Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

nu zice de anulat nimic, dar zice sa fie bateria incarcata full. Probabil ca un curent puternic obtine o turatie mai mare si decompresorul nu mai influenteaza ... cred ca daca legi o baterie auto invarte de ala(decompresorul) "crede" ca a pornit si isi vede de treaba lui :) . Apoi vine povestea cu ulei in cilindru

 

Standard 1.100kPa (11kg/cmc, 156 psi)

minim 900kPa (9kg/cmc, 129 psi)

maximum 1.200kPa (12kg/cmc,171psi)

 

cap. 3 pag 17-19

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am rezolvat lipsa scanteie la yamaha,ceva contacte oxidate in conctac putin spray de conctacte si gata "mobra"functioneaza din nou.multumesc pt sfaturile si sugestiile primite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,

 

avem un xt600 de prin 94 cu compresie 7 care scoate fum mai ceva ca un trabant, de fapt trabantul e minciuna.

scoate fum de cand il pornesti si pana la 2 ore de mers tot scoate.

porneste la sfert cu o baterie aproape moarta.

daca mergi mult cu ea ai sa vezi cum iti curge ulei din toba, si daca te gandesti bine poti sa il reciclezi cu un decantor si il pui inapoi :))

 

intrebarea mea catre voi cei mai experimentati, de unde ar putea scoate atat de mult fum avand in vedere ca are compresie si porneste la sfert?

exista supape vacuumatice sau alte prostii pe el la care ar trebui sa fim atenti ?

motorul a fost desfacut pentru inspectie, valvele nu sunt strambe, semeringurile de supape sterg, nu pierde benzina pe la chiuloasa

distanta intre buza segmentilor este decenta, foarte putin peste limita de uzura.

 

in orice caz la nivelul de fum care il scoate un motor in 2t este minciuna, ma gandesc ca trebuie sa fie ceva simplu ce am omis.

Editat de Purice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate segmentii nu au fost orientati cu crestaturile in pozitia corecta sau pur si simplu cilindru+piston uzati(e). Simeringurile de la supape nu mai pot fi refolosite daca au fost scoase. Chiar daca "sterg". Sunt precum garnitura de chiulasa.

Daca motorul a fost desfacut de ce intrebi de supape vacumatice? Nu ai vazut ce e inauntru? Sau sa intrebi pe cel ce l-a desfacut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba nu scrie? E specificat in doua locuri: pag 2-6 si 4-32. Pentru primi doi segmenti e 0.30 - 0.45 mm si pentru segmentul de ungere e 0.20 - 0.70 mm. Cilindrul trbuie sa iaba un diametru mai mic de 95.10 mm. Diferenta dintre diametrul cilindrului si diametrul pistonului trebuie sa fie mai mica de 0.10 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

a reconditionat cineva vreodata un telescop spate de XT. Intentionez sa-mi incerc norocul cu un telescop de Tenere 1VJ din '86-face ca barca si as incerca sa-l reconditionez (daca se poate)...in alta ordine de idei, mi-ar mai trebui si un bloc de lumini, daca are cineva rog sa dea un semn ca fratele Google nu a fost prea darnic in a-mi oferi informatii :)

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare un vas de expansiune xtz660 3yf ? Inca nu am demontat sa stiu daca e radiatorul sau vasul, dar curge

 

ps- cu ce masurati uleiul din telescoape ?... 669 ml

 

stie cineva codurile pt rulmentii de la jug xtz6603yf ?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Vezi pe unde curge antigelul inainte sa ceri/inlocuiesti vreo piesa. Poate fi pe la furtune, pe la garnitura de la termostat, pe la garnitura de la motor, etc

-Uleiul in telescoape il masor cu ruleta: 94mm de la buza jambei cu telescopul comprimat si fara arc.

-Rulmentii de la jug sunt conici. Sunt chiar asa uzati? Sar rolele din ei? S-au ciobit conurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-au rulmentii nici pe dreacu' , am fost la bucuresti si curgea telescopul ca la balamuc aruncand ulei pe vasul de expansiune si radiator, iar orbetele de mine nu am observat decat azi cand deja eram cu radiatorul in mana :rusinica: si am vazut ca nu curge . Vobla ca dracu' pe autostrada, din cauza ca era putin ulei in telescop, am observat eu ca nu este dulce, dar vazand ca e curat si rosu am crezut ca-i antigel, pata de pe vas fiind foarte compacta.

 

deci, alarma falsa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

O intrebare pentru voi, regrata bine o Yamaha XT600 cam cat consuma la drum cu pasager viteza de croaziera 100km/h nici infipt ca stil de mers dar nici batraneste.

 

Mi am facut de curand carburatia la TT600R -- mergea f sarac, imi inrosea toba. Si acum dupa noile reglaje mi a scos 4.6 pe 100km din care vreo 85km in afara....tot drumul cu pasager! Voua cat va consuma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Salut baieti!

O intrebare pentru voi, regrata bine o Yamaha XT600 cam cat consuma la drum cu pasager viteza de croaziera 100km/h nici infipt ca stil de mers dar nici batraneste.

 

Mi am facut de curand carburatia la TT600R -- mergea f sarac, imi inrosea toba. Si acum dupa noile reglaje mi a scos 4.6 pe 100km din care vreo 85km in afara....tot drumul cu pasager! Voua cat va consuma?

Mie imi ia 4.5/100 in afara. Si 5.5 in oras. Mers numai singur. 90 de kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva de adaugat... cine a spus ca e greu sa pornesti la kick o yamaha XT600 TT600.... greste :D.

Am constatat azi ca am cablul de decompresor rupt, inca de cand am luat motocicleta....si cu toate astea o porneam mereu relativ usor...prima bedala...si dum dum! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este reglat bine ... acum 5,4 % cu 140 pe autostrada si depasiri pe valea oltului



Ai observat ca nu e dulce.... :laugh: . Nu vreau sa-mi imaginez cum observi pe talpa pantofilor in ce ai calcat... :))

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la XT 600 K (1992) i-am scos cam 4.5 cu pasagera si bagaje pe traseul Cluj-Novaci (Transalpina), dus-intors; era reglat "ca la carte".

 

La 1VJ am pus 10 litri benzina si m-am dat pe dealuri vreo 8 ore (cu pauze) si inca nu l-am trecut pe rezerva...mi s-a parut destul de economic :)



Aveti idee cat ar trebui sa coste un bloc de lumini (pt. XT/tenere '86-'96) second hand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot xt 4,5 5, in oras dar nu consuma daca si astea au consum mare nu mai zic de crosss cand tragi de el vezi cum se duce benzina :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus 5 l de benzina am mers o anumita distanta am scos diferenta am calculat si a iesit 4.3- 4.4 la suta , mers in afara 90-100, daca stau prin oras si dau presiuni 1-a si 2-a nu prea pot explica ce se intampla :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...