Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Multam colegii! Cred ca o sa cumpar lucas trw de pe louis ca imi este mai comod. O sa dau si o fuga prin cartier poate aduce cineva ferodo...daca nu...lucas. Am citit si eu ca sinterizate sunt agresive cu discurile, si cum discurile mele sunt bune o sa iau organice. Prefer sa schimb placute decat discuri...este mai ieftin asa, nu? Oricum la stilul meu de mers relaxat cred ca o sa muste bine si placutele bio :D

 

ps o alta intrebare.

 

Sezonul trecut am curatat carburatia la mecanic...si mi-a facut reglaj bun la altitudine de oras. Cand am luat vacuta m-am speriat de cat de bine tragea.....DAR pe transalpina...SCUTER !! nu am reusit sa trec de 3000 rpm. cum deschidea si a-l doilea carburator se ineca si dadea in nas. La sol tragea tare. Mentionez ca dadea rateuri de zici ca incepuse jihadul, cand luam mana din acceleratie. Am filtru k&n si evacuare completa sebring pt ea, nu e adaptata. Dupa ce m-am intors de pe transalpina mi-a refacut reglajul, la oras nu mai da rateuri dar nici nu mai trage asa atare. Nu am apucat sa urc la altitudine cu ea.

 

Intrebare : Ale voastre la altitudine se metamorfozeaza in scutere? asa e carburatorul sensibil la altitudine? sau nu a fost bine reglat? vreau sa mearga cat de cat normal la 1500 + m si la oras sa fie tot asa normal....nu vreau performante racing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multam colegii! Cred ca o sa cumpar lucas trw de pe louis ca imi este mai comod. O sa dau si o fuga prin cartier poate aduce cineva ferodo...daca nu...lucas. Am citit si eu ca sinterizate sunt agresive cu discurile, si cum discurile mele sunt bune o sa iau organice. Prefer sa schimb placute decat discuri...este mai ieftin asa, nu? Oricum la stilul meu de mers relaxat cred ca o sa muste bine si placutele bio :D

 

ps o alta intrebare.

 

Sezonul trecut am curatat carburatia la mecanic...si mi-a facut reglaj bun la altitudine de oras. Cand am luat vacuta m-am speriat de cat de bine tragea.....DAR pe transalpina...SCUTER !! nu am reusit sa trec de 3000 rpm. cum deschidea si a-l doilea carburator se ineca si dadea in nas. La sol tragea tare. Mentionez ca dadea rateuri de zici ca incepuse jihadul, cand luam mana din acceleratie. Am filtru k&n si evacuare completa sebring pt ea, nu e adaptata. Dupa ce m-am intors de pe transalpina mi-a refacut reglajul, la oras nu mai da rateuri dar nici nu mai trage asa atare. Nu am apucat sa urc la altitudine cu ea.

 

Intrebare : Ale voastre la altitudine se metamorfozeaza in scutere? asa e carburatorul sensibil la altitudine? sau nu a fost bine reglat? vreau sa mearga cat de cat normal la 1500 + m si la oras sa fie tot asa normal....nu vreau performante racing.

 

Da, aproximativ asa am patit si eu pe Transalpina in punctele mai inalte. Sub altitudini de 1400m nu se simte. Totusi, al meu incepea sa dea in nas dupa 4000-4500 ture (evacuare si filtru de aer standard).

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce culoare are bujia?

daca are carburatia reglata, diferenta la altitudine este putin sesizabila, probabil amestec prea bogat

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sub 1400 cam asa, nu se simte. Si eu ma gandeam ca era prea bogat (din aceasta cauza si efectele sonore din evacuare) si cum se rarea aerul se ineca. O sa dau o fuga undeva la munte se o testez cum e acum. O sa ma uit la bujie, era noua atunci. Acum mi-am amintit ca se incalzea mai tare motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti regla acul de dozaj de la carburatorul principal fara sa mai dai carburatorul jos... dar trebuie sa fi foarte foaaaarte atent sa nu pierzi surubelele si mai ales siguranta aia mica de la bratul care ridica pistonasul .

ps- daca trage bine la altitudine, atunci trage bine si jos. De incalzit se incalzeste cand amestecul este prea sarac .

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am in trusa de scule a motorului cheie de spite stantata yamaha , o sa ma uit cand ajung acasa diseara daca o sa mai ai nevoie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yuk ....la carburatie ma pricep asa ...amator....n-am umblat si imi este teama sa nu-l dereglez. Dupa mine carburatia e ceasornicarie....

Ciudat este ca si eu stiam la fel...cand amestecul e sarac merge mai cald......dar din celelalte simptome rezulta ca e prea bogat, opusul....

Cel mai nasol este ca n-am un mecanic bun de carburatie in bucuresti. Cu toti amicii cu care am vorbit, toti s-au plans de mecanicii de carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yuk ....la carburatie ma pricep asa ...amator....n-am umblat si imi este teama sa nu-l dereglez. Dupa mine carburatia e ceasornicarie....

