MihaiMihai Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 Salutare.Sunt nou aici pe site si am si eu nevoie de putin ajutor.Sunt din Targu Jiu daca stie cineva pe cineva care face reparatii pentru motoare.Am un scurt pe undeva si nu prea stiu cum sa il depistez.Scurtu asta mi-a bubuit o bobina de inductie si mi-a umflat o baterie,baterie noua.Daca ma poate ajuta cineva multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 Daca a umflat bateria, vezi releul de incarcare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 pentru ambele probleme vezi releul de incarcare. O tensiune prea mare in instalatie poate arde bobina si poate umfla bateria. Pornesti motorul, conectezi un multimetru la bornele bateriei si vezi ce tensiune iti da pe toata plaja de turatii. Presimtirea mea este ca va fi mult peste 14.4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Salut, Daca tot vorbesti de scurtcircuit, presupun ca ai avut probleme si cu sigurantele fuzibile pe anumite circuite? Sau nu? Ai nevoie de un electrician auto sau moto sau 'Electric and Electronic Service Moto Dron /EESMDD'. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 depinde cum lucreaza CDI-ul ala. E posibil ca alimentat la tensiune mai mare (daca supravietuieste) sa atace mai serios bobina si asta sa se strapunga in secundar (oricum era ea pe duca daca se intampla asta ). Sau defectarea bobinei poate sa fie o simpla coincidenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Sa dam cu zarul sa vedem care este tipul de CDI: -CDI old sistem(cu condesator); -CDI cu comutator electronic\SCR -CDI tip AC-CDI; -battery CDI; -CDI cu avans automat la aprindere; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Potoliti-va nu va mai luati in bete, mobra din semnatura e cu TCI, curba "avans automat la aprindere" » Post actualizat in 06 Jun 2017 15:44Nelule ai facut o clasificare de sta mata in coada, prin definitie ai un condensator care se descarca, cum - nu ne intereseaza, cum se incarca iar nu ne pasa, ca are curba de avans nici atat ca il supravegheaza un ECU sau un circuit de doi lei si cincizeci de bani imi e indiferent atata timp cat scanteia o obtin prin descarcarea condensatorului pe bobina. Poate sunt eu in urma si nu vreau sa redescopar America, zi-mi si mie ce principiu elevat au -CDI cu comutator electronic\SCR -battery CDI de nu mai gasim clasicul condensator in ele aka "CDI old sistem(cu condesator)" » Post actualizat in 06 Jun 2017 15:47PS Habar nu aveam atunci cand mi-am facut aprindere electronica la Mobra50 ca de fapt facusem un CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Asta inseamna zeci de pagini de postari si comentarii, si iesim din topic, apoi ZIDU sterge tot, si ce folos! Eu am expus exact istoricul/evolutia sistemelor, ce este sus se gaseste pe tipuri de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 poti face topic dedicat pentru aprinderi daca treci in detaliu prin fiecare din ele. Intr-adevar sunt 2 clase mari de aprinderi electronice: TCI si CDI (prma fiind ruda buna cu cea pe platina - points controlled ignition) Aici intr-adevar suntem offtopic. Sa vedem daca il ajutam pe om cu "scurtul" ala..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 (editat) Nu chiar off, el avand TCI exista explicatia ca tensiunea fiind mai mare puterea disipata pe bobina a fost mai mare (direct proportionala cu patratul raportului tensiunilor) si voila "bobina bubuita". Bobinele se potrivesc cele de la ATV Linhai 300 probate de Geo_ZGA. Editat Iunie 6, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 off referitor la detalieri despre tipuri de aprindere. Pt problema omului cu virago - primar ars - daalimentata la tensiune mai mare decat trebuie si se intampla ce ai zis tu. Secundar strapuns tensiune prea mare in secundar aparuta datorita unor evenimente din primar (alimentat la tensiune mai mare decat era necesar, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 TCI, are circuit de initiere/sau de ignition timing si un circuit darlington in serie cu primarul bobinei. Posibil un curent pe colectorul comun a celor doua tranzistoare care este peste valoare/ necontrolat si apoi alimenteaza primarul. Daca ar verifica bobina sa prezinte valorile rezistentelor pe infasurari, am putea trage cateva concluzii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 chiar intereseaza pe cineva cat de bine stapaniti voi cautarea pe google/wikipedia? baietu are probabil regulatorul praf ...merge tot de linhai ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 @dedant68 - irelevant sa mai sape acum pe la bobina. Bateria aia umflata arata cu degetul spre regulator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiMihai Postat Iunie 6, 2017 Autor Share Postat Iunie 6, 2017 Deci o gramada de posibile probleme...M-am hotarat pana la urma sa schimb releul de incarcare ca sa mai reduc din posibilitati:)).Am uitat sa mentionez ca sunt momente cand imi merge intr-un piston...nu foarte des dar se mai intampla.Am cautat un electrician aici pentru moto aici in Targu Jiu dar nu am gasit daca stie cumva cine pe cineva ) fie in oras fie prin apropiere ar fi super.Multumesc frumos pentru opinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Mihai, ia un aparat de masura simplu si ai de facut cateva masuratori. Curaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 RRT-ul "poate" sa fie o cauza pentru acumulator, dar nu si pentru bobina, daca discutam de TCI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Pt problema omului cu virago - primar ars - daalimentata la tensiune mai mare decat trebuie si se intampla ce ai zis tu. Secundar strapuns tensiune prea mare in secundar aparuta datorita unor evenimente din primar (alimentat la tensiune mai mare decat era necesar, etc). Nu ai ce evenimente sa apara ca reflexie a primarului in secundar, vorbim de TCI. Nelule pai tocmai ca vorbim de TCI care simuleaza platina, practic creste tensiunea pe baterie creste si curentul prin primar solicitand bobina, asa a patit si Geo_ZGA la viroguta lui se pare ca japonezii astia sunt foarte zgarciti cu consumul de materiale(ei ne prea avand resurse) si proiecteaza la limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Nu au materie/materiale, dar au materie cenusie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.