duduia foarte tare si cu destul de multe joase. Nu mi-o placut si am facut schimb cu o toba standard. dot977 : te sfatuiesc sa cauti ceva de genul , nu se merita sa operezi toba originala ,tine-o acolo deoparte. Asa zic si eu. Nu trebuie sa fie neaparat pt. Tenere si noua, gasesti un meserias s-o adapteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi91 Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 http://www.romimoto-piese.ro/ http://www.romimoto.ro/ mersi de raspuns. Numai bine http://www.motobikeshop.eu/ http://www.wemoto.ro/bikes/yamaha/xtz_660_tenere_3yf/92-93/ mersi de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 cine ma poate ajuta si pe mine sa-mi completez mobra pana da ghiocelul,caut doua piese de plastic de pe bascula .Reperele 10,respectiv 13 . poate are cineva asa cv pe acasa sau de pe o mobra dezmembrata sau ceva (noi nu se merita sa le cumpar si nici nu-mi permit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) Piesa #10 am tot schimbat-o de cateva ori, pana am facut rost de una aproape noua. Am montat-o si dupa o iesire "prin bolovanis" m-am trezit cu ea rupta... De atunci mi-am bagat picioarele si am lasat-o asa. Pe piesa #13, patina de lant, ii bataie mare. Nu se gasesc second bune si noi sunt foarte scumpe. Pe tenereclub.ro ii un tutorial cu o improvizatie, daca nu ai deloc. Btw, prin vest a dat deja ghiocelul Editat Martie 1, 2013 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Piesa #10 am tot schimbat-o de cateva ori, pana am facut rost de una aproape noua. Am montat-o si dupa o iesire "prin bolovanis" m-am trezit cu ea rupta... mda, nu are sens sh se rup foarte repede, acum caut o tabla de aluminiu de 4-5 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Damm zi faina de plimbare pe off road zi faina si voua care iesiti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Cine e mai priceput intr-ale tehnicii pe aici, sa-mi spuna si mie daca un XTZ660 Tenere(1997) poate fi cumva zapacit daca i se monteaza o toba de esapament originala luata de la un R6 (2002). R6 are 600cmc, dar 4 cilindri, peste 100cp, iar acul turometrului poate indica valori duble fata de XTZ660. Un prieten si-a montat pe R6 o toba de tunning, iar cea originala o vinde cu 250 lei (o scot eu la 200), o si pot adapta, insa vreau sa stiu daca nu cumva mi-o ia consumul razna si pierd cuplul la turatii mici ? Voi ce mi-ati putea spune? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 interesant ! si pe mine ma bate gandul sa ma "imprietenesc" cu vecinii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 I-am spus ca cine are un R6 implicit are ori toba originala, ori una aftermarket. Cel care are toba OEM, n-o sa fie interesat sa cumpere una similara, iar cel care si-a montat una mai bengoasa, nu se va intoarce la cea initiala. Deci indiferent cum o da, n-are cui s-o vanda. Prin urmare am sanse mari sa-l fac sa cedeze ! Problema e ca nu sunt convins ca fac bine schimband-o pe cea de la XTZ cu una construita pt alt gen de motor. Am citit un articol despre tema asta, iar de acolo am inteles ca motorului ii creste puterea indeosebi la turatii foarte ridicate, aproape de "rosu", insa creste proportional si consumul de combustibil si scade cuplul la turatii joase. In plus, eu i-am luat si flitru de aer K&N, iar in combinatie cu un burlan mai aerisit in mod cert o sa fie cam setoasa. Tocmai d-aia am intrebat si aici. Uite aici un video cu o toba dedicata si omologare, dar cea mai ieftina pe care am gasit-o era la un site din Italia, la un pret de vreo 215 euro, fara transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salutare! dupa cateva ore petrecute in fata computadorului cautand istoria xt as vrea sa stiu in limba materna cat de hulit este monocilindrul racit pe aer de la 1VJsau ...cat de bine presteaza in zilele noastre moderne. Care sunt punctele lui forte si minusurile. punct de referinta este trendul actual al adventurebike-urilor, orientarea catre energii verzi si evident situatia economica(din SUA, aka crahul 2008-present) Eu am gasit asa: -se incinge de-si da duhul dar contrazisa treaba de fiecare data de alti useri internauti - cutia de viteza e praf...chipurile doar treapta a 5 se sfarma. gasit-o rar -tamburul de frana se subtiaza in timp si-si da duhul(alt tambur sau conversie pe disc ar fi rezolvarile) -nu am aflat nik de consum si comportament la 120kmh constant pe 100km distanta -protectia la vant e zero - vibreaza mai tare ca un F650 clasic de la Aprilia sau BMW - pret de achizitie mic(800-1000e) dar prepare to invest min 25% - partea electronica "prone to fail" mai ales releul regulator ps: cat de bine se preteaza la ture de 400km/zi cu bagaje si pasager vara pe sosea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serbanvrl Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Multumesc pentru raspunsuri. Astept de la un detinator de Yamaha xt600 ceva sfaturi pentru cumparare sau orice altceva legat de acest moto. