Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Uita-te la cei ce vor sa vanda. Astia sigur iti vor da mobra pt probat gratis.

 

Eu nu am auzit pe cineva sa dea o mobra la probat pe ceva, bani, bere, whatever. Nici macar dealerii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

 

Poti sa-l schimbi fara sa mai demontezi pinionul de pe axa cu came. Si asta la fiecare suta de mii de km :)

sunt acolo cateva surubele blocate cu loctite ... nu oricine vrea sa le desfaca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si de aici dilema: sa desfac suruburile si sa le montez cu loctite dar sa traiesc cu teama ca nu am curatat bine si loctite-ul nu a aderat si, astfel, exista posibilitatea sa ca surubelele sa se desfaca in mers sau:

sa pun lant cu nituire si sa traiesc cu teama ca eu sau mecanicul nu a nituit bine si se poate desface lantul sau, daca nu, lantul sa nu se indoaie bine la nit, sa ramana intepenit si, astfel sa existe posibilitatea sa sara de la punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cumpar roata fata 21" (janta ma intereseaza, sa fie in regula) pentru XT600E din 1990.

daca butucul rotii de care ai nevoie are codul yamaha 3YF-25111-00-98 atunci am si eu o janta 21 cu ax distantier si melc dar fara disc

 

... si de aici dilema: sa desfac suruburile si sa le montez cu loctite dar sa traiesc cu teama ca nu am curatat bine si loctite-ul nu a aderat si, astfel, exista posibilitatea sa ca surubelele sa se desfaca in mers sau:

sa pun lant cu nituire si sa traiesc cu teama ca eu sau mecanicul nu a nituit bine si se poate desface lantul sau, daca nu, lantul sa nu se indoaie bine la nit, sa ramana intepenit si, astfel sa existe posibilitatea sa sara de la punct.

eu iti recomand cu agrafa... filetele in roata sunt foarte scurte unde vin cele 2 surubele... plus ca sistemul ala cu sigurante/arcuri pare greu de pus la loc, nu pare a fi pt amatori
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand stator Yamaha XT. a fost montat pe un XT din 91 3tb.

0755012789 iuliu

post-15737-0-68959200-1390126888_thumb.jpgpost-15737-0-32967100-1390126890_thumb.jpgpost-15737-0-55770900-1390126891_thumb.jpg

... si de aici dilema: sa desfac suruburile si sa le montez cu loctite dar sa traiesc cu teama ca nu am curatat bine si loctite-ul nu a aderat si, astfel, exista posibilitatea sa ca surubelele sa se desfaca in mers sau:

sa pun lant cu nituire si sa traiesc cu teama ca eu sau mecanicul nu a nituit bine si se poate desface lantul sau, daca nu, lantul sa nu se indoaie bine la nit, sa ramana intepenit si, astfel sa existe posibilitatea sa sara de la punct.

Daca poti scoate lantul desfacand suruburile nu are niciun sens sa il desfaci din nit. Cred ca deaia e si facut fara zala de imbinare, ca sa aiba mai putine locuri de unde sa cedeze. Parerea mea.

Editat de Unguru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

eu iti recomand cu agrafa... filetele in roata sunt foarte scurte unde vin cele 2 surubele... plus ca sistemul ala cu sigurante/arcuri pare greu de pus la loc, nu pare a fi pt amatori

 

Exista lant de distributie cu siguranta/clip/agrafa? Aia mai sare si de la lantul transmisiei.... thanks, but no thanks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate lanturile de distributie originale care mi-au trecut prin mana au fost inchise. Asta spune multe...

 

