Bloodspike Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Salut, Manualul motorului spune 28psi (~1.9atm) pe fata, respectiv 28psi pe spate sau 32psi(~2.17atm) pe spate daca este incarcat cu peste 100kg. Diverse pareri pe forumuri spun ca astea ar fi prea scazute si recomanda cam 35-40psi (2.4-2.7atm), si pentru ca ar fi mai ok pentru manevrabilitate si pentru mai multi kilometri. Am umflat recent de la 2/2.1atm la 2.3/2.6atm si in afara de zgaltieli mai puternice la denivelari n-am simtit diferente de manevrabilitate. Anvelopele curente sunt Metzeler M880 Marathon. In mod normal merg solo (70kg), eventual cu bagaje de vreo 30kg (estimativ). Singura diferenta pe care am observat-o este la un voblaj deja existent. Inainte de modificarea presiunii aveam un voblaj usor (~1-2cm) intre 50 si 60 kmph, sesizabil doar daca luam mainile de pe ghidon. Dupa umflare, voblajul este mai puternic (~3-4cm) si intre 50 si 65 kmph. Am verificat deja echilibrarea rotii inainte sa umblu la presiune si era echilibrata, deci urmeaza sa o duc la mecanic sa investigheze mai departe. Mentionez ca sunt incepator si ca e posibil din cauza asta sa nu fi simtit alte diferente. Lasand problema voblajului la o parte (desi sunt binevenite pareri si pe tema asta) - ce spun expertii de pe aici? La cat umflu rotile? La cat ar trebui sa le umflu daca mai iau si pasager? Merita sa ajustez daca e vorba de plimbari scurte (dar dese) prin oras sau doar la drum mai lung? Banui ca un compromis ar fi sa las spatele undeva intre presiunea pentru solo si cea pentru cu pasager. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Voblajul s-ar putea sa fie de la uzura anvelopelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 topic pentru presiune in pneuri! ar trebui unul si pentru aerul din pneuri! cred ca cel de la munte este mai bun pentru pneuri desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 topic pentru presiune in pneuri! ar trebui unul si pentru aerul din pneuri! cred ca cel de la munte este mai bun pentru pneuri desigur. si trebuie schimbat , primavara se scoate aerul vechi si se pune nou. toamna , cand se pune mobra la iernat e invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Vezi ca scrie pe anvelope presiunea maxima la care le poti umfla. Tu cum esti micut si nu mergi cu pasager, ar trebui sa umfli sub presiunea maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.