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 vrei sa iti cumperi sau ce ? E buna mobra e yamaha frate ce drek daca ai grija de ea si nu te zgarcesti la schimburi de consumabile si verificari periodice nu cand iti aduci aminte nu ai treaba , fi mai concret ce te intereseaza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Salutare! dupa cateva ore petrecute in fata computadorului cautand istoria xt as vrea sa stiu in limba materna cat de hulit este monocilindrul racit pe aer de la 1VJsau ...cat de bine presteaza in zilele noastre moderne. Care sunt punctele lui forte si minusurile. punct de referinta este trendul actual al adventurebike-urilor, orientarea catre energii verzi si evident situatia economica(din SUA, aka crahul 2008-present) Eu am gasit asa: -se incinge de-si da duhul dar contrazisa treaba de fiecare data de alti useri internauti - cutia de viteza e praf...chipurile doar treapta a 5 se sfarma. gasit-o rar -tamburul de frana se subtiaza in timp si-si da duhul(alt tambur sau conversie pe disc ar fi rezolvarile) -nu am aflat nik de consum si comportament la 120kmh constant pe 100km distanta -protectia la vant e zero - vibreaza mai tare ca un F650 clasic de la Aprilia sau BMW - pret de achizitie mic(800-1000e) dar prepare to invest min 25% - partea electronica "prone to fail" mai ales releul regulator ps: cat de bine se preteaza la ture de 400km/zi cu bagaje si pasager vara pe sosea ? De ce nu 3TB? Ii cam aceeasi chestie, frana pe disc pe spate. La banii aia gasesti unul bun de folosit si gasesti piese peste tot. Sau un Tenere de 660, daca ai rabadare cu putin peste 1000 euro cred ca poti sa cumperi unul care sa mearga ok. Tenere-ul duce si 500 km/zi pe asfalt bun cu pasager si bagaje. Piese se gasesc pe ebay (sau noi la distribuitorii Yamaha), n-ai treaba cu supraincalzirea si cu pasager + bagaje ai viteza de croaziera pe la 100 km/h. In legatura cu treapta a 5-a, din ce-am citit pe net se manifesta la toate XT/XTZ-urile din anii 80-90, doar daca mergi subturat in a 5-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 cred ca am pus ceva ulei in plus la schimb , initial am crezut ca din cauza ca s-a ales Papa a scos fumaraie alba,dupa care am verificat nivelul si era mult peste nivel, a mai patit careva treaba asta? iese fum si pe toba si din imbinarile de la galerie. doar cand pornesc, arde ce e de ars dupa care e totul bine si frumos, sa inteleg ca nu inchid bine supapele de evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) as vrea sa stiu in limba materna cat de hulit este monocilindrul racit pe aer de la 1VJsau ...cat de bine presteaza in zilele noastre moderne. u am gasit asa:-se incinge de-si da duhul dar contrazisa treaba de fiecare data de alti useri internauti - cutia de viteza e praf...chipurile doar treapta a 5 se sfarma. gasit-o rar -tamburul de frana se subtiaza in timp si-si da duhul(alt tambur sau conversie pe disc ar fi rezolvarile) -nu am aflat nik de consum si comportament la 120kmh constant pe 100km distanta -protectia la vant e zero - vibreaza mai tare ca un F650 clasic de la Aprilia sau BMW - pret de achizitie mic(800-1000e) dar prepare to invest min 25% - partea electronica "prone to fail" mai ales releul regulator ps: cat de bine se preteaza la ture de 400km/zi cu bagaje si pasager vara pe sosea ? * Teoretic vorbind, incalzirea excesiva se datora aripii inalte, construita initial fara fante de aerisire. Adaugate fante de aerisire de catre proprietari sau schimbate aripile cu unele ce aveau asa ceva - problema rezolvata. Pe 3AJ am mers cu aripa inalta fara fante doi ani si nu am avut nici o problema. Am condus in regim de abuz dar nu in temperaturi africane. In cei 5 ani de cand am Tenere, nu am intalnit proprietar de XT/Tenere racit pe aer care sa se planga de supraincalzire la motocicleta sa. * Treapta 5a au facut-o putin mai lunga, mai touring la 3AJ. Nu inseamna ca este problematica la 1 VJ, ci