Am vandut si DID deschise, dar eu unul n-am incredere la distributie. Si DID nu sunt chiar "trompete" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa pun inchis , dupa cum suna parerile de mai sus , si referitor la roata de 21 de mai sus , se potriveste roata de la mihai stanila , singura diferenta este ca discul la tenere 660 3YF este o idee mai mare in diametru decat cel de xt 600 ( la xt-ul meu din 92 nu se potrivea dar la xt din 98 s-a potrivit ) avantaj : janta de aluminiu si aceleasi gauri pentru prindere disc , deci iei roata de la mihai si cauti un disc de xt si gata ( probabil gasesti la mihai manoleasa - cel ce dezmembreaza 3aj-ul )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si instalatia de franare fara maneta 100 lei, dar butucul trebuie verificat pt ca discul sa pice in acelasi plan cu... etrierul : ) . Nu am disc.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! am si eu o intrebare , am luat TT-ul vara trecuta si sincer…..abea am invatat cate ceva despre el, am fost mai ocupat sa-l calaresc decat sa mesteresc la el(din fericire nici nu a fost nevoie).Acum ca numar zilele pana vine caldura , incerc sa fac o lista cu ce-i trebuie "iubitei". ce ulei ar trebui sa-i pun si cati litri incap ? de precizat ca tt-ul meu este supermoto si merg mai "agresiv" cu el, nu la modu' bataie de joc dar totusi…pe asflat cu rotile alea e alta treaba.Altceva ce ar trebui precizat este ca m-am mutat in Bucuresti, motorul e la cateva sute de km departare la iernat , insa vara trecuta am venit cu el de vreo 2 ori si traficul mi-a facut mari probleme.Motorul parca se incingea excesiv , de aici trag concluzia ca voi sta toata vara in Bucuresti cu el si are nevoie de un ulei pe masura.Stiu ca el ca si motor cu racire pe aer este probabil gandit sa functioneze la temperaturi ceva mai ridicate…totusi vreau un ulei pe masura, sa protejeze motorul in caz de forja si temperaturi ridicate.Va multumesc!



PS: voi aveti probleme cu temperatura? care sunt riscurile? ce probleme se ivesc il caz ca il incing?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt stat vara, la 50 grade, in traficul din Bucuresti, radiatorul + ventilatorul ie sfinte. Ca semne de supraincins, intai se va muta cursa ambreiajului spre ghidon (se dilata placile metalice si tija nu mai ajunge sa le impinga), apoi o sa pierzi putere (se dilata si restul pieselor din motor si creste frecarea). Apoi stai doua ore sa se raceasca. Daca torni apa pe motor vei risca sa-i creezi fisuri. Cu timpul se va uza prematur motorul si va incepe sa haleasca benzina si mai ales ulei iar puterea i se va injumatati. Asa sunt toate XT-urile grecilor. TT-ul e pt Baja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! am si eu o intrebare , am luat TT-ul vara trecuta si sincer…..abea am invatat cate ceva despre el, am fost mai ocupat sa-l calaresc decat sa mesteresc la el(din fericire nici nu a fost nevoie).Acum ca numar zilele pana vine caldura , incerc sa fac o lista cu ce-i trebuie "iubitei". ce ulei ar trebui sa-i pun si cati litri incap ? de precizat ca tt-ul meu este supermoto si merg mai "agresiv" cu el, nu la modu' bataie de joc dar totusi…pe asflat cu rotile alea e alta treaba.Altceva ce ar trebui precizat este ca m-am mutat in Bucuresti, motorul e la cateva sute de km departare la iernat , insa vara trecuta am venit cu el de vreo 2 ori si traficul mi-a facut mari probleme.Motorul parca se incingea excesiv , de aici trag concluzia ca voi sta toata vara in Bucuresti cu el si are nevoie de un ulei pe masura.Stiu ca el ca si motor cu racire pe aer este probabil gandit sa functioneze la temperaturi ceva mai ridicate…totusi vreau un ulei pe masura, sa protejeze motorul in caz de forja si temperaturi ridicate.Va multumesc!

 

PS: voi aveti probleme cu temperatura? care sunt riscurile? ce probleme se ivesc il caz ca il incing?

pune-i radiator de ulei daca nu are ! si 20W50

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt stat vara, la 50 grade, in traficul din Bucuresti, radiatorul + ventilatorul ie sfinte. Ca semne de supraincins, intai se va muta cursa ambreiajului spre ghidon (se dilata placile metalice si tija nu mai ajunge sa le impinga), apoi o sa pierzi putere (se dilata si restul pieselor din motor si creste frecarea). Apoi stai doua ore sa se raceasca. Daca torni apa pe motor vei risca sa-i creezi fisuri. Cu timpul se va uza prematur motorul si va incepe sa haleasca benzina si mai ales ulei iar puterea i se va injumatati. Asa sunt toate XT-urile grecilor. TT-ul e pt Baja.

 

da din pacate nu am radiator, cam asta ar fi neajunsul ei.la partea cu uzura prematura…am ramas uimit sa vad totusi cateva tt-uri cu multi km in bord pentru un monocilindru, sper sa fie asa.

pune-i radiator de ulei daca nu are ! si 20W50

te referi al vreo improvizatie ? sau se potriveste vreunul? la improvizatie ma gandeam si eu, sa-i pun un radiator pe laterala cilindrului sau doua mai mici pe ambele parti si o termocupla :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu toate conductele de la xtz660, pune poze cu locul unde ar merge radiatorul... honda dominator mai are... pe dreapta cred... nu toate, este" optional". Cei care sertizeaza furtune au scule pt etansare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...