andrei belcic Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Sau poti sa o folosesti asa cum e acum, cu rolurile inversate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 da era o treaba daca se inversau in sensul bun adica sa curba din robinet spre carb dar curge exact printre indicatoru de on off rez si robinet , tasneste prin fanta respectiva , toate se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Partea nasoala e ca nu poti sa-ti croiesti garnitura din orice cauciuc, gen camera veche. Trebuie cauciuc rezistent la benzina, asa ca ramane variant cu achizitionarea setului original de garnituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 de vanzare 50 euro ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Partea nasoala e ca nu poti sa-ti croiesti garnitura din orice cauciuc, gen camera veche. Trebuie cauciuc rezistent la benzina, asa ca ramane variant cu achizitionarea setului original de garnituri. daca ai avea cauciuc, ai putea face asta? http://www.louis.de/_10dc0ab18dc1bb1885bdabaa9893db88a8/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10007950&typ_id=3YF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Nu stiu, dar se poate incerca. Iexista o sansa sa-ti iasa. Dar sa te chinui sa croiesti ceva si apoi sa constati ca benzina ti-a topit cauciucul, chiar nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Salutare! Scriu post-ul asta pt ca am nevoie de incurajari. De cateva saptamani, discutand cu divesi prieteni motoristi, mi se sugereaza sa-mi vand XTZ-ul pt ca, vezi Doamne, a trecut vremea "aventurierilor", mobrele noastre nu mai sunt trendy etc. Problema e ca eu nu am de gand sa-mi vand motocicleta, pt ca merge foarte bine, arata foarte bine, nici eu si nici prieteni mai experimentati intr-ale motociclismului nu i-au gasit vreun cusur, eu ma simt bine calare pe ea, inca ma atrage, deci nu inteleg de ce trebuie s-o vand din motiv ca se "demodeaza". Daca mi-ar fi spus doar unul, ma rog, ma gandeam ca e doar o chestiune de gusturi si nu trebuie sa-l iau in seama, dar mai toti cunoscutii mei isi vand aventurierele, fie ele transalp , tenere sau africane. Si voi resimtiti problema asta a "modei" asa apasator, sau eu sunt mai sugestibil? Daca v-ati vinde XTZ-ul sau XT-ul, pt ce altceva "la moda" ati opta (pana in 3000 euro)? Dar pe bune, eu chiar simt ca nu vreau sa ma despart de Tenerele meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 daca iti pasa de moda , inseamna ca ti-ai luat mobra sa agati cu ea:))….man ce mai conteaza daca te satisface? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 eu tocmai am facut-o ... Dar pe bune, eu chiar simt ca nu vreau sa ma despart de Tenerele meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Salutare! Scriu post-ul asta pt ca am nevoie de incurajari. De cateva saptamani, discutand cu divesi prieteni motoristi, mi se sugereaza sa-mi vand XTZ-ul pt ca, vezi Doamne, a trecut vremea "aventurierilor", mobrele noastre nu mai sunt trendy etc. Problema e ca eu nu am de gand sa-mi vand motocicleta, pt ca merge foarte bine, arata foarte bine, nici eu si nici prieteni mai experimentati intr-ale motociclismului nu i-au gasit vreun cusur, eu ma simt bine calare pe ea, inca ma atrage, deci nu inteleg de ce trebuie s-o vand din motiv ca se "demodeaza". Daca mi-ar fi spus doar unul, ma rog, ma gandeam ca e doar o chestiune de gusturi si nu trebuie sa-l iau in seama, dar mai toti cunoscutii mei isi vand aventurierele, fie ele transalp , tenere sau africane. Si voi resimtiti problema asta a "modei" asa apasator, sau eu sunt mai sugestibil? Daca v-ati vinde XTZ-ul sau XT-ul, pt ce altceva "la moda" ati opta (pana in 3000 euro)? Dar pe bune, eu chiar simt ca nu vreau sa ma despart de Tenerele meu. Tocmai ce mi-am vandut XTZ-ul. Nu pentru ca nu eram "la moda" cu el, ci pentru ca nu mai am cand sa-l folosesc. Daca isi face treaba in continuare is nu te incurca cu nimic nu vad de ce l-ai vinde (probabil in pierdere) si dupa sa-ti cumperi alt motor cu care faci aceeasi chestie. Cel mai mare avantaj al Tenere-ului e ca-i ieftin. Cu o mobra de 3000+ EUR ai curaj sa faci ce faci si cu Tenere-ul? De ce sa-ti introduci o "restrictie" in ecuatie de dragul modei? Daca functioneaza, te simti bine pe el si te duce pe unde vrei, de ce sa-l schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 da si eu sunt intr-o mare dilema in momentul de fata , doar ca altceva nu-mi permit in viitorul apropiat , desi tenerica mea are nevoie de kit lant, kit ambreaj si distributie si naiba stie ce mai gasesc prin motor , probabil am s-o repar si am sa mai merg o perioada pe ea pentru ca ma inteleg bine cu ea , ma duce ma aduce , am facut si drumuri lungi am facut si prostii grozave prin padure si vorba lui alex e ieftina , deci asculta-ti inima ) tu parca ai model de doppel ca al meu , am vazut ca si