doar mai scurta, mai putin rutiera. * Frana pe tambur este marele minus al sau. Am experimantat frana pe tambur pe XT 350. Daca mergi pe asfalt este ok. Diferentele, la viteze de oras, nu sunt f. mari fata de disc. Nu stiu insa la peste 70-80 kmh fiindca am scos rar 350-ul din oras. 600-le insa este mai puternica, mai grea, are inertie mai mare. Clar, tamburul nu are insa ce cauta in off-road si mai ales in balti. Din momentul respectiv mai ai frana 50%. Si daca trebuie sa franezi constant... hmm, neplacut. Sa iei un 1VJ si sa montezi pe spate o roata cu frana pe disc nu mi se pare ca merita. Frana pe tambur este intr-adevar mai greu de verificat constant, comparativ cu cea pe disc. Dar butucii de roata uzati sunt consecinta mai degraba a unor posesori indiferenti. Cand tamburul s-a uzat peste limita, suportul lui de aluminiu, in contact cu camasa de metal din interiorul jugului, scoe niste sunete foarte ascutite. Numai cine nu vrea nu le aude si nu schimba tamburii. * Consumul la toate XT-urile/Tenere-urile racite pe aer este 4.5 afara si 5.5 in oras (maxim, abuzata). Minim am scos 4%. 12 litri Vama Veche - Bucuresti - 300 km, constant 120 kmh pe autostrada, neperturbat de nici un vehicul. Dar a fost un soc si pentru mine. * Protectia la vant este intr-adevar zero. Este insa identica cu cea a tuturor enduro-turismelor clasice de 600 cmc din acei ani. Are insa alte avantaje - acces mult mai rapid la bord/cabluri si becuri. Spre deosebire de Tenerele meu care este un cosmar in privinta asta. * Daca motorul este ok (slabe sanse la o motocicleta atat de veche) vibreaza la fel de putin ca F650 sau Pegaso. Adica nu prea vibreaza. * Investitia dupa achizitie este f. discutabila. Eu cred ca f. putine dintre motocicletele adventure au toata gama de accesorii pe ele. Ar fi f.f. scumpe daca ar fi asa si poate nu toti cumparatorii doresc toate aceste extra-uri. Ca pe orice motocicleta din clasa ei, va trebui sa investesti dupa achizitie (si nu vei mai recupera niciodata banii acestia) in - cric central, suporti bagaje, cutii/genti, crash bar, parbriz si, cel mai important, un spate intreg (bascula, roata, etrier) cu frana pe disc. * Nu releul regulator este problema ei clasica. Pica statorul din ce zice lumea pe net. Personal stiu un singur Tenere cu problema aceasta in 5 ani de cand o am pe a mea. Un 1VJ ce-i drept. Este insa plin netul de statoare din dezmembrari. Releele pica din neglijenta proprietarilor. Mult mai ieftine decat cele de Honda atat pe WeMoto cat si pe site-ul acela din Cehia (nu imi amintesc acum). * Este o motocicleta de buget datorita celor doua mari minusuri punctate mai sus - veche si cu frana pe tambur. * Vei investi in accesorizare cat ai investi si intr-un Super Tenere 1200 si nu vei mai recupera niciodata banii. * Singurul ei plus este pedala, care vine extra. In caz de uz off-road (opriri/porniri repetate) nu se aduna suficient curent in baterie. Pornirea impinsa nu este placuta fiindca are mult cuplu de dat peste cap. Daca nu ai crampoane serioase, care sa iti dea un minim de aderenta la impingere, muncesti ceva. Se poate monta pedala de pe orice XT pe Tenere-urile racite cu aer, insa nu vei reusi sa faci asa ceva cu mai putin de 150 de euro. * Nu este deloc motocicleta pentru 2 persoane * Singur poti face touring in Romania pe ea. Viteza maxima constructiva 145 kmh. Cel mai mult am stat pe Tenere-le meu 300 de km fara sa cobor, asa, doar sa vad daca pot, de undeva de langa Cluj pana la Timisoara. As mai face asa ceva? Nu. * "400 kmh pe zi cu pasagera". Nu a fost conceputa pentru asa ceva. Daca vrei neaparat se poate. Dar nu ca experienta placuta. Pentru asa ceva exista motoarele racite cu apa si cu comportament mai rutier. Nu se compara cu F650-ul, un motor mult mai bun la capitolul viteza maxima, comportament mult mai bun rutier si manevrabilitate, fiindca stiu ca ai avut asa ceva inainte.Off-road este clar mai bun Tenerele, ca si comportament al motorului si cutiei. Daca nu intri in namol/apa, cum spuneam mai devreme. Vrei adventure serios, solitar, namol, Africa, etc - exista Yamaha XT 600 2 Kf, rezervor Acerbis de plastic, accesorizata la maxim si go. Parerea mea. Daca as schimb Tenerele pe asa ceva l-as schimba. Pentru ce vrei tu cea mai ieftina varianta este Tenerele 660 ca al lui Alex Mos. Sau motocicletele cu mai multi cilindrii - TA, AT, 1100 Gs si mai scumpe. Editat Martie 18, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.