Ciudat este ca si eu stiam la fel...cand amestecul e sarac merge mai cald......dar din celelalte simptome rezulta ca e prea bogat, opusul....

Cel mai nasol este ca n-am un mecanic bun de carburatie in bucuresti. Cu toti amicii cu care am vorbit, toti s-au plans de mecanicii de carburatie.

 

Si cand amestecul este prea sarac da rateuri. Am avut intr-o perioada carburatorul dereglat si facea fix ca la altitudine mai mare: nu tragea liniar (dadea in nas) si in frana de motor dadea rateuri. Bujia alba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc ca la altitudine amestecul se imbogateste (cu benzina ca sa fiu mai clar). Adica, daca la sol amestecul era deja destul de bogat pentru ca dadea rateuri cum luam mana din acceleratie, odata ajuns la altitudine (unde aerul se rarefiaza si saraceste in oxigen) va deveni si mai bogat, ajungand pana la saturatie (inecare), cred, fenomen petrecut la mine. Mi-am mai amintit o reactie. La oras sub 3k ture nu trage, e subturat motorul, primul carburator nu face fata, la altitudine tragea super de la sub 2k ture. Cum treceam de 3k si incepea si a-l doilea carburator sa deschida, se imbogatea amestecul si ineca. Eu asta cred ca s-a intamplat. Va rog sa ma corectati daca gresesc. In acest moment, dupa ce m-am intors din acel drum pe transalpina, carburatorul este setat sa nu mai dea rateuri, deci amestescul este putin mai sarac fata de cum era daca inteleg corect fenomenul, dar imi este teama ca odata ajuns la altitudine cu aceste setari sa nu aibe iar reactii sau alte tipuri de reactii. Mentionez ca acum sunt super multumit de setarile carburatorului, la oras, trage linear fara zmucituri si socuri si fara kalashnikovul din evacuare. Cum poate seta mecanicul corect carbul ca sa simuleze altitudinea? Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc ca la altitudine amestecul se imbogateste (cu benzina ca sa fiu mai clar). Adica, daca la sol amestecul era deja destul de bogat pentru ca dadea rateuri cum luam mana din acceleratie, odata ajuns la altitudine (unde aerul se rarefiaza si saraceste in oxigen) va deveni si mai bogat, ajungand pana la saturatie (inecare), cred, fenomen petrecut la mine. Mi-am mai amintit o reactie. La oras sub 3k ture nu trage, e subturat motorul, primul carburator nu face fata, la altitudine tragea super de la sub 2k ture. Cum treceam de 3k si incepea si a-l doilea carburator sa deschida, se imbogatea amestecul si ineca. Eu asta cred ca s-a intamplat. Va rog sa ma corectati daca gresesc. In acest moment, dupa ce m-am intors din acel drum pe transalpina, carburatorul este setat sa nu mai dea rateuri, deci amestescul este putin mai sarac fata de cum era daca inteleg corect fenomenul, dar imi este teama ca odata ajuns la altitudine cu aceste setari sa nu aibe iar reactii sau alte tipuri de reactii. Mentionez ca acum sunt super multumit de setarile carburatorului, la oras, trage linear fara zmucituri si socuri si fara kalashnikovul din evacuare. Cum poate seta mecanicul corect carbul ca sa simuleze altitudinea? Numai bine!

 

Il poate regla pe Transalpina :)

Chiar are asa mare importanta cum merge la altitudini inalte (atata timp cat merge) ? Sezonul trecut m-am tot dat pe la munte, dar la peste 1500m nu cred ca am facut mai mult de cateva zeci de km (si m-am dat pe Transalpina de 2 ori, am facut Strategica...). Daca merge, lasa-l asa.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum poate seta mecanicul corect carbul ca sa simuleze altitudinea? Numai bine!

pentru jigloare standard (scrie pe ele, verifici manualul sa vezi de care ai !!!! ) reglajul standard este cand acele de dozaj sunt reglate la pozitia din mijloc (3 din 5) , daca amestecul e bogat cobori acele diminuand sectiune prin care vine benzina, daca amestecul este sarac ridici acele ca sa maresti debitul . Relantiul este separat - desfiletezi surubul 2,5 rotatii . Mai ai un reglaj pt sincronizarea secundarului cu principalul si inca unu reglaj pt plutitor. Lasi joc la cablul de acceleratie si gata! :)

 

Este indicat sa faci teste din treapta in treapta daca tuburile emulsoare sunt uzate. Nu il freca la icre pe mester daca nu cunosti principiul de functionare :) dar pune-i la dispozitie manualul.

 

Il poate regla pe Transalpina :)

Chiar are asa mare importanta cum merge la altitudini inalte (atata timp cat merge) ? Sezonul trecut m-am tot dat pe la munte, dar la peste 1500m nu cred ca am facut mai mult de cateva zeci de km (si m-am dat pe Transalpina de 2 ori, am facut Strategica...). Daca merge, lasa-l asa.

daca face probleme sesizabile la 2000 m , atunci nu-i bine nici la 300m ...