andrei belcic vinde ochioasa , raman singur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 sunt surprins alex sa aud ca ti-ai vandut mobra. si eu am fost anul asta aglomerat si n-am avut timp decat de iesiri in weekend, dar nu m-am gandit s-o dau. sta cuminte in garaj si nu cere de mancare. n-am mai vorbit cu tine de ceva timp, dar sa te desparti de mobra era ultimul lucru la care sa ma gandesc. pana acum numa' incurajari... sa ai bafta in ceea ce ti-ai propus sa faci in viitor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Am vandut-o ca vreau s-o intind din tara si cu ocazia asta as schimba putin categoria spre o mobra mai de touring. Oricum, la enduro motocicleta ii "consumabil". Mai devreme sau mai tarziu tot in faza asta ajungeam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 (editat) este cineva interesat sa cumpere un filtru de aer k&n (cod YA-6090), compatibil cu XTZ660(fabr intre 93-99) si XT600(fabr intre 90-99) ? pret 150 lei, cutia e completa, asa cum am cumparat-o. iata link-ul cu informatiile producatorului : http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=ya-6090 iar mai jos poza cu filtrul pe care vreau sa-l vand . gradul de uzura al filtrului nu exista, fiind folosit aprx 300 km (de fapt, mult mai putin, dar am zis mai multi km, ca sa nu fiu considerat mincinos). l-am cumparat in ideea ca va veni si o toba sport, care sa-l puna in valoare, insa lucrul asta nu s-a mai intamplat. nu-l recomand celor care au toba originala, pt ca schimbarile sunt insesizabile, poate doar un sunet mai infundat. eu l-am luat cu 230 lei-pastrez factura, la care s-a mai adaugat si un spray de filtru motul (indispensabil la un filtru sport), la vreo 50 lei. spray-ul nu-l dau in pretul de 150 lei, pt ca e plin, am dat doar doua fasuri atunci cand am cumparat filtrul . mentionez ca filtrul inca nu l-am spalat/curatat. l-am dat jos si l-am pus in cutie, iar acum l-am gasit pe un raft si n-are rost sa-l mai tin, pt ca nu intentionez sa-i mai schimb evacuarea. in cutie se afla si hartia cu instructiunile de montaj/folosire. daca e cineva interesat, sa-mi trimita pm. nu scad pretul, pt ca e ca nou. poate doar transportul prin posta sa-l trec in dreptul meu, nimic altceva. Editat Decembrie 14, 2013 de dot977 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 of doamne cum apar treburile astea mereu cand nu am bani , tu cu filtrul , alex si cu niste semeringuri pentru supape ) , filtrul asta cred ca s-ar impaca bine cu akrapoviucul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 (editat) da-i pe el! dar cumpara si jigloare, cel putin ala de relanti de 52 in loc de 48 cat este standard http://www.romimoto-piese.ro/ 1 sau 4 dar masori intai originalul ... ca lungime este mai lung decat originalul dar nu conteaza pentru ca este loc Editat Decembrie 14, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 i l-am aratat unui prieten cu xt 600 , il suna maine pe dot pana nu dau ghioceii eu nu mai pun mana pe teneroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 https://www.youtube.com/watch?v=4ha70KDAEUk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_zx6r Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Dezmembrez yamaha xt 600e din 2002. /index.php?/topic/706113-dezmembrez-yamaha-xt-600-e2002/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Stie cineva cat ar trebui sa fie lungimea tobei si diametrul interior (fara DB-killer) la o toba sport (oricare) pentru un XT600E din 1990 ? (daca stiti de la modele diferite, nu e nicio problema) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Teava de intrare si iesire are 52 mm exterior, deci interioru' este 50. Stiu pt ca am montat una ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Teava de intrare si iesire are 52 mm exterior, deci interioru' este 50. Stiu pt ca am montat una ... Mersi mult. Am toate materialele si-mi fac eu toba. Ies sub undeva la 100lei toata treaba. Trebuie sa ma astept la ceva rejet-uri sau nu influenteaza prea mult faptul ca o sa aibe o evacuare mai libera (va respira mai bine)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Va da rateuri pe frana de motor, trebuie duza de relanti mai mare. Gasesti pe motomike, iei mikuni 2 marimi peste aia stock, 13 lei. Restul poti jongla din ace . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Am dat toba finala doar jos. Am masurat diametrul interior de la imbinarea galerie-toba finala si e undeva la 38mm. Galeria care ai masurat-o tu era una aftermarket sau cea stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 (editat) eu am facut adaptare de la 42 mm exterior cat este galeria la xtz , la 50 mm interior cat avea toba sport. Am folosit un Y de la honda crf pe care l-am taiat bucati si le-am sudat sa dea unde am vrut eu. Editat Decembrie 26, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.