Sari la conținut

Diversion Sau Fazer ?


smokefield
 Share

Postări Recomandate

caut si eu pt un prieten un motor - si dupa multe dezbateri (ca el vroia sportiva de 1000 si e incepator :lol: - i-am zis ca nu il ajut cu nimic daca nu ma asculta si nu ia ceva mai linistit la inceput ca nu vreau sa ii fiu calau :cheers: ) cred ca un Diversion sau Fazer de 600 e numai bun - acu intreb ca nu cunosc motoarele astea deloc - ce se recomanda, ce probleme au, ce alternative as mai avea ? de gasit am vazut ca se mai gasesc de vanzare...oricum vreau sa iau ceva dupa 2000.

 

Merci.

 

bafta multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm...

diversionu' e touring (60 cp), fzu'-i destul de sport (98 cp)

deci sunt in clase diferite, si nu prea se compara

 

diversionu' e numa bun de incepatori :docila, supermanevrabila, centru de greutate jos, sa joasa, costuri de intretinere mai mult decat rezonabile, foarte fiabila, etc-etc, dar cu un mare risc de a te plictisi din primul sezon...

(nu stiu bajetii cu 125-uri sau orice sub 50 de cai cum rezista mai mult de cateva luni, cat iti ia sa te obisnuiesti... :D )

 

fz-ul pe de alta parte, (ca hornetul, gsru', z750, s.a.) sunt motoare care au intradevar ce sa-ti dea...

poti sa te dai linistit cateva sezoane fara sa te plictisesti

sunt oameni care nici nu mai simt nevoia de a urca in cilindree si stau ani de zile cu ele dupa care isi iau acelasi model dar mai nou

si totusi...

nu cred ca este indicat sa incepi cu un motor de aproape 100 de cai...!

sansele sa o pui pe jos sunt de 10 ori mai mari

 

eu de exemplu am inceput cu xj-ul, apoi am avut horneta si a fost o schimbare enorma!

 

dupa mine, cele mai bune "startere" sunt suzuki gs500, honda cb500, kawa er5, diversionu', si chiar monsterul de 600 sau 620, toate avand in jur de 50-60 de cai

 

am amici care si-au luat din start hornet, gsr si toti le-au pus pe jos mai rau sau mai usor in prima zi-luna, si stiu oameni care au cazut la fel cu gs500-le sau cu altele mai mici

asa ca, tine oricum numai de tine ce faci, tu trebuie sa stii cat de stapan te simti, cat de tembel esti...

 

oricum mie prietenul tau nu-mi da impresia ca e foarte realist cu miaru de viteza... :lol:

asa ca are noroc ca te stie si ca-i bagi mintile-n cap... :)

dupa mine, oricare din 'starterele' de mai sus e foarte buna

 

hai noroc si bafta la cumparaturi!

:cheers:

 

p.s. mai exista si variante intre astia 60 si 100 de cai: intre 72 si 78 cp se incadreaza suzuki-urile bandit si sv, honda cbf, si mai noul kawa er6

Editat de foyosu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50-60 de cai maxim pt inceput. Peste este prostie crasa, grandomanie sau... ruleta ruseasca.

Deci... Diversion. Sau si mai bine bicilindru de 500. Sunt vreo 4 modele.

 

Bulan exagerat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50-60 de cai maxim pt inceput. Peste este prostie crasa, grandomanie sau... ruleta ruseasca.

Deci... Diversion. Sau si mai bine bicilindru de 500. Sunt vreo 4 modele.

 

Bulan exagerat!

 

Iar gresesti si ma faci prost (din nou, fara motiv)...sa iti explic pt ca vad ca tu nu cunosti fazerul spre deosebire de mine care stiu toate suzukiurile. Este exact motocicleta pe care m-am urcat prima data. Si uite dom'le ca n-am patit nimic pana acuma bine mersi la 15 000 de km sau cati am cu ea.

 

Deci...daca ar fi sa descriu modelul, as spune ca motorul este derivat din r6 (sau acelasi) numa ca au umblat la setari/turatii/ce vrei tu...ca sa o mai domoleasca putin. Adica atunci cand ii dai drumu...la inceput, motocicleta asta este de-a dreptul angelica...precum un diesel la viteza I (daca intelegi ce vreau sa spun)...super manevrabila, cuminte, nici nu prea face zgomot, destul de aratoasa...are toate ingredientele pentru a te face mandru ca te-ai urcat pe ea exact de la inceput. Daca te inveti cu ea....si trebuie s-o iei treptat in primii sa zicem 6000 de km...vei descoperi ceea ce scrie la reviste, adica sa transforma intr-un taur veritabil si iar te umple de mandrie. Cu alte cuvinte este o motocicleta polivalenta cu o pozitie mult mai comoda si mai de recomandat in trafic si mai ales la inceput.

 

Referitor la siguranta...poti foarte bine s-o mierlesti deopotriva cu una mai puternica si cu una mai slaba pt sigurul motiv ca au toate acelasi nr de roti. Cele de cilindree mare sunt mai nervoase, in schimb mult mai stabile si implicit mai sigure din punctul asta de vedere. Dar tre sa fii masurat la viteza. Cele mici sau cele inalte (ex. supermoto) in schimb au problema de stabilitate...fiind mult mai usoare, poti s-o patesti de exemplu cand incerci sa franezi de la 60 pe ora cu frana fata si prinzi mizerie sub roata...cum am patit eu cu una odata. Asa ca masura si atentia sunt de baza la sportul asta...si nu ideile preconcepute.

 

Recomand fazerul...e de cursa lunga. Iti iei unu si timp de 3-4 ani nu prea apuci sa te plicitisesti.

 

Bafta multa! ceea ce am facut nu se cheama reclama, e doar descriere...

Editat de strike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un incepator e mult mai indicat Diversion - ul, e mai prietenos, nu "musca" asa brutal ca fazeru' . Totusi daca prietenul tau are 1,90 si 100 kile , XJ-ul ii e cam "mic" ca dimensiuni, caz in care trebuie cautat altceva, dar nu Fazer sau alta lighioana care se apropie sau chiar sare de 100 CP. Prietenul tau are noroc ca are...prieteni :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana acum 6 luni am avut diversion,am 1.85 si vreo 95-100kg,da niciodata nu a dat semne ca nu poate . Fazerul e puternic, nu e indicat pt incepatori,plus ca la pret un fazer din 98 ,anul de cand se fabrica(cred),e aproape dublu la pret decat un diversion de prin 94-95-96,si am vazut xj-uri frumoase pe la vanzari!numa bine!

off:si acum, cand mai vad cate un xj imi tresare inima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat fazer din 99 cu 3000 de euro. Nu-l recomand pentru incepatori. se numeste rodeo ceea ce iese daca nu te stapanesti putin si nu ai ceva reflexe. Colegul care a mers 15.000 km de la inceput cu Fazerul... este baftos sau a mers primii 2000 km numai cu 3000 de ture. cand trece de 6000 este taur fioros motoru asta. Mai naspa e cand treci de la comunista (IJ) , desi am condus cativa ani, si esti obisnuit sa tragi putin de gaz la plecarile de pe loc. yupiii, pleci pe o roata numa numa.

bafta oricum! Daca vrei ceva frumos si intre cele 2, ia-ti bandit 600.

Editat de moroiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...