 

.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma poate ajuta in urmatoarea problema : detin o yamaha xt 600 model 1vj din 89 si nu vrea sa mai porneasca,am scos bujia i am dat vreo 2,3 pedale si am constatat ca nu da scanteie.am schimbat bujia apoi bobina de inductie si tot simtomul ala il are adica nu am scanteie deloc.care ar fi problema de nu am schanteie?orice sfat sau sugestie sunt bine venite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai curentul (de fapt tensiunea) la bobina nu depide de bobina. Exista sau nu exista. Cum adica "numai cand vrea ea"? Plus ca ai spus ca ai incercat si cu alta bobina. O data demontata de pe motoreta, vechea bobina nu mai poate sa-si impuna vointa, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema ii ca sunt anumite momente cand are scanteie,porneste pt o clipa si se opreste brusc,undeva am un scurt pe instalatie sau un conctact imperfect.la dimineata ma duc iar la ea si o sa vad cu exactitate ce anume imi taie alimentarea bobinei de inductie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru jigloare standard (scrie pe ele, verifici manualul sa vezi de care ai !!!! ) reglajul standard este cand acele de dozaj sunt reglate la pozitia din mijloc (3 din 5) , daca amestecul e bogat cobori acele diminuand sectiune prin care vine benzina, daca amestecul este sarac ridici acele ca sa maresti debitul . Relantiul este separat - desfiletezi surubul 2,5 rotatii . Mai ai un reglaj pt sincronizarea secundarului cu principalul si inca unu reglaj pt plutitor. Lasi joc la cablul de acceleratie si gata! :)

 

Este indicat sa faci teste din treapta in treapta daca tuburile emulsoare sunt uzate. Nu il freca la icre pe mester daca nu cunosti principiul de functionare :) dar pune-i la dispozitie manualul.

 

daca face probleme sesizabile la 2000 m , atunci nu-i bine nici la 300m ...

 

.

 

Nu vreau sa-i frec la icre pe mesteri dar ma enerveaza cand dai 150 roni x 2 / sezon .....nu merge bine....si le spui.....hai sa-ti dau manualul ca poate nu-l ai...si ti se raspunde : Las' donle' ca stim noi, nu e prima motocicleta ...haha (rade) .....pai atunci in chizda ma-tii fa-l sa mearga bine.....

 

 

Il poate regla pe Transalpina :)

Chiar are asa mare importanta cum merge la altitudini inalte (atata timp cat merge) ? Sezonul trecut m-am tot dat pe la munte, dar la peste 1500m nu cred ca am facut mai mult de cateva zeci de km (si m-am dat pe Transalpina de 2 ori, am facut Strategica...). Daca merge, lasa-l asa.

Daca ar fi mers cat de cat ok..nu ma stresam....dar nu am reusit sa prind mai mult de 25-30 km/h....am stat in treapta 1 si 2. Anul acesta vroiam sa fac transalpina cu pasager si bagaje ..imi este frica ca nu urca !!

 

 

Apropo de nervi si bani.....janta spate are o mica oscilatie fara lovituri si indoituri etc, doar din spite... am cautat mesteri.... preturi de la 100 pana la 200 roni....DOAR centrat din spite ....si trebuie sa le duci tu personal cu masina, janta goala fara cauciuc pe ea ....ca ei nu au cum domle'......concluzia...merge si asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mufele unde se leaga statorul in instalatie, mufele care intra si ies din tci si "intreruperile"(contact cu cheie, etc) pana la bobina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ajuta si pe mine cineva? Caut piston pentru Xt600 din 97. Eventual daca stiti pe ce alte modele mai merge pistonul asta.

 

0721250202 sau aici pe forum

 

Respect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa-i frec la icre pe mesteri dar ma enerveaza cand dai 150 roni x 2 / sezon .....nu merge bine....si le spui.....hai sa-ti dau manualul ca poate nu-l ai...si ti se raspunde : Las' donle' ca stim noi, nu e prima motocicleta ...haha (rade) .....pai atunci in chizda ma-tii fa-l sa mearga bine.....

poti sa ma suni cand ai carburatorul demontat si manualul in fata ... manualul numai pt dimensiunile inscriptionate pe jigloare ca nu imi incarc memoria. Ai nevoie se surubelnite de calitate(2mari, 2 mici), patent de calitate si cateva chei fixa-inelara 6-13mm si de un loc curat unde sa poti recupera o piesa minuscula cazuta accidental. Singurul lucru unde poti gresi este sa iti ramana mizerie undeva, de asta ai nevoie si de o lanterna .

PS - eu am gasit in manual capitol cu masurarea compresie, dar mesteru' meu zice ca "nu se poate" la decompresor automat ... plm

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori invarti motorul cumva cu turatie mare astfel incat sa anulezi decompresorul, ori demontezi decompresorul, ori masori compresia cu decompresorul actionand. In manual cum zice sa masori